Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 61 tot 66 van de 66

Onderwerp: Bagage: Controle inhoud door TSA

  1. Top | #61
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: TSA controle puinhoop koffer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Ik doe de tiewraps er al eeuwen aan, ook al voor 9-11. Puur en alleen om te voorkomen dat de ritsen spontaan opengaan tijdens het gooi en smijtwerk.

    Ik trek ze ook nooit helemaal strak, dat maakt het losknippen wat makkelijker.
    Ook voor de TSA, dus zullen ze de sluiting eerder met rust laten (hoop ik toch)
    Tja, dat hoop je ook, erger nog mag je toch wel verwachten, als je een TSA hangslot gebruikt en ze maken het nog open ook.
    Helaas dus niet!

  2. Top | #62
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: TSA controle puinhoop koffer

    Mee eens, als je een door hun goedgekeurd slot al niet meer kunt gebruiken, kun je net zo goed "explosives" op je koffer schilderen. Maar het blijven "mannetjes", hè.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #63
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Assen
    Berichten
    77

    Standaard Controle TSA + vernielen TSA Slot

    Hoi,

    Gisteren vanuit Miami naar Aruba vertrokken. Op Aruba kwam de koffer aan zonder ons TSA-hangslot. We hadden de koffer xtra aangeschaft en daarvoor zo'n slot aangeschaft, dit om toch de boel op nog slot te kunnen doen. In de koffer bleek naderhand een keurig briefje te zitten waarin werd medegedeeld dat de inhoud is gecontroleerd en dat men het recht heeft deze te openen en waar nodig het slot te breken. Alle begrip daarvoor en ook geen enkel probeem mee.

    Maar dat men daarvoor een goedgekeurd hangslot welke ook met een loper te openen is kapot moet maken vind ik op zijn zachtst gezegd niet netjes. Ik heb hierover zojuist wel even een berichtje gestuurd.

    Iemand binnen het forum al eens hetzelfde meegemaakt en hier eventueel ook aktie op ondernomen?. Zo ja, wat was de uitkomst?...

    Groet Erik

  4. Top | #64
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Controle TSA + vernielen TSA Slot

    Hebben wij ook meegemaakt. 1x TSA slot op koffer zelf stuk en 1x TSA hangslot verdwenen.
    Ik heb geen actie ondernomen want als ik me goed herinner stond er op hun website een regeltje dat ze hier niet voor aansprakelijk zijn.
    Ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt.

  5. Top | #65
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Controle TSA + vernielen TSA Slot

    Meerdere keren een koffer van ons open gemaakt die een TSA slot hadden en altijd keurig een kaartje in de koffer dat ze 'm open gemaakt en gecontroleerd hadden en ook steeds weer netjes met het slot de koffers weer dicht gedaan.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  6. Top | #66
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Assen
    Berichten
    77

    Standaard Re: Bagage: Controle inhoud door TSA

    In mijn maiilbox twee reacties gehad. Bij de laatste had ik een pdf gekregen. Ik kan een heel formulier in gaan vullen, tis een heel epistel...kan dus gewoon een claim indienen, maar even zien of het dat allemaal waard is en of dat nut heeft?...uiteindelijke beoordeling ligt bij de TSA.

    groet Erik.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •