Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Reisschema Stef001: Selfdrive Florida april 2010

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema Stef001: Selfdrive Florida april 2010

    Hallo iedereen,

    Wij hebben een rondreis geboekt voor de (Belgische) paasvakantie 2010, dit is ons reisschema:

    Heen: American Airlines
    04/4 Brussel - Chicago 11h05 - 13h05
    Chicago - Miami 14h20 - 18h20
    Terug: Iberia
    16/4 Miami - Madrid 19h50 - 09h10
    17/4 Madrid - Brussel 12h00 - 14h15

    Hotels:
    04/4 Miami Airport Crowne Plaza - 2n
    06/4 Cocoa Beach Best Western Space Shuttle BB - 1n
    07/4 Orlando Holiday Inn International Drive - 3n
    10/4 Sarasota Best Western Midtown BB - 1n --> we bekijken momenteel nog of er een interessanter hotel in de buurt is...
    11/4 Hampton Inn § Suites Cape Coral BB - 2n
    13/4 Key West Comfort Inn BB - 2n
    15/4 Miami Beach South Beach Ocean Surf Blue BB - 1n

    Graag had ik tips met "niet te missen" bezienswaardigheden onderweg, behalve dan de Orlando pretparken en Cape Canaveral/Space center want deze staan zowiezo op het programma.

    Op 13/04 moeten we van Ft Myers naar Key West, da's een eindje, maar onderweg willen we toch de tijd nemen om de everglades te bezoeken, hebben jullie tips wat betreft een boottocht en alligator farm ?

    Alle opmerkingen zijn welkom, het is voor ons de eerste keer in de USA.

    Alvast bedankt en de groetjes,
    Stef

    P.S.: we reizen met 2 kinderen (9 et 11j)
    Laatst gewijzigd door Stef001; 29-09-09 om 12:55.

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema Stef001: Selfdrive Florida april 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stef001 Bekijk Berichten
    Graag had ik tips met "niet te missen" bezienswaardigheden onderweg, behalve dan de Orlando pretparken en Cape Canaveral/Space center want deze staan zowiezo op het programma.
    HAllo Stef en familie en welkom op het Florida Forum, voor (vrijwel) al uw Floridavakantievraagstukken. Er is hier veel informatie beschikbaar. Gelukkig is het Forum goed gerubriceerd, zodat het ook als naslagwerk kan dienen. Handig Hulpmiddel daarbij is de zoekfunctie, (klik op Zoeken) die je in de blauwe balk boven aan iedere pagina vindt. Voor suggesties over, pakweg, Miami tik je gewoon de naam van de plaats in en vink je "berichten tonen" aan. Je kunt ook in de forumnavigatie (onder aan iedere pagina) kijken. Kies dan voor Miami en omgeving en je vindt een schat aan informatie. Waar je ook veel van opsteekt is van het lezen van een aantal reisverslagen.

    Heb je over een bepaalde plaats, attractie, hotel nog aanvullende vragen dan kan je ze het best in het betreffende topic stellen. Is er nog geen topic, dan open je er gewoon zelf een. Er is vrijwel altijd wel een forumlid met kennis en of ervaring die je verder kan helpen. Al met al begint de vakantiepret al hier op het forum; lidmaatschap houdt vrijwel altijd een levenslange besmetting met het gevreesde Floridavakantievirus in. Zeg dus later niet, dat je niet gewaarschuwd was.......:wink:



  3. Top | #3
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Reisschema Stef001: Selfdrive Florida april 2010

    Ik zou in ieder geval naar http://www.everglades.com/ gaan, daar heb je een show met slangen, kun je zéér veel alligators zien en kun je ook nog een rondje maken met een airboat.
    Leuk detail is dat, Bob Freer die op Animal Planet te zien is in het programma "Miami animal Police" aldaar werkzaam is en uitleg geeft !
    Verder zou ik ook stoppen bij "Bahia Honda State Park" --> http://www.bahiahondapark.com/ Echt schitterende omgeving en heerlijk strand/blauw water!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •