Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 15 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 142

Onderwerp: Autohuur: Budget Rent A Car

  1. Top | #101
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Ga je de auto ook 3 uur later wegbrengen als dat je hem gehaald hebt?
    Als je namelijk de auto huurt om 16:00 uur betaal je ook tot de afleverdag 16:00 uur, ook al geef jij aan dat je hem bijv om 12 uur al inlevert.
    Ik hoop dat je het snapt want ik vind het moeilijk uitleggen.

    Mijn voorbeeld wij hadden een auto gehuurd die we om 16:00 uur huurde, op de terug reis dag aangegeven deze om 18:00 uur in te leveren.
    Maar eigenlijk hadden we dus een dag langer betaald. Omdat we vertraging hadden niet om 18:00 uur ingeleverd maar om 19:00 uur.
    Hier over gebeld was geen probleem, want de auto was toch tot de volgende dag betaald.

    De regels verschillen volgens mij sterk per verhuurder, maar vaak betaal je na een half uur 1 dag extra.

    Ik zou ze gewoon even bellen

  2. Top | #102
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Ik zit niet binnen de 24 uur(dat is wat jij bedoeld)
    Zie op hun site dat als je de auto te laat terugbrengt je een full day late charge+tax moet betalen.
    Vanmiddag maar ff op de live chat erachter zien te komen hoeveel dat dan is.

  3. Top | #103
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Gewoon afwachten wat er ter plaatse gebeurt, want het geheel is afhankelijk van het tijdstip van huren.
    ALTIJD controleren welk tijdstip er op het contract staat en of dit wel de juiste tijd is waarop je de auto daadwerkelijk ophaalt.
    Meestal kom je dan wel gunstig uit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marjolijne Bekijk Berichten
    Als je namelijk de auto huurt om 16:00 uur betaal je ook tot de afleverdag 16:00 uur, ook al geef jij aan dat je hem bijv om 12 uur al inlevert.
    Nee hoor, alle verhuurmaatschappijen hanteren wat dit betreft dezelfde regel.
    De regels verschillen volgens mij sterk per verhuurder, maar vaak betaal je na een half uur 1 dag extra.
    Autoverhuur: 1 dag = 24 uur.
    Dit is bij iedere verhuurder hetzelfde.
    Vaak geldt er een "Grace Period" meestal is dat een uurtje...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  4. Top | #104
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    @corrus, we komen om 2.50 pm aan met een binnenlandse vlucht. En ik heb opgegeven dat we de auto om 4.15 uur ophalen en ook om 4.15 pm weer inleveren.
    Dus denk niet dat we 'm later ophalen, of de vlucht moet vertraagd zijn.
    Wil graag wel van de voren weten wat die "late charges" zijn.
    Als het te duur is kunnen we wat anders bedenken, bv de auto toch om 4.15 terug brengen.

  5. Top | #105
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Wij hebben door files de auto 1 uur te laat ingeleverd in New York en kregen een extra dag berekend. Je kunt het gokken en anders die extra dag betalen. Wij moesten voor de extra tijd $ 41,00 ex tax betalen. Dit was bij National.

  6. Top | #106
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Poeh, das een hoop geld.

  7. Top | #107
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Wil graag wel van de voren weten wat die "late charges" zijn.
    Als het te duur is kunnen we wat anders bedenken, bv de auto toch om 4.15 terug brengen.
    Do late-return fees apply?
    Answer: Vehicles are rented on a daily (24-hour) basis. There is a 29-minute grace period for returns. After 30 minutes late, hourly car rate charges and taxes may apply. After 90 minutes late, full-day late charges and taxes may apply. After 7 hours late, if you didn't call to extend your rental, an additional $10/day late fee applies. There is no grace period for rental fees, surcharges and optional equipment or protections charges. Full-day late charges will apply for these items.

    Bron: http://goo.gl/IBHLB7
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #108
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Dat had ik idd ook al gevonden, maar daar wordt dus geen bedrag genoemd.

    edit: antwoord op fb gehad. Ze adviseren om Budget op SFO op te bellen om daar het tarief te vragen.
    Denk dat ik het maar probeer te regelen als we de auto ophalen en dan beslissen wat we doen.
    Laatst gewijzigd door hannie; 24-05-15 om 18:59.

  9. Top | #109
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Ook wij hebben het probleem dat onze vluchttijden veranderd zijn. De terugvlucht is nu al 3 uur later.
    Ik heb hier ook met Budget contact opgenomen en die vertelde mij ook dat het $164 dollar kostte om de tijd te veranderen. Ik vind deze prijzen echt absurd, maar durf het risico ook niet
    te nemen om maar af te wachten wat er gebeurd als ik hem daadwerkelijk later inlever. Heb al gekeken wat het kost om voor 1 dag een auto te huren en dat is rond de 30 euro.
    Dan lever ik liever de 1e auto een dag eerder in..
    Vind het allemaal een hoop geld voor die 3 uurtjes later afleveren zeg
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  10. Top | #110
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Echt belachelijk die prijzen. Als je toch al in de buurt bent kun je idd de auto op tijd inleveren en er weer 1 voor een dag huren.
    Ik bedenk al wel opties maar ga zoals ik hierboven al zei afwachten tot we de auto ophalen. Misschien heeft onze vlucht waar we mee aankomen vertraging zodat we de auto later ophalen en dus ook later terug kunnen brengen.
    Er zijn bij het vliegveld ook hotels waar je een 1/2 dag een kamer kunt huren bv Travelodge lax. Dat hou ik ook ff in het achterhoofd, zouden we eventueel nog een paar uur bij het zwembad kunnen zitten.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •