Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: [Huis] Townhomes at Regal Oaks

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    17

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Townhomes at Regal Oaks

    Hou er rekening mee dat de glijbaan buiten gebruik is. De reden hiervoor is mij onduidelijk. Vorig jaar zaten we ook in een huisje van regal oaks en ook toen was de glijbaan al dicht voor onderhoud. Voor ons was dat niet zo'n probleem, maar ik kan mij voorstellen dat het voor tieners teleurstellend is. Je kunt er wel gewoon zwemmen. Meestal heb je het zwembad voor jezelf. Er staan genoeg ligstoelen om lekker te zonnen. Verder ziet het er mooi uit.

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    93

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Townhomes at Regal Oaks

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dejo Bekijk Berichten
    Tevens vraag ik ook ervaring naar Coral Cay!

    Thanks.
    Had ik ook interesse in, ziet er leuk uit. Maar door diverse dubieuze reviews op Tripadvisor ben ik toch afgehaakt. :-?

  3. Top | #23
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: [Huis] Townhomes at Regal Oaks

    ik heb voor komende zomer een townhouse gehuurd op regal oaks via een priveeigenaar van een townhouse. doordat het hele zwembad dicht is wel een mooie prijs gerealiseerd. 800 dollar totaal voor 3 weken in juli inclusief tax en cleaning fee en er kan gebruik gemaakt worden van het zwembad van een nabijgelegen hotel . omdat ik voor die prijs anders in een motel uitkwam toch geboekt en die 4 of 5 dagen maximaal dat we willen uitrusten vinden wij het geen probleem om gebruik te maken van een wat simpeler zwembad vlakbij. blijft er meer over om leuke dingen te doen we gaan het zien hoe het bealt maar vast niet slechter dan een motel in de goedkoopste catagorie



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •