Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 15 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 142

Onderwerp: Autohuur: Budget Rent A Car

  1. Top | #71
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Wij hebben gisteren geboekt bij Budget met behulp van de Friends & Family Code
    Vond het wel prettig dat je niks extra's hoeft te betalen als je een extra bestuurder hebt.
    Ik kwam uit op €487 voor een Mid-Size SUV MIA - MIA voor 20 dagen (en 14 uur) Deze prijs is met vooraf betalen.
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  2. Top | #72
    Regelmatige Bezoeker 126031's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    27

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Ik heb deze week ook geboekt met dezelfde code.
    Ik kwam uit op €550 voor een Mid-Size SUV Orlando voor 23 dagen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-01-15 om 02:44. Reden: q
    Florida: 1999, 2009, 2011, 2012, 2014, 2015, 2017
    New York: 1995, 2012
    West USA: 1997, 2016

  3. Top | #73
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Wij hebben ook vorige week met de friends en family code geboekt bij Budget, een mid-size suv 10 dagen in Oktober voor € 270 (vooraf betalen). Ik krijg nu alleen wat twijfels over de fees and taxes. Deze staan op $ 0,00. Het zou toch niet zo zijn dat je daar ter plaatse nog voor moet betalen?

  4. Top | #74
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Auto huren 2015

    In het Budget topic staat hier meer informatie over. Waaronder ook dat dit normaal gesproken geen mogelijkheid zou kunnen zijn.

  5. Top | #75
    Regelmatige Bezoeker 126031's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    27

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Als ik het volgende lees dan denk ik dat er niets extra's bijkomt, anders had dit vermeld moeten zijn tijdens de boeking:

    Answer: For Budget and all other rental car companies at many airport locations, concession recovery and facility fees may be charged. A vehicle licensing cost recovery fee may be charged as well. For U.S. Government rentals, the government imposes a $5/day Administrative Rate Supplement (GARS/GA). To help recover the escalating energy costs related to our business operations, we must also impose a separately stated Energy Recovery Fee (ERF) to all customers at all locations. Please check for all fees that apply to your rental in the Rates section during your online reservation process. Of course, other products or additional equipment that you add at the rental counter will be extra. But on budget.com, all additional charges that are known in advance of the rental are quoted as part of your total online reservation rate – so you’ll have no surprises when you get to the rental counter. And, if any of those additional charges increase between the time you reserve and rent your car, just submit our Rate Promise form and we’ll reimburse you for any additional fees that you were charged over your reserved rate. Any charges that can't be determined until after your rental, including mileage and fuel charges, will be extra and are not covered by the guarantee.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-01-15 om 02:45. Reden: q
    Florida: 1999, 2009, 2011, 2012, 2014, 2015, 2017
    New York: 1995, 2012
    West USA: 1997, 2016

  6. Top | #76
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Ik heb inderdaad ook de volledige voorwaarden door zitten pluizen en de woorden "no surpises" zou doen denken dat dit echt de all-in prijs is. Hebben we toch een mooie aanbieding dankzij de code.

  7. Top | #77
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    groesbeek
    Berichten
    33

    Standaard Re: Auto huren 2015

    ook net een mooie boeking gemaakt voor een midsize suv deze zomer. 19 dagen voor 472 euro. we zijn er blij mee!

  8. Top | #78
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Op welke site kijken jullie dan met welke code.
    De code die ik heb gebruikt werkt niet.

  9. Top | #79
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Hi P9ol, ik heb geboekt op budget.com met de code U112000. Je moet wel goed opletten want bij sommige categorieen zijn de verzekeringen niet inbegrepen. Wij hebben een midsize suv inclusief verzekeringen geboekt maar bij het selecteren van een minivan kreeg ik een tarief zonder verzekeringen.

  10. Top | #80
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    12

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Voor de gene welke geen gebruik willen maken van een SUV, kunnen naast de code U112000 ook UUWZ061 invoeren. Dit is een gratis upgrade, zie onderstaand:


    • Get a FREE upgrade on an Intermediate car (Group C) through Fullsize 4-door car (Group E) at Budget. Use coupon code UUWZ061. Maximum upgrade to Premium car (Group G). Offer excludes intermediate SUV (Group F). Offer many not be available during holiday and other blackout periods; rate surcharges during peak periods may apply. Rates may not be combined with any other discounted rate or promotional offer. Offer valid for pick up by 6/30/15.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •