Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 15 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 142

Onderwerp: Autohuur: Budget Rent A Car

  1. Top | #21
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Ervaringen met Budget

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zuiril Bekijk Berichten
    Klopt het dat de tol automatisch gaat d.m.v. Tol by Plate??.
    op de site van Budget staat daar uitgebreid info over:
    Florida
    In the state of Florida the renter has the option of using Sun-Pass Only, ePass Only, and Leeway high-speed lanes. When a renter utilizes these high-speed toll lanes, the toll system identifies the car and charges the standard non-discounted fee for toll roads as published by the toll authority plus the convenience fee of $2.95 per day and $14.75 maximum per month. The fee will be posted to the credit card you used on your rental. Effective February 19, 2011, Florida’s Turnpike no longer accepts cash payments for tolls on the southernmost 47 miles of Florida’s Turnpike (Homestead Extension) in Miami-Dade County (Milepost 0 to Milepost 47. By driving on this road you opt-in to use of Budget e-Toll.
    wie weet er wat en wil dat met mij/ons delen
    Wat zou je verder nog aan info willen hebben?



  2. Top | #22
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ervaringen met Budget

    Ik zie dat je 13 dagen en 3 uur huurt. Meestal tellen ze dit als 14 dagen huur.
    Ik zou dan persoonlijk mijn auto eerder terugbrengen of later ophalen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #23
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Ervaringen met Budget

    @Njit
    Dat kan ontstaan doordat je een ticket in combinatie met een autohuur e.d. tegelijk boekt.
    Ik heb het zelf met Expedia gehad.
    Stel je vliegt op MCO en komt om 10.00 uur aan en je vliegt met dezelfde vlucht 14 dagen later om, stel, 11.30 uur retour.
    Voordat je de auto ophaalt is het zomaar 11.00 uur en je brengt hem toch uiterlijk wel om 10.00 uur terug.
    Het boekingssysteem herkent dat niet en rekent 1 dag extra.

  4. Top | #24
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    De meeste ervaringen hebben Forumers toch beschreven over Dollar en Alamo. Minder berichten zijn er over Budget. Heb ook altijd bij Dollar of Alamo gehuurd maar nu via rentalcars een aanbieding van Budget, Midsize SUV, 28 dagen, 819 euro, incl. Tank benzine, meerdere bestuurders, afhalen Sanford Int. Zijn er mensen met ervaringen met Budget, Budget/Sanford. Kun je daar net als bij Alamo zelf je auto in gehuurde klasse kiezen of krijg je die toegewezen; welke Midsize SUV's zijn er op dit moment in de omloop; leeftijd van de gemiddelde auto?

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    17

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Hi,
    Ben nogal een newbie hier
    Maar wil in maart 2015 een midsize SUV gaan huren bij Budget via easyterra a EUR 594 voor 21 dagen.
    Nu kan ik daar niet kiezen voor een extra bestuurder, maar op de site las ik dat je partner gratis is als extra bestuurder.
    Iemand ervaring hiermee?

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker Stinsa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    38

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Hoe was jullie ervaring met Budget @pzomerdijk? Wij hebben de afgelopen jaren bij Dollar gehuurd maar dat viel de laatste keer een beetje tegen (door weer een verzekering die ze door je strot wilden duwen). En ik vind dat ze wat schappelijker zijn voor wat betreft de Toll wegen (16.75 maximaal voor de periode van een maand).
    De prijzen zijn wel flink omhoog in vergelijking met vorig jaar, toen betaalden we nog 700 euro voor een full size SUV terwijl we daar dit keer nog niet eens een midsize SUV voor hebben, maar goed dat terzijde... de vraag ging over de ervaring? Iemand??

  7. Top | #27
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard

    Ik ben erg benieuwd naar recente ervaringen met auto huur op Miami Airport bij Budget rent a car...??

    Andere vraag is nog hoe het bij Budget gaat met de Tol??? ( bij Alamo werd dit allemaal direct vd creditcard afgeschreven )

  8. Top | #28
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Ilse, voor wat betreft de Tol staat dat keurig in de eerste post van deze pagina, dus even naar boven scrollen

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    54

    Standaard Budget.ie

    Hallo,

    Heeft er wel eens iemand via Budget Ierland geboekt? Mijn vraag is namelijk dat je geen keuze hebt om vooraf te betalen. Je betaalt dus daar ter plekke. Maar de gegeven prijs is in euro's. Rekenen ze dat ter plekke om?

    Bedankt voor jullie hulp!

    Groetjes Robin

  10. Top | #30
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Budget.ie

    Wij boeken zelf altijd auto's via USA reisen.de dus met deze verhuurder heb ik geen ervaring.
    Als je in Amerika moet betalen zal dat uiteraard in dollars zijn, je kunt Budget natuurlijk altijd een mailtje sturen om te vragen wat hun werkwijze is....

    Groetjes,
    Monique


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •