Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 34

Onderwerp: Reisschema Chanti: Orlando pre-kerst tripje 2009

  1. Top | #11
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Reisschema Chanti: Orlando pre-kerst tripje 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Ben dan ook benieuwd of je alles kunt doen wat je met zoveel pijn en moeite gepland hebt
    :lol: Ik acht de kans zelf bijzonder klein! Maar geeft niet, heb lol gehad om het te plannen! Plannen is leuk, maar op de vakantie zelf word ik ineens heel flexibel en kom ik waarschijnlijk niet iedere ochtend braaf mijn bed uit :-\"


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Aan je mooie paarse koffer zal het iig niet liggen
    Hahaha, op onze mooie paarse koffers worden nu joy-rides gemaakt door mijn dochter. Maaaaar... ze doen wat ze beloven, ze zijn ruim en kunnen echt met 1 vinger door de kamer geduwd worden (zoals nu de hele dag door mijn dochter wordt gedaan, groot feest dus)

    Als je me 5 jaar geleden had verteld dat ik over 5 jaar uberhaupt geinteresseerd zou zijn, had ik je waarschijnlijk met een spottend gezicht aangekeken. Het moederschap heeft helaas ook gelijk de burgelijkheid in me naar boven gebracht vrees ik!!#-o
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  2. Top | #12
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    133

    Standaard Re: Reisschema Chanti: Orlando pre-kerst tripje 2009

    Heb net je blog gelezen en als dit yackity-smackity onzin is, dan verheug ik me op jullie reisverslag. Dit is al erg leuk om te lezen.
    Ik denk dat ik ook maar paperclips ophang, dan weet ik wanneer het reisverslag begint.

  3. Top | #13
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Chanti: Orlando pre-kerst tripje 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chanti Bekijk Berichten
    Als je me 5 jaar geleden had verteld dat ik over 5 jaar uberhaupt geinteresseerd zou zijn, had ik je waarschijnlijk met een spottend gezicht aangekeken. Het moederschap heeft helaas ook gelijk de burgelijkheid in me naar boven gebracht vrees ik!!#-o
    Paars is niet burgerlijk hoor Kan je zo 1 persoon opnoemen in mijn zeer directe omgeving die er ook heel blij mee zou zijn (en wij hebben geen kinderen)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #14
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Reisschema Chanti: Orlando pre-kerst tripje 2009

    @Njit (je moet me die nick trouwens toch een keer uitleggen, want ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles weten ): hahaha, ik ben ook zeker "in touch with my inner child"!! Ben ook niet voor niets geobsedeerd met een voornamelijk disney getinte vakantie! Paarse koffers passen prima bij ons.

    @ferret: *grinnik*... ja.... de paperclips... (stiekem hangen ze er ook een beetje voor mij, want ik geloof dat ik spontaan kinds ben geworden van deze reis) maar mijn dochter vertelt nu dus echt IEDEREEN die het maar horen wil dat ze naar Disney world gaat als de paperclips opzijn. Het woord paperclips mompelt ze een beetje, dus het levert behoorlijk wat verbaasde en verwarde blikken op in de omgeving. Ze is er ook stellig van overtuigd dat als ze op zijn, ze ineens 3 is. Dit komt omdat mijn moeder eens tegen haar heeft gezegd dat ze naar Disney zou gaan als ze bijna 3 was. Helaas voor het arme kind, als ze terug is moet ze nog dik 2 maanden wachten voor ze drie is. :-k
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  5. Top | #15
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Chanti: Orlando pre-kerst tripje 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chanti Bekijk Berichten
    @Njit (je moet me die nick trouwens toch een keer uitleggen, want ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles weten )
    Hij is helemaal niet moeilijk uit te leggen Ik heet Martijn maar wordt ook wel Tijn genoemd door familie en vrouw. En als je dat omdraait...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #16
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Reisschema Chanti: Orlando pre-kerst tripje 2009

    :mrgreenie had ik niet aan zien komen. Njit klinkt erg indiaas, dus zat op een compleet verkeerd spoor :lol:
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  7. Top | #17
    Stamgast vondutchga's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Kissimmee
    Berichten
    183

    Standaard Re: Reisschema Chanti: Orlando pre-kerst tripje 2009

    Hey ik las op je Blog dat het reserveren van restaurants nogal wat voeten in de aarde had. Weet je dat je diverse restaurants ook online kunt boeken.

    zoals de fantasmic dinner pacakge.

    http://disneyworld.disney.go.com/par...inner-package/
    01010010011010010110001101101000011000010111001001 10010001000000010100100110111101101110011001000110 0101001011100101010101010011

  8. Top | #18
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Reisschema Chanti: Orlando pre-kerst tripje 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vondutchga Bekijk Berichten
    Hey ik las op je Blog dat het reserveren van restaurants nogal wat voeten in de aarde had. Weet je dat je diverse restaurants ook online kunt boeken.

    zoals de fantasmic dinner pacakge.

    http://disneyworld.disney.go.com/par...inner-package/
    Ik heb hier ook serieus over nagedacht, maar omdat ik via een nederlands reisbureau heb geboekt (die niet zo heel competent zijn) en als ik online ging boeken kon ik alleen maar 90 dagen van te voren boeken ipv 90 dagen + 10 (volgens disney zelf, want ik had ze gemaild) Ik besloot maar geen risico's te nemen en gewoon te bellen. Inmiddels ben ik een echte pro, dus volgende keer denk ik dat ik ook gewoon weer bel. :lol:
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  9. Top | #19
    Stamgast vondutchga's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Kissimmee
    Berichten
    183

    Standaard Re: Reisschema Chanti: Orlando pre-kerst tripje 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chanti Bekijk Berichten
    .......... dus volgende keer denk ik dat ik ook gewoon weer bel. :lol:

    LOL, ja bellen werkt, toch proberen we om zo veel mogelijk reservering via de online systemen te doen
    01010010011010010110001101101000011000010111001001 10010001000000010100100110111101101110011001000110 0101001011100101010101010011

  10. Top | #20
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema Chanti: Orlando pre-kerst tripje 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vondutchga Bekijk Berichten
    toch proberen we om zo veel mogelijk reservering via de online systemen te doen
    'k heb het voor de Candlelight dinners met reserved seating for the Candlelight Processional Show ook gezocht, maar volgens mij lukt dat nog niet on line, toch? Dan bellen we toch maar.......:-k





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •