Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 142

Onderwerp: Autohuur: Budget Rent A Car

  1. Top | #41
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    ja, kijk maar links: SL is aansprakelijkheidsverzekering, die is 1 miljoen bij Budget, en dat heb je wel nodig in Amerika. En LDW is voor schade, vandalisme, etc. daar zit bij Budget ook diefstal bij. En wat ik in een eerder bericht al aangaf: echtgenoot/note of partner zijn gratis als tweede chauffeur. Wel rijbewijs tonen dan.
    Maar correct me if i am wrong, experts hier op t forum. Ik voel me altijd wat onzeker, en Cindy74 heeft er niks aan als ik foute info doorgeef.

  2. Top | #42
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Als dit zo is is dit wel een echt koopje hoor . En wat wil dit zeggen
    • I acknowledge that I do not reside in the country where I am renting and the credentials that I will present at rental pick-up will reflect my non-resident status.If your credentials are from the country where you are renting, go back and change your residency to confirm a reservation.
    het gekke is dat mijn visa voor 338,17 dollar gaat gecrediteerd worden , dat klopt toch ook niet ?
    Laatst gewijzigd door cindy74; 08-01-15 om 18:09.

  3. Top | #43
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Je mag dus geen amerikaan zijn, en dat moet je kunnen aantonen met je rijbewijs en paspoort. Indien je wel uit amerika komt, moet je op de beginpagina je gegevens aanpassen. Maar jij hebt denk ik netjes nederland aangeklikt.
    Nee, lijkt me niet kloppen, maar als dat echt zo is heb je helemaal een koopje!

  4. Top | #44
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Ik heb ook vandaag bij Budget geboekt en ze zitten idd een beetje te hannesen met euro en $.

    Estimated Total: €226.01
    Amount Prepaid: €274.74
    Base Rate:

    Die 274,74 moeten dus $ zijn.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-01-15 om 19:06. Reden: code

  5. Top | #45
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Hoe komt het als ik in las vegas een auto boek er fees bijkomen en in key west niet ? Zouden ze die na de boeking nog kunnen bijdoen ?

  6. Top | #46
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Zoals ik al schreef de tarieven verschillen erg per locatie en per type auto. One way fee is het enige wat ze eventueel terplekke nog in rekening kunnen brengen volgens mij.

  7. Top | #47
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Er kunnen ook lokale fees worden toegevoegd zoals bijvoorbeeld extra luchthaven belasting of iets dergelijks maar dat wordt dan normaal wel aangegeven.

  8. Top | #48
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    @ Cindy,

    bedoel je de one way fee?
    deze is er in Florida voor zover ik weet niet, wij hebben deze in ieder geval nog nooit hoeven betalen. (Alamo, National,Dollar,Hertz).
    Ben nu aan het zoeken voor auto huur Las Vegas en kom het ook steeds tegen..
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  9. Top | #49
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Neen als je de berekening bekijkt staat er onder fees , taxes 0 $ . Als je een berekening maakt in las vegas staan er wel taxes and fees bij , en dat bedrag is nogal hoog .

  10. Top | #50
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Geen idee dan waar het verschil in zit.... ik vind het in ieder geval een bud (get) site, kan er niet eens een minivan boeken..
    Misschien even vergelijken met bijvoorbeeld Alamo om te kijken of daar ook verschil zit in tax met Key West en Las, zou niet fijn zijn als je daar aankomt en flink moet bijbetalen.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida






Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •