Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: 1stTimeFlorida

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: 1stTimeFlorida

    Hallo allemaal,

    ik las al een poosje mee maar ik heb me nu maar aangemeld omdat ik er serieus werk van wil gaan maken. Ik wil volgend jaar naar Florida (augustus of september). Ik moet alles nog regelen dus tips zijn zeker welkom. Ik wil me vooral gaan richten op Orlando met uitstapjes naar de omgeving. We gaan met z'n tweetjes maar we willen een villa huren - gewoon lekker luxe! En dan lekker shoppen en de pretparken bezoeken.

    Ik ga weer snel verder lezen!

    Johan en Jolanda

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: 1stTimeFlorida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1stTimeFlorida Bekijk Berichten
    omdat ik er serieus werk van wil gaan maken.
    Hallo, met z'n tweetjes (of met z'n jeetjes....) en welkom op dit gezellige Forum voor de firsttimers en de meer verwende of verslaafde Floridaliefhebber. Leuk dat de plannen vaste vorm beginnen te krijgen. September is een heerlijke maand om met z'n tweetjes af te reizen. Augustus kan natuurlijk ook, maar dan zijn er nog wel veel schoolvakanties, dus de drukte is groter (en de prijzen voor tickets en villa's liggen ook hoger...)

    Orlando is een prima basis voor een fantastische vakantie vol themaparken en shoppingmalls, hoe lang zijn jullie precies van plan te gaan? Toch niet te kort hoop ik? Over villa's en vervoer is voldoende info beschikbaar, dat heb je vast al gevonden. En mocht dat niet zo zijn; in de betreffende topics is altijd gelegenheid om vragen te stellen. D'r is vast wel iemand die jullie verder kan/wil helpen!



  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Even voorstellen: 1stTimeFlorida

    Hoi 1sttimer welkom.
    Als jullie geen rekening hoeven te houden met schoolvakanties is sptember de perfecte maand om te gaan ik spreek uit ervaring. Je hebt meer kans op leuke aanbiedingen en de drukte bij de parken is dan toch minder. Beter niet in het weekend gaan natuurlijk. Heel veel plezier met de planning en kijk uit voor het floridavirus, want dan zal het niet bij 1 keer blijven. Net als bij zovelen van ons



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •