Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 15 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 142

Onderwerp: Autohuur: Budget Rent A Car

  1. Top | #91
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Inmiddels zijn wij weer thuis van onze rondreis door het zuidoosten van Amerika en is dus de auto van Budget allang weer ingeleverd. We hadden al een hele mooie huurprijs dankzij die kortingscode, maar hoe groot was de verassing toen ik op mijn creditcard afrekening keek: Budget werkt nl met de dollarkoers op moment van inleveren en dat bleek 85 euro in ons voordeel! Kregen we terugbetaald.. Zo is het helemaal leuk huren natuurlijk. Ondanks de nadelige dollarkoers blijkt dit wel in ons voordeel. En aangezien tanken ook al een lachertje was is dat helemaal te gek. Hoe verder we florida uitgingen, hoe goedkoper de benzine prijzen werden, tot zelfs $1,89 per gallon.

  2. Top | #92
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Dat is zeker een mooie opsteker!! Ik zie als ik naar mijn reservering ga voor in juli ook een estimated balance van USD - 75.00 waarbij het bedrag dat ik al in euros vooraf heb betaald inderdaad hoger is dan op de rekening staat, ben benieuwd

  3. Top | #93
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Ik begon vrij snel na de boeking met estimated balance van $19,01 en dat zag ik alsmaar oplopen naarmate de dollarkoers ongunstiger werd. Uiteindelijk was het op t laatst ongeveer $91, omgerekend dus die 85 euro.

  4. Top | #94
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    12

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Hoi Fransje,

    Ook ik zie in mijn boeking in een estimated balance staan van - $30. Echter heb ik al vooraf betaald (achteraf niet zo handig maar toch!). Heb jij ook vooraf betaald?

  5. Top | #95
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    ja, ik had ook het hele bedrag gelijk betaald. kon kiezen tussen vooraf
    of ter plekke. Is dus in mijn voordeel geweest want ter plekke zou zowieso veel hoger zijn uitgevallen met de ongunstige dollar.

  6. Top | #96
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Dat zou een hele leuke meevaller zijn en de autohuur nog goedkoper maken (en het was met die code al zo aantrekkelijk ) Nog meer benieuwd

  7. Top | #97
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    12

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Wij hebben gisteren onze auto mogen ophalen op MCO bij Budget, na wat spookverhalen gelezen te hebben op internet extra voorzichtig.. Achteraf maar goed ook! Gelukkig niet hoeven te wachten en onze reservering laten zien, aangegeven dat we een gratis upgrade hadden en dit was allemaal goed, vervolgens viel het mij op dat ik geen vragen kreeg met betrekking tot extra's zoals verzekeringen, radio, etc. etc. Daarna kreeg ik het contract en zag 134 dollar op de rekening staan buiten mijn voorafbetaalde pakket op, ik vroeg vervolgens wat dit was en kreeg als antwoord dat dit een deposit is voor het huren.. Leek mij goed en na het contract aan, niet getekend! Toch geen goed gevoel erbij en vervolgens bij het uitrijden aan de medewerker gevraagd of dit klopte en vertelde ons dat hij in de computer zag dat er Sirius Radio extra was aangekruist en een verzekering, terwijl zij dit niet gevraagd had! Wij dus weer terug naar binnen en gevraagd hoe het zat, enige wat ze zei was OK en maakte vervolgens een nieuw contract en liet zien dat er nu inderdaad geen extra kosten buiten het pakket zetten.. Ook wij waren er bijna ingetuimd maar nog net op tijd, dus let goed op bij het ophalen van de auto en check zelf alles goed als je het niet vertrouwd!

  8. Top | #98
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Eigenlijk erg he dat je zo moet opletten bij auto huur.
    Ik sta ook altijd alles door te nemen, en alles nakijken.
    Eigenlijk zou het niet zo mogen.

    Maar wij hebben ook 30 euro teruggekregen van budget.
    Nu is de goedkope autohuur nog goedkoper!!!

  9. Top | #99
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Wij hebben geen goede ervaringen met Budget. Hadden een pre paid boeking gedaan. Bij aankomst in Phoenix wilde ze ons meer dan $ 260 bij laten betalen. We haalden de Auto een uurtje later op, dat was volgens de medewerkster de reden voor de verhoging.
    toen wij zeiden dat dit onzin was , zei ze: nee, het is vliegveldtax van 48%. Toen was de prijs op hun site weer niet correct geweest.
    Wij hebben toen de manager erbij laten halen, deze heeft het toen in orde gemaakt.
    Toen ik mijn cc checkte, hadden ze het hele huurbedrag + de $ 260 als borg gereserveerd. Weer gebeld met Budget, dat was normaal volgens hun.
    Dus meer dan $ 1000 niet kunnen gebruiken tijdens onze rondreis.
    Bij het terugbrengen waren we extra oplettend, en jawel, afrekening was $ 260.
    Weer naar de balie, en weer de manager.
    Uiteindelijk de afrekening op $0
    Tot nu toe is er niks meer ingehouden , maar ik blijf opletten.
    Wij huren ieder jaar een auto in de States en dit was ons ook nog nooit gebeurd. Was onze eerste keer bij Budget.

  10. Top | #100
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Omdat wij een wijziging in de terugvlucht hebben wil ik de boeking veranderen in 3 uur later terugbrengen.
    Nou, net geprobeerd online de reservering aan te passen naar 3 uur later terugbrengen. En er komt idd een nieuw tarief voor de complete boeking.
    En niet een kleine wijziging maar bijna het 3 dubbele!!! ik heb nu 224 euro betaald en nu zou het 608 euro worden!!.
    Niet normaal toch?
    iemand nog ideeën wat te doen? Wat gebeurd er als ik de auto zonder wat te zeggen 3 uur later terug breng?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-05-15 om 00:26. Reden: fonts



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •