Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Reisschema Chicco68: mei 2010

  1. Top | #1
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Reisschema Chicco68: mei 2010

    Het is weer zover \\/

    Na onze korte USA-ervaring in 2008 (5 nachten) naar Miami en de Keys hebben we besloten volgend jaar samen met de kids te gaan in mei 2010 !

    Aangezien we nu 11 nachten hebben (aankomst de 3e en vertrek de 14e) en het toch al vrij kort dag is tot mei 2010 (zeker ivm de boekingen) en we in totaal met 5 pers. zijn hadden we in ieder geval al het volgende bedacht (heel ruim genomen, dus nog geen boekingen gedaan voor hotels etc.)

    dag 1: vertrek vanaf Düsseldorf te 12.30 u en aankomst MIA om 16.30 u. Auto ophalen bij? (moeten we nog boeken via usa-reisen.de echter is op dit moment nog niet mogelijk na 31/3/2010) Vervolgens hotel pakken in Miami North Beach (Days Inn Oceanside Miami Beach)
    dag 2: Naples (Hampton Inn)
    dag 3: Naples (Hampton Inn)
    dag 4: Fort Lauderdale (Lauderdale Beachside Hotel)
    dag 5: Fort Lauderdale (Lauderdale Beachside Hotel)
    dag 6: Key Largo (Ocean Pointe Suites at Key Largo)
    dag 7: Key Largo (Ocean Pointe Suites at Key Largo)
    dag 8: Key West (Sheraton Suites Key West)
    dag 9: Key West (Sheraton Suites Key West)
    dag 10: Key West (Sheraton Suites Key West)
    dag 11: Miami North Beach (hadden in 1e instantie gedacht om te vertrekken vanaf Key West en dan "rustig aan" naar t vliegveld echter toch gekozen voor de rust de laatste dag)
    dag 12: 's morgen nog ff relaxen en daarna vertrek om 18.40 op t vliegtuig naar huis.....:-(

    Zoals jullie zien hebben we nog geen idee wat we in Naples en Fort Meyers willen gaan bekijken, doch wat ik zo lees moeten we in ieder geval in Naples en Fort Meyers zijn geweest (Key West zijn we in 2008 al geweest, dus die omgeving is ons bekend).
    Iemand tips wat we daar zeker moeten gaan bezoeken c.q. iemand nog tips mbt hotels welke familiekamers tegen een redelijke prijs hebben in deze steden? Blijkt dat namelijk veel hotels een max van 4 personen per kamer hebben ..... :-k

    Ik weet het, ik vraag veel van jullie, maar ik wilde dit topic alvast openen zodat jullie mogelijk al adviesen kunnen geven, maar uiteraard ga ik de komende dagen het forum weer doorspitten om me te verdiepen in de omgeving van Naples en Fort Meyers en zal dan ons reisschema gaandeweg aanpassen

    Alvast bedankt voor jullie reactie !!
    Laatst gewijzigd door Chicco68; 01-10-09 om 13:25. Reden: aanvullingen

  2. Top | #2
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Reisschema Chicco68 mei 2010

    Ik heb helaas nog geen advies, maar the Keys staan ook nog op mijn verlanglijstje! Leuk hoor!!! Heel veel plezier met de voorbereidingen!!
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  3. Top | #3
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Reisschema Chicco68 mei 2010

    Hoi,

    Ik kan je van harte het Inn of Napels aanbevelen, wij zijn er met onze 3 kids afgelopen augustus geweest en het is een mooi betaalbaar hotel incl. ontbijt. Je zou het dan via Expedia kunnen boeken, want rechtstreeks lukt dat niet met 3 kinderen ( vraag me niet waarom niet?). 's Avonds naar de pier en daar komen dan de dolfijnen langs gezwommen. Het Historical gedeelte verdient ook aandacht, erg mooi. En natuurlijk lekker zwemmen in de zee, altijd heerlijk!! Ik hoop dat je wat hebt aan deze info, succes ermee!!:-D


    www.cornelussen.blogspot.com

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Reisschema Chicco68 mei 2010

    Hoi Chicco68,

    ik lees dat jullie de kids ook meenemen; is een bezoek aan WDW oid geen optie?
    (afhankelijk hoe jong/oud ze zijn natuurlijk!)

    groet Harold

  5. Top | #5
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Reisschema Chicco68 mei 2010

    Nu ben ik natuurlijk van mening dat je nooit te oud of te jong bent voor disney *grijns* (ben van plan om op oude leeftijd met mijn rolator nog door het park te struinen), maar het moet natuurlijk ook maar net je ding zijn! Ik kan sowieso alle pretparken in Florida wel aanraden
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  6. Top | #6
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Reisschema Chicco68 mei 2010

    Klopt, maar we zijn niet echt van die "Disneygangers"....
    Liefste zien we caribische sferen, mooie stranden, blauw water etc.....
    Hotels op Key West, Miami en Naples zijn al geboekt, nu nog zoeken naar hotels in Fort Meyers en ergens op een van de Keys.

  7. Top | #7
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Reisschema Chicco68 mei 2010

    Ik had al zo'n vermoeden dat jullie geen Disney 'gangers' zijn van het reisschema
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  8. Top | #8
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Reisschema Chicco68 mei 2010

    In eerste instantie hadden we gedacht om de 4e en 5e dag naar Fort Meyers te gaan, maar aangezien we 2 dgn daarvoor in Naples zitten vragen we ons af of dat wel zo'n goed idee is..... We zijn wel aan het denken om mogelijk in plaats daarvan 2 dgn naar Palm Beach (of in die omgeving in ieder geval) te gaan.
    Iemand een advies wat we het beste zouden kunnen doen c.q. is het überhaupt interessant om 2 dgn naar Palm Beach te gaan?
    Ander advies ter opvulling van de 2 dagen tussen Naples en Key Largo is uiteraard ook welkom !

    B.v.d.

  9. Top | #9
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Reisschema Chicco68 mei 2010

    We zijn er uit ! Het wordt toch 2 dgn Fort Lauderdale :smile:
    Als iemand nog tips heeft van bezienswaardigheden die we daar in de buurt zeker niet moeten missen hoor ik het natuurlijk graag !

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Vianen
    Berichten
    16

    Standaard Re: Reisschema Chicco68 mei 2010

    FT Lauderdale=Sawgrass mills mall, volgens mij de grootste outlet mall in Florida:razz: mijn favorite attractie in FT Lauderdale
    Laatst gewijzigd door Palmcoast; 02-10-09 om 14:30.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •