Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 15 EersteEerste ... 31112131415 LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 142

Onderwerp: Autohuur: Budget Rent A Car

  1. Top | #121
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Onlangs in New York en in Miami een auto via Budget gehuurd, beiden keren geen keuze. In New York werd de auto voorgereden, het kantoor zelf was heel klein en de auto's komen van een terrein.
    In Miami kregen we te horen waar de auto in de garage te vinden was, maar zoals Saskia ook al meldt, was er weinig keuze. Bij de enige beschikbare auto in onze klasse begonnen allerlei lampjes te branden, dus ook wij kregen een gratis upgrade .

  2. Top | #122
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Wij mochten aan de balie kiezen tussen 2 auto's(was wel op sfo)Is trouwens wel lastig kiezen als ze een paar merken en modellen opnoemen en dat zegt je niets!
    Ik vind het wel een nadeel dat je niet zelf mag kiezen en dat je eerst naar de balie moet en niet gelijk naar de garage kan.

  3. Top | #123
    Regelmatige Bezoeker jimbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    45

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Vorige maand in Ft Myers werd er aan de balie ook een toegewezen. Netjes geaccepteerd, maar in de garage vervolgens naar zo'n hok van Budget gegaan en aangegeven dat ik niet echt gelukkig was met de toegewezen auto. Vervolgens mogen kiezen uit diverse andere modellen uit een klasse hoger van de alleraardigste mijnheer.
    groetjes Jimmy

    Florida 2012, 2013, 2014, 2015, 3x 2016, 2017, 2018 en 2x 2019

  4. Top | #124
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Niet zo'n goede ervaring met budget op SFO. We kregen een Kia Sportage toegewezen, op zich geen slechte auto. maar wij vonden met name de schoonmaak slecht. Er lagen overal nog papiertjes van de vorige eigenaar en zelfs de bon (met NAW gegevens) lag er nog in. Daarnaast plakte de auto zo erg, dat we bij de eerste walmart schoonmaakdoekjes zijn gaan halen. Nu is het niet zo dat dit een reden is dat we budget vermijden (de ervaring het Hertz was nog minder ), maar echt heel tevreden zijn we tot nu toe dus niet.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  5. Top | #125
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Begrijp ik goed dat Budget $ 3,95 per dag rekent voor de Sunpass en 16,75 max? Oftewel na 5 dagen autohuur zit je al aan het maximale bedrag. En het wordt ook berekend op dagen dat je er geen gebruik van maakt toch?
    Wie heeft ervaring met Budget en de tollroads in Florida?

  6. Top | #126
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Wij hebben afgelopen zomer via Budget een auto gehad en wachten nu op de afrekening van de CC mbt de tol kan er nu dus nog niks over zeggen maar we hadden Toll By Plate want er was geen sunpass kastje in de auto aanwezig

  7. Top | #127
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    @Fitzroy

    Zie hier:
    https://www.sunpass.com/rentalcar

  8. Top | #128
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Dank je, ik zie nu dat ik niet naar beneden gescrolld had vanmiddag
    Toch wel anders dan Alamo. Daar betaal je alleen op de dagen dat je er gebruik van maakt en bij Budget ongeacht of je het gebruikt voor de hele periode als je een keer over een tollroad gereden hebt.

  9. Top | #129
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    86

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Als ik het zo hoor van jullie gaan we moeten hopen dat ze geen auto in onze klasse hebben staan zodat we een upgrade krijgen. Onze mannen zouden wel blij zijn daarmee ��. Of als we niet tevreden zijn met wat we krijgen onze mond durven open doen. We gaan even moeten afwachten hoe dat gaat uitdraaien.

  10. Top | #130
    Regelmatige Bezoeker jimbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    45

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Ik heb na de positieve ervaring van afgelopen jaar nogmaals gebruik gemaakt van de code U112000 bij Budget.
    Miami, Midsize SUV 17 dagen augustus 2016, 414 Euro.
    groetjes Jimmy

    Florida 2012, 2013, 2014, 2015, 3x 2016, 2017, 2018 en 2x 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •