Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 15 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 142

Onderwerp: Autohuur: Budget Rent A Car

  1. Top | #31
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Wij boeken meestal bij www.alamo.co.uk/brits

    Nette prijzen met Extra driver inbegrepen.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  2. Top | #32
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Heeft iemand wel eens een auto geboekt bij Budget met de discountcode U112000? Die kwam ik tegen, en dat scheelt een hele hoop op de totale huurprijs. Een midsize SUV voor de periode 31 maart-28 april vanaf Tampa voor 650 euro. Geweldige prijs vind ik zelf, maar is er hier een addertje? Budget heeft altijd echtgenote/partner gratis als extra driver, dus ideaal.
    Laatst gewijzigd door fransje; 07-01-15 om 21:49. Reden: verkeerde type SUV

  3. Top | #33
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Ik ben daar ook aan het kijken. Is idd goedkoop met die code. Als de verzekeringen erbij zitten is er volgens mij geen addertje onder het gras hoor.
    Vraag me alleen af of je daar zelf je auto mag uitkiezen.
    Gelijk door naar de garage kan i.i.g niet, die mogelijkheid is er niet voor europeanen.

  4. Top | #34
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    hoe komt iedereen aan zulke lage prijzen . als ik van 3 juli t/m 10 aug miami opvraag met deze code en voeg nog de verzekeringen toe kom ik op bijna 2000 euro voor een midsize auto ( geen suv) tov brits van 850 euro??

  5. Top | #35
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    @gudu ik heb ff voor jou gekeken, maar helaas zijn bij jou de verzekeringen niet inclusief en dan is het niet voordelig.
    @fransje ik heb ook ff voor jou gekeken en bij de midsize SUV zitten de verzekeringen (SLI en LDW) er wel bij. Bij sommige andere type auto's zitten er weer geen verzekeringen bij!
    Dus blijkbaar maakt het uit waar je je auto ophaalt en welk type je reserveert.

  6. Top | #36
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gudu Bekijk Berichten
    hoe komt iedereen aan zulke lage prijzen??
    dat vraag ik me dus af als ik bv iedereen hoor jubelen over al die mooie bedragen die ze bij Alamo brits betalen. Als ik een proefboeking doe, betaal ik me scheel, daar begint de goedkoopste economy car al met 827 pond en de standard SUV 1140 pond. Omgerekend 1114 en 1457 euro. Ik heb dan ook alles afgezocht naar een beetje normale prijzen, en die 650 euro vind ik heel mooi.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Ik ben daar ook aan het kijken. Is idd goedkoop met die code. Als de verzekeringen erbij zitten is er volgens mij geen addertje onder het gras hoor.
    Vraag me alleen af of je daar zelf je auto mag uitkiezen.
    Dat viel me ook op Hannie, wij als europeanen kunnen ons niet aanmelden voor dat Fastbreak programma. En inderdaad kon ik ook niet zo gauw ontdekken of je op vliegveld Tampa zelf mag kiezen, maar daar heb ik niet zo'n moeite mee. Ben al blij met dit mooie bedrag.
    De verzekeringen inclusief wist ik Hannie, dat is zo'n beetje het eerste wat ik controleer, maar dat het niet bij alle types vanzelfsprekend is wist ik niet. Maar ik keek dan ook niet verder dan de SUV
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-01-15 om 19:01. Reden: 1+1

  7. Top | #37
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    ik zie het nu want als ik ophaal in miami maar return in jacksonville en vice versa zitten er wel verzekeringen bij

  8. Top | #38
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Wat betekent de pae verzekering en zit die bij het alamo gold pakket ook in ?

  9. Top | #39
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Wat betekent de pae verzekering en zit die bij het alamo gold pakket ook in ?
    PAE (in nederland PAI) is de inzittendenverzekering:

    PAI (Persoonlijke Inzittenden Verzekering)
    Hiermee verzekert de klant zichzelf en medepassagiers van een uitkering voor medische kosten, blijvende invaliditeit of bij overlijden, als gevolg van een ongeval.
    (Advies: deze verzekering is niet nodig indien u een goede reisverzekering heeft afgesloten).


    Dit is niet verplicht, en Alamo Gold heeft het niet. Voor zover ik weet zit het nooit standaard in een pakket. Wil je het perse, dan is is het bij Alamo voor ik meen 7 dollar/dag bij te boeken, maar nogmaals, het zit waarschijnlijk ook in je reisverzekering.

  10. Top | #40
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Dus hier zitten alle verzekeringen bij ?
    http://i61.tinypic.com/2rwtapg.jpg
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-01-15 om 19:03. Reden: link ipv veel te groot plaatje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •