Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 15 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 142

Onderwerp: Autohuur: Budget Rent A Car

  1. Top | #51
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Auto huren 2015

    En voor ons is twee weken autohuur Fort Myers met inleveren JFK voor 2 weken bijna $ 300 goedkoper via Budget.com met de BCD code U112000. En bij Budget is de echtgenote bij alle tarieven gratis.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  2. Top | #52
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Op budget.com kun je toch wel een minivan boeken? Heb ik in ieder geval wel kunnen doen. Locatie afhankelijk misschien? Ook de one-way fee die voor mij wel van toepassing is wordt keurig vermeld. Prepaid tarief gekozen ivm korting en onzekere dollarkoers, en dan betaal je er plaatse echt niets meer. ( Nee, ik hoef geen extra's
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  3. Top | #53
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Bedankt Hockey voor de tip, voor de dagen dat wij gaan is budget met deze code voor de categorie fullsize 25 euro goedkoper maar voor hetzelfde bedrag als bij alamo kunnen wij bij budget wel een intermediate suv krijgen (27 dagen voor 635 euro incl) die bij alamo echt veel duurder is

  4. Top | #54
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Ik heb voor dit jaar via Budget.nl een auto geboekt voor New York en voor Florida, beide keren ook een minivan. Hoefden niet vooraf te betalen, prijs is in euro's. En voordeel dat echtgenoot als extra bestuurder gratis is.

  5. Top | #55
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Ik kwam ook wel leuke prijzen tegen bij Budget, maar kom nergens tegen dat de echtgenoot als extra bestuurder gratis is.
    Waar staat dit precies?

  6. Top | #56
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Marjolijne, dit is te lezen op Budget.com.

    Do you charge extra for an additional driver?
    Answer: Sometimes. Although additional driver rules at licensee-owned locations and locations outside of the U.S may vary, except for California, Nevada and New York, the fee for each additional driver is $13 per day with a maximum charge of $65 per rental. There is no additional driver fee in California. In Nevada, the fee is $10 per day with a maximum charge of $50 per rental. In New York, the fee is $3 per day. The following are exempt from the fee but must meet all other driver requirements: the renter's employer or fellow employee when on company business and renting under a corporate account; the renter's spouse or domestic partner; the companion driver of a renter with a disability who has completed the non-licensed renter form; for insurance replacement rentals, company employees or family members who are designated on the insurance policy. It's always best to check the terms and conditions on your online reservation confirmation or on the location information page to see which rules apply for your selected location.

  7. Top | #57
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    12

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Kijk dat is nog eens een code waar je iets aan hebt! Ik wil gebruik maken van deze actie, echter vroeg ik mij nog wat dingen af..

    - SLI en LDW zijn inclusief, heb ik ook de ESP en PAE nodig?
    - Hoe moet je aantonen dat je echtgenoten bent op het moment dat je de auto gaat huren?
    - Mag je zelf kiezen bij Budget op MCO airport?
    - Als ik helemaal door klik tot het intikken van mijn gegevens staat links boven dat de totale kosten 336 euro zijn, echter staat er onder het invoeren van de creditcard dat mijn card gecharged zal worden voor 336 DOLLAR?! Iemand al ervaring?
    - Is het mogelijk om nog te annuleren bij Budget?

  8. Top | #58
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    bij mij staat er $ 336 euro . staat er echt alleen een $ teken???

    annuleren kost 10 dollar

  9. Top | #59
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Mijn bedenkingen zijn eerder de 0 fees en 0 taxes . Als deze erbij komen op het afhaalcenter betaal je een stuk meer .

  10. Top | #60
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    bij mijn reservering stond ook inderdaad $653 euro dus ik ga ervanuit dat alleen het $ teken niet juist is en dat het 653 euro moet zijn



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •