Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 15 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 142

Onderwerp: Autohuur: Budget Rent A Car

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Menée, Frankrijk
    Berichten
    22

    Standaard Autohuur: Budget Rent A Car

    Ik heb net een auto gehuurd voor onze reis volgende maand. Ik vond de beste deal bij Budget. Iemand ervaring met Budget in Orlando?

    Wij hebben een Full-size car (Class E) gevraagd.

    Op de bevestigingsdocumenten staat dat ik een internationaal rijbewijs moet voorleggen. Maar naar wat ik verneem hier op het forum is dat overbodig!?

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: autohuur : Budget - Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Floridatjes Bekijk Berichten
    Op de bevestigingsdocumenten staat dat ik een internationaal rijbewijs moet voorleggen.
    Tsja, over het internationaal rijbewijs is inderdaad al veel geschreven en vrijwel niemand koopt dit document. Maar als er op de bevestiging staat dat ze dat nodig vinden.....wie ben ik dan om jou te zeggen dat je het niet moet doen...:-k

    Even een vraagje, waar heb je de deal gevonden en wie of welke organisatie schrijft de bevestiging?



  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Menée, Frankrijk
    Berichten
    22

    Standaard Re: autohuur : Budget - Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Even een vraagje, waar heb je de deal gevonden en wie of welke organisatie schrijft de bevestiging?
    Ik woon in Frankrijk, heb het online geboekt via www.voyages-sncf.com. Gezien de site layout en zo meer vermoed ik dat ze samenwerken met expedia.

    Op de bevestigingsmail staat er dit (voor wie frans kan lezen):
    Permis de conduire Le permis de conduire national en cours de validité doit avoir été obtenu plus d'un an avant la location. La présentation d'un permis de conduire international est fortement recommandée si le permis national n'est pas en anglais. Les permis de conduire internationaux sont uniquement acceptés accompagnés du permis de conduire national en cours de validité émis par le pays du client. Les détenteurs de permis du Royaume-Uni doivent présenter les deux parties du permis de conduire (volet avec photo et volet secondaire).



    Op de site van Budget staat dit :
    Generally speaking, in the U.S. and Canada, the primary piece of identification required to rent a Budget vehicle is a valid driver’s license. (If you intend to rent outside your home country, you’ll be required to present an international driver's license.)

    Dus denk ik het risico idd niet te lopen. Ik wil probs ter plaatse zo veel mogelijk vermijden
    Laatst gewijzigd door Floridatjes; 27-09-09 om 16:24.

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: autohuur : Budget - Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Floridatjes Bekijk Berichten
    Ik wil probs ter plaatse zo veel mogelijk vermijden
    Daarom vond ik het ook lastig om "zo maar" te zeggen dat het niet nodig is om een Internationaal paspoort mee te nemen. Problemen is het laatste wat je wil, als je daar staat. Maar gezien de franse tekst La présentation d'un permis de conduire international est fortement recommandée si le permis national n'est pas en anglais lees ik in ieder geval niet dat het verplicht is. Deze aanbeveling zou ik, nu ik dit gelezen heb, zelf dan ook wel aan mijn laars durven te lappen.....

    Verder was ik natuurlijk erg benieuwd of er wellicht een nieuwe Franse site onze Duitse vrienden van de eerste plaats op ons favorietenlijstje zou wippen. De Equinoxsteekproef voor 'onze' periode wijst echter uit dat we nog maar even bij onze Oosterburen blijven, want voor deze auto vragen die Deutsche Leute ruim 50 euro per week minder dan les amis Francais, wat het voor ons qua taal ook gemakkelijker maakt.......:-k



  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Menée, Frankrijk
    Berichten
    22

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Nochtans had ik ook op de duitse site gekeken en niet voordeliger gevonden... Ik kan het ook ergens verkeerd gedaan hebben uiteraard

  6. Top | #6
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Floridatjes Bekijk Berichten
    Ik kan het ook ergens verkeerd gedaan hebben uiteraard
    Dat hoeft niet hoor, want het kan best zijn dat ze voor 'jouw'type auto ( full size car) weer voordeliger zijn dan usareisen. Autohuur is en blijft kijken en vergelijken. Maar voor het gemak vergelijk ik zelf altijd de Equinox....



  7. Top | #7
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Kijkt er iemand wel eens op www.uscarhire.co.uk? Wij hebben daar een hele goede deal gemaakt.

    Floridatje, ik weet niet of je een Frans rijbewijs hebt. Ik wel en vorig jaar was dat helemaal geen probleem, hoewel we toen bij Alamo hebben gehuurd. De komende vakantie hebben we ook bij Budget gehuurd.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Ook wij hebben in 2007 bij/via uscarhire.co.uk geboekt, een 8 persoons Ford Expedition af te halen bij Budget.

    Budget: alles was goed geregeld, geen negatieve punten en géén rij bij de balie.

    Als ik nu de prijzen vergelijk voor de autohuur voor december, dan zijn we bij uscarhire toch weer voordeliger uit dan bij usareisen.

    groet Harold

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker Bqtje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Mechelen , België
    Berichten
    83

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Wij hebben ook een auto gehuurd bij Budget . We moeten hem trouwens morgen binnendoen , onze vakantie zit erop . Geen speciaal rijbewijs nodig , ik heb mijn gewoon Belgisch rijbewijs moeten laten zien . Dat is alles . Wij hebben de auto opgehaald op de luchthaven van Orlando . Wij kwamen hier toe om ongeveer 20u en er stond niemand ( klanten ) aan de Budget-balie . Na 5 minuten zaten wij al in de auto . Het ging allemaal heel vlot .:lol:

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Menée, Frankrijk
    Berichten
    22

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    @Reneefrankrijk : nee, voorlopig heb ik nog altijd mijn Belgisch rijbewijs (100% in het Nederlands)

    @Bqtje: bedankt, dat geeft een heel goed gevoel! Hopelijk hadden jullie een super vakantie



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •