Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Reisschema Maarten-Annique: Florida 2010

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema Maarten-Annique: Florida 2010

    YES.

    Wat een heerlijk gevoel. We hebben weer geboekt!

    Voor de negende keer ga ik naar de USA! Mijn vrouw voor de vierde keer.
    Heerlijk. Alleen de voorpret is al een genot. Er mee bezig zijn, van alles opzoeken en uitzoeken. Dat hoort er allemaal bij.
    In 2010 gaat de reis door een deel van Florida (Panhandle).

    Hieronder ons voorlopige reisschema. Schiet er jullie meningen, adviezen en vragen vooral op af!
    Ik had het graag als bijlage gepost, maar dat gaat hier schijnbaar niet.


    Laatst gewijzigd door Maarten-Annique; 18-10-09 om 11:47. Reden: aanvulling

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Nieuwe reis 2010 Southeast

    Ha, gelukkig is het reisschema zo beter te lezen. En het viel mij op dat er een tikfout in je handtekening staat, misschien even een s-je toevoegen?

    Verder wil je op sommige dagen wel erg veel kilometers maken. Van Memphis naar New Orleans is bijvoorbeeld best wel een behoorlijke rit. Wij hebben de zelfde tour (min of meer) in de herfstregentijd gemaakt en dan schiet het echt niet op. Hopen maar dat jullie wat dat betreft een beetje geluk hebben, in mei is het vast prachtig weer. Gelukkig zijn er voldoende relaxdagen ingepland; boeken jullie de hotels vooraf of ter plekke? Valt Memorial Day in jullie vakantie?



  3. Top | #3

    Standaard Re: Nieuwe reis 2010 Southeast

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Ha, gelukkig is het reisschema zo beter te lezen. En het viel mij op dat er een tikfout in je handtekening staat, misschien even een s-je toevoegen?

    Verder wil je op sommige dagen wel erg veel kilometers maken. Van Memphis naar New Orleans is bijvoorbeeld best wel een behoorlijke rit. Wij hebben de zelfde tour (min of meer) in de herfstregentijd gemaakt en dan schiet het echt niet op. Hopen maar dat jullie wat dat betreft een beetje geluk hebben, in mei is het vast prachtig weer. Gelukkig zijn er voldoende relaxdagen ingepland; boeken jullie de hotels vooraf of ter plekke? Valt Memorial Day in jullie vakantie?
    Inderdaad.IK zie het nu ook. Ga meteen dat s-je even toevoegen.

    Die kilometers zijn inderdaad een bewuste keuze om aan de andere kant wat extra strandtijd over te houden. We reizen met een kind van drie welke waarschijnlijk de hele reis aan haar dvd-speler gekluisterd zal zijn. Die nemen we mee uit Nederland.

    De hotels hebben we nog nooit vooraf geboekt, met uitzondering van de eerste nacht na de reis. Dat is dit jaar Baymont Inn en Suites Orlando Mall.
    Daarna gaan we met de huurauto op pad en zien wel....vrijheid, blijheid.

    Die valt er net buiten. We zijn dan net terug. Wij komen de 30e thuis en Memorial Day is de 31e.

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Nieuwe reis 2010 Southeast

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maarten-Annique Bekijk Berichten
    Daarna gaan we met de huurauto op pad en zien wel....vrijheid, blijheid.
    Verstandig, dat geeft jullie alle ruimte om de reis, wanneer dat nodig is, aan te passen.



  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Nieuwe reis 2010 Southeast

    Aangezien je in Atlanta World of Coca-Cola en CNN wilt doen neem dan gelijk het Aquarium erbij ligt echt pal naast WCC en is makkelijk te doen op een dag. Voor Aquarium zou ik 2,5 uur uittrekken (mits je geen extra tours binnen wilt doen), WCC ongeveer 1,5 en dan heb je nog zat tijd voor CNN tour.

    Weet niet wanneer je gata maar als je eind 2010 gaat kun je het nieuwe Dolphin aquarium ook nog meemaken dan.

    Denk er ook eens aan om in plaats van losse tickets, Citypass te nemen krijg je entre tot 6 attractie voor een betere prijs als je ze allemaal los moet kopen.

    Als j een indruk wilt van wat er te zien is in het WCC en Aquarium kijk maar eens op mijn foto pagina.

  6. Top | #6

    Standaard Re: Nieuwe reis 2010 Southeast

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Weet niet wanneer je gaat maar als je eind 2010 gaat kun je het nieuwe Dolphin aquarium ook nog meemaken dan.
    Onze reis is van 8 tot en met 30 mei 2010.

  7. Top | #7
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Nieuwe reis 2010 Southeast

    Ziet er niet verkeerd uit, en het aantal kilometers is wel te doen, vindt ik althans.
    Alleen, 1 dag New Orleans ?? Dat lijkt mij te weinig, daar zou ik een nachtje bij aan plakken.

    In het eerste stuk naar Ft. Myers zou je als overnachtingplaats Panama City Beach kunnen aandoen. Schitterende witte stranden en azuurblauwe Golf van Mexico.
    Lijkt een beetje op Kissimmee, maar dan met de zee voor de deur.
    http://www.beachbreakbythesea.com/ is een aanrader, qua hotel.
    In dit reisverslag staan een aantal plaatsen die jullie ook willen aandoen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #8

    Standaard Re: Nieuwe reis 2010 Southeast

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    http://www.beachbreakbythesea.com/ is een aanrader, qua hotel.
    In dit reisverslag staan een aantal plaatsen die jullie ook willen aandoen.
    Leuk al die reacties van jullie!
    Het is zo leuk om die voorpret te beleven!
    Inderdaad is één dag misschien wat kort. Het is dan ook onze overweging om een nachtje te blijven.
    Ik ben er zelf al eens geweest, maar mijn vrouw nog niet.
    Onder het genot van de koffie moeten we maar eens zien waar onze prioriteiten liggen.

    Ik ga de sites zeker bekijken!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •