Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30

Onderwerp: Vliegticket: Enkele reis

  1. Top | #1
    Newbie moakea's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    5

    Standaard Ticketprijs bij enkele reis?

    Hallo allemaal,
    Mischien dat er hier iemand is die mij kan helpen, ik wil namelijk volgend jaar een kleine rondries maken en wel het liefst van amsterdam naar key west dan enkel dagen everglades dan tampa en aansluitend kissimmee. Nu zou ik graag van amsterdam naar key west vliegen en terug vanuit Orlando naar amsterdam maar het is duurder om vanuit 2 locatie's te vliegen dan dat ik dit zou doen vanuit 1 wie weet of ik dit goedkoper kan maken. Het kost namelijk vanuit amsterdam naar key west en terug 2400 euro terwijl als ik alleen naar key west zou vliegen zou ons dit 3600 euro kosten. dit terwijl ik dan nog niet eens terug in amsterdam ben dit kost ook nog eens vanuit orlando terug naar amsterdam 1200 euro . Wie heeft hier een verklaring voor.[-o<[-o<

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: vliegprijs bij enkele vlucht

    Je kan bij de meeste luchtvaartmaatschappijen gewoon terugvliegen vanaf een andere lokatie. Een enkele reis is erg verdacht in de USA. Je loopt zelfs kans dat je niet eens de USA binnenkomt.

    Enkele reis is altijd duurder dan een retourtje..

    Zie bijvoorbeeld hier of hier.
    Laatst gewijzigd door Njit; 31-07-08 om 16:29.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Ticketprijs bij enkele reis?

    Amerika vereist dat je bij binnenkomst een retourticket hebt, of in ieder geval een reis Amerika uit (kan bv ook cruise zijn).
    Zonder dit bewijs kom je Amerika niet in......

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker BroWorld's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    100

    Standaard Re: Ticketprijs bij enkele reis?

    Kijk eens op kayak hier kun je multicity reizen invullen en de site vergelijkt alle luchtvaartmaatschappijen en combinaties van verschillende maatschappijen. Afhankelijk van je periode hoeft het niet zo duur te zijn denk ik.

    Je wil dus van AMS->EYW en retour MCO-> AMS

    Succes

  5. Top | #5
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Ticketprijs bij enkele reis?

    Omdat je Key West en Orlando hebt zou ik even op www.delta.com kijken, ik had daar altijd mijn goedkoopste multiple destination tickets.

    Ik had normaal wel even gekeken voor je, maar dat is bijna onmogelijk zonder de datums te weten, het verschilt allemaal behoorlijk of je dit in bv maart of mei gaat doen.

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ticketprijs bij enkele reis?

    @marcelg: Kan me bij Key West trouwens weinig voorstellen als luchthaven. Is dat niet duurder dan bijvoorbeeld Miami? Omdat er wellicht minder maatschappijen op vliegen?
    Jij hebt er ervaring mee dus ben benieuwd..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Ticketprijs bij enkele reis?

    Wij zijn vaak genoeg met een retourtickets geland op het ene en vertrokken op het andere vliegveld. In Florida was dat landen in Orlando, vertrekken in Miami en in het westen was dat landen in San Francisco en vertrekken in Las Vegas.

    Daarvoor hoef je dus geen twee keer een enkeltje te boeken. Zoals gezegd: dan mag je waarschijnlijk USA niet eens in, plus het is nog duurder ook.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  8. Top | #8
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Ticketprijs bij enkele reis?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    @marcelg: Kan me bij Key West trouwens weinig voorstellen als luchthaven. Is dat niet duurder dan bijvoorbeeld Miami? Omdat er wellicht minder maatschappijen op vliegen?
    Jij hebt er ervaring mee dus ben benieuwd..
    Het wisselt, zo vloog ik afgelopen maart KW-atlanta-amsterdam en omgekeerd terug voor $540.00
    Ik bekeek toen atlanta-amsterdam retour, nieuwschierig, is natuurlijk geen optie voor mij. Schrik niet $700.00 Alles Delta dus extra KW-Atlanta maakte de ticket goedkooper.
    Het was idd vreemd dat vliegen van af KW goedkoper was, momenteel is het weer duurder.

    Nu gaan we op 28 oktober naar NL, en vliegen vanaf Miami was $229.00/ticket goedkoper.

    PS De beste deals voor KW-AMS heb ik zover gehad met Delta of Continental

  9. Top | #9
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    177

    Standaard Vliegticket: Enkele reis

    Kan iemand mij vertellen hoe ik het voordeligst een ticket kan boeken van Orlando naar Amsterdam of Brussel? Gaat om een enkele reis.

    Connie

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Enkele reis

    Het voordeligste is om een retourtje te boeken, heen te vliegen en dan vervolgens de retourvlucht te cancellen. Dit is vele malen goedkoper dan het boeken van een enkeltje. Raar maar waar.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-03-11 om 16:52. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •