Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: [Hotel] Hawthorn Suites by Wyndham Universal Orlando

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    24

    Standaard [Hotel] Hawthorn Suites by Wyndham Universal Orlando

    Hey,

    Heeft er iemand ervaring met dit hotel (Hawthorn Suites by Wyndham Universal Orlando, a Sky Hotel & Resort) ?

    Het ligt dus heel dicht bij Universal Studio's en krijgt goede beoordelingen op Bookings.

  2. Top | #2
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Hotelervaring: Hawthorn Suites by Wyndham Universal Orlando

    Oud topic, maar ik bump hem maar aangezien ik hier 17 dagen doorgebracht heb. Dus hier komt dan maar even een korte omschrijving

    Omgeving: Hotel ligt op Canada Avenue, vlak bij kruispunt Sand Lake Road en International Drive. Op loopafstand van TGIF, Pirates Dinner show, Popeye's, Denny's en nog genoeg andere eetgelegenheden. Om op de Sand Lake Road te komen kan het savonds wel een uitdaging worden. Om terug op de canada avenue te komen ook. Behalve als je een sneaky tussendoorweggetje weet (via de drivetrough van Popeye's). Dichtbij de premium outlet mall, grote bioscoop, Fun Spot (de kleine versie), Ripley's, Wonderworks. Allemaal binnen 10 minuten te rijden. Universal zit ook op ongeveer 10 minuten rijden. 2 grote Walmarts op 5 minuten rijden. De I4 oprit zit ook om de hoek, waardoor je binnen 20 minuten bij Disney bent. Tegenover het hotel zit er ook nog een bowling. Florida Mall op 15 minuten rijden.

    Hotel: Van buiten ziet het er redelijk oud uit. Genoeg parkeerplekken voor de auto's. Klein zwembadje is aanwezig, net als een bubbelbad. Basketbalveld met 1 basket, arcadehal met 1 flipperkast, een schietkast en pacman/galaxa. 2 pc's waar je tegen betaling gebruik van kan maken (3 dollar per 15 minuten ). Wel is er gratis wifi in het hotel.

    Ontbijt: Karig. Warm: ei, bacon of hamblokjes en af en toe wafels of aardappelblokjes. Ei is instant-ei waardoor het heel waterig smaakt. Koud: brood (voor te toasten) bagles, mini muffins of donuts. Soms yoghurt. Bananen en sinasappel als fruit. Beleg is vooral zoetigheid. 3 soorten cereal (muesli, muesli met rozijnen en fruitloops). Drinken: Melk, koffie, thee, sinasappelsap, appelsap, multisap.

    Tussen half 6 en half 8 is het happy-hour, waar je 2 drankjes gratis krijgt. Fris, bier, wijn. Rest is betalen.

    Kamer: we hadden een suite. 2 queensize bedden (maar ook kingsize is mogelijk). goede airo. Bedden waren hard (voor mij dus lekker). Schone kamer en badkamer. TV, kastje, 2 stoelen, koffiezetapparaat. GEEN kluisje of koelkast. In andere kamers (met woonkamer) is dat wel aanwezig. Redelijk stille kamer. Airco kan wel goed geluid maken trouwens.

    Staf was erg aardig en netjes.

    Zou ik er weer naar toe gaan? Zeker weten. Het hotel is goedkoop, en goed gepositioneerd tov veel attracties. Ontbijten kan heel goed bij Denny's (wat wij ook af en toe gedaan hebben als we de tijd hadden).

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: [Hotel] Hawthorn Suites by Wyndham Universal Orlando

    Dan zal ik je ook maar helpen met het omhoog gooien van deze topic.

    Ik ga van 29 april t/m 11 mei, volgend jaar, naar dit hotel.
    Heb via Hotwire dit hotel 'gewonnen'(?) voor een prijs van 595euro, ipv de ruim 900euro die ik op andere site's zie staan.

    Nu heb ik wel een aantal vragen, omdat er bijvoorbeeld een shuttle dienst is naar Disney, Universal en Sea World als ik dat goed heb gelezen? Kan iemand mij bevestigen of dit inderdaad zo is, en of er ook een bus terug is?(kan je dan ook tot het einde blijven in Disney, zodat je het vuurwerk ziet?)

    Ik heb dan wel een kamer(condo) MET een keuken, dus dat is dan wel weer handig om zelf een beetje boodschappen(lees: bier) te kopen en lekker een drankje koud te kunnen houden op de kamer.

    Verder lees ik gratis wifi wat ook wel makkelijk is. Is dit met een goed ontvangst? heb wel eens dat ik buiten de kamer moet gaan staan om een beetje signaal te hebben.

    Verder zal ik inderdaad niet te veel verwachten van het ontbijt, aangezien het meestal in een hotel GEEN ontbijt is of een bagel met creamy cheese...

    Iemand anders nog met ervaringen met dit hotel?

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: [Hotel] Hawthorn Suites by Wyndham Universal Orlando

    Nog even een kleine review geven over het hotel waar we 2 weken hebben doorgebracht.

    * 600€(via Hotwire.com enorm makkelijk te 'winnen') voor 2 personen voor 2 weken(prima prijs!) Condo met 2 kamers, keuken met apparaten 2 2-persoonsbedden en een slaapbank(=6 slaapplekken)
    * Inclusief ontbijt, verwacht er niet veel van, maar het is prima te doen voor Amerikaanse begrippen.
    * Centraal op I'Drive(6 minuten van Universal, 15 van SeaWorld en 25 van Disney)
    * 2 minuten van Chili's, TGI Friday's, Kobe's steakhouse.....en nog veel meer!
    * Vriendelijk personeel, alle vragen worden gewoon netjes behandeld en opgelost.
    * Hotel is wat verouderd, maar niet storend

    Ik kan iedereen dit aanbevelen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •