Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 15 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 142

Onderwerp: Autohuur: Budget Rent A Car

  1. Top | #81
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Zou iemand eens willen kijken naar 21-7 ophalen LAS inleveren LAX op 13-8
    Op mijn computer lukt het niet om de prijs van een minivan optevragen bij Budget.com
    jammer want ik zie zeer interessante prijzen langs komen....
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  2. Top | #82
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    12

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Lijkt in dit geval niet erg interessant, je kan slechts kiezen uit 5 opties en geen prepaid dus alleen betaling bij afhalen.

    Economy 925,20 EUR
    Compact 925,20 EUR
    Intermediate 948,78 EUR
    Standard 972,35 EUR
    Fullsize 972,35 EUR

    Geen Suv's geeft hij aan

  3. Top | #83
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Bedankt RvH ligt het dus niet aan cookies oid, zoek ik gewoon rustig verder.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  4. Top | #84
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    30

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Auto geboekt bij Budget.com met de code U112000 vanaf FLL naar MCO van 5/4 tm 20/4.
    Bedrag gereserveerd op mijn CC is $ 971,23 incl. Suppl. Liability Insurance & Loss Damage Waiver, Taxes & Fees.
    Mooie prijs! Bedankt fransje voor de tip.

  5. Top | #85
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Goede tip! Vandaag ook geboekt bij Budget met de code U112000. Vanaf Miami airport 17 dagen vanaf 28-07 een midsize SUV voor € 413 ($487). Niet verkeerd.
    Was toch even schrikken, want het bedrag wordt in $ afgeschreven (487). Staat wel op de reservering paid online € 487. Dus in euros.
    Gelukkig is het bedrag wel in $ afgeschreven, maar waarom laten ze mij altijd zo schrikken met dit soort zaken. Slordig is het wel, maar de prijs is helemaal goed.

  6. Top | #86
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Geboekt bij Budget met dezelfde code van 3 augustus t/m 24 augustus een Standard SUV voor € 647,- vanaf Miami Airport. Niet spotgoedkoop maar voor nu een goede prijs vinden wij

  7. Top | #87
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Auto huren 2015

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JariLitmanen Bekijk Berichten
    Bedankt fransje voor de tip.
    Graag gedaan Jari, maar de eer moet eigenlijk niet naar mij hoor. Ben zelf aan het zoeken en googelen gegaan omdat ik de autoprijzen voor onze periode zo giga duur vond. Toen kwam ik op oa.a Flyertalk.com, Forumallesamerika.com en nog wat losse sites deze code tegen. Ik vertrouwde het eerst niet helemaal, daarom vroeg ik het hier. Intussen hebben wij zelf ook geboekt en hebben voor 28 dagen (31 maart-28 april)paasvakantie periode, een intermediate SUV Tampa-Tampa gehuurd voor 650 euro. Keurige prijs dacht ik zo.
    Ik lees hier en op het autohuren draadje over dat de financiele afhandeling er wat rommelig uit ziet met dollar en euro tekens door elkaar gehaald, maar het bedrag klopt wel, op een onvoordelige wisselkoers/administratiekosten na (bij american express).
    Ook ligt het er heel erg aan waar je huurt of er al dan niet verzekeringen etc bij zitten. Deze code lijkt ook iets voordeliger in Florida zelf en wat minder in andere staten/steden. Kwestie van vraag en aanbod bij Budget misschien? Las ergens dat alle verhuurmaatschappijen wel discountcodes hebben maar dat ze zelf per dag of auto kijken hoeveel korting er gegeven wordt naar gelang de drukte.
    Maar ik ben wel blij om te lezen dat er zoveel mensen voordeel hebben met de code U112000!

  8. Top | #88
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Het lijkt er op dat de code U112000 nu niet meer zo'n voordelige prijs oplevert als de afgelopen weken.
    Ik heb geboekt voor 226 euro en kost nu 473
    Las op een ander forum ook al dat de prijs bij iemand bijna verdubbeld was.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-01-15 om 14:16. Reden: font

  9. Top | #89
    Vaste Bezoeker mikey's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Rijswijk
    Berichten
    85

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Bij mij werkte de code gewoon 17 dagen midsize suv van 10 tot 28 mei voor 443 euro een mooie prijs vonden wij

  10. Top | #90
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    86

    Standaard Re: Autohuur: Budget Rent A Car

    Ik was aan het kijken hoeveel een auto (minivan) bij budget zou kosten met de code die jullie hier geven. Maar als ik deze code ingeef zijn de verzekeringen niet meer inclusief en als ik die erbij moet boeken komt het duurder uit dan gewoon zonder code.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •