Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Reisschema pukkie: Miami

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema pukkie: Miami

    Echtgnoot en ondergetekende(60 jaar) zijn fervent Europagangers maar zijn uitgenodigd op een trouwerij in Palm Beach. Ontzettend leuk maar kennen en weten(en hebben geen tijd om ons er in te verdiepen) niets over Florida. Hebben nu een vliegticket geboekt van A`dam naar Miami. Verblijven 9 nachten in deze regio en huren natuurlijk een auto. We zoeken een apm. hotelkamer of condiminium in een levendig deel waar we wat te zien zullen hebben, goede winkels en restaurants maar disco`s etc. hoeft niet. Veilig wandelen/fietsen en zo nu en dan een kort bezoekje aan het strand. Lukt het ons om aan overnachting zo`n 600 euro kwijt te zijn en weet iemand dan ook een geschikte accomodatie??? in welk gedeelte is het voor iets minder jonge mensen =; aangenaam vertoeven?? We houden niet echt van Disney Parken maar willen NATUURLIJK enkele highlights gaan bezoeken...welke???

    Met veel dank.
    Pukkie.

  2. Top | #2
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: wij kunnen alle hulp gebruiken

    Wij hebben in het http://www.bradleyparkhotel.com/hotel geslapen. In een woord geweldig.
    Rustig,vlak bij het strand en een restaurant on site. Een Publix recht voor de deur als je wat makkelijks wilt kopen om op de kamer te eten.
    Vergeet vooral niet het http://www.flaglermuseum.us/te bezoeken.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  3. Top | #3
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema pukkie: Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pukkie Bekijk Berichten
    We houden niet echt van Disney Parken maar willen NATUURLIJK enkele highlights gaan bezoeken...welke???
    Da's dan weer een geluk bij een ongeluk want dagtripjes naar Disney vanuit Palm Beach liggen niet erg voor de hand. Met een beetje geluk is het toch dik drie uur rijden. Miami en omgeving liggen dus inderdaad wat meer voor de hand. In dit topic vind je een mooi overzicht van de activiteiten en bezienswaardigheden daar. Kijk vooral ook eens onder het hoofdstukje "Verborgen Miami". In plaats van fietsen zou je ook eens aan het huren van een Segway kunnen denken. Een aparte ervaring!

    Tinkerbell geeft al meteen een mooie suggestie voor een hotel in Palm Beach, een overzicht van alle hotelervaringen in Miami e.o. vind je hier.

    Omdat een goede voorbereiding voor een groot deel het plezier van de reis bepaalt, zeker als je maar 9 dagen gaat heb je immers geen tijd voor 'gedoe', zou ik het hoofdstuk autohuur, ESTA en de verkeersregels nog eens vooraf doorlezen. Autohuur omdat je het best een beetje 'streetwise' aan de counter kunt verschijnen, ESTA omdat deze regeling pas sinds januari van dit jaar van kracht is en nog niet iedereen zich realiseert dat het handig is om goed beslagen aan de vliegreis te beginnen en de verkeersregels omdat de verschillen met ons land niet zo groot zijn, maar het toch handig is om de afwijkingen te kennen. Anders sta je toch een beetje vreemd te kijken bij een 4-way stop, om maar iets te noemen.

    Veel plezier met de voorbereidingen en wij houden ons aanbevolen voor een reisverslag wanneer het zo ver is. (Wanneer gaan jullie eigenlijk?)



  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Ede GLD
    Berichten
    117

    Standaard Re: Reisschema pukkie: Miami

    Je kunt kijken waar ik geweest ben... overigens niet veel Miami gezien buiten veel winkels :-D

    Het is maar net wat je leuk vindt om te doen.
    Ik vond het Miami Holocaust Memorial wel erg indrukwekkend.

    Op mijn blog kun je nalezen wat ik gedaan heb en waar ik overnacht heb.
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •