Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 61

Onderwerp: Dinner Shows in Orlando / Kissimmee

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    33

    Standaard

    Erg bedankt voor de tip , had al bij undercover tourist gezien dat je kaarten kon kopen voor 28 dollar maar dan kon je niet voor de eerste drie rijen ...vond het volle bedrag ook wat veel....

    Mag ik nog vragen ; hadden jullie toevallig goede plaatsten op de 1 e rij? of heb je er ter plekke een up-grade van gemaakt???:roll:
    En weet iemand of je lang van te voren moet reserveren of dat je dat ter plekke kan doen (wij zijn 9 dagen in Orlando)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-09 om 06:57. Reden: samengevoegd

  2. Top | #32
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Dinnershow, waar kaarten kopen?

    Wij hadden 2 dagen vtv de kaarten gehaald ,je moet wel zelf naar arabian nights bellen voor een reservering.
    We hadden 1 kind van 6jr bij ons ,geen uprade betaald,maar zaten op rij 1F.maar de tribune loopt trapsgewijs dus overal zie je wat.
    Wij mochten uit 4 hoofdgerechten uitzoeken,en aan het eind van de show kregen we een flyer waar op staat dat je pp adult 5$ tip geeft....omdat dit niet bij de entree zit.

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Almere-Haven
    Berichten
    28

    Standaard Re: Dinnershow, waar kaarten kopen?

    Afgelopen mei bij Medieval Times geweest, volgens mij waren we pakweg
    135 dollar kwijt.
    Het is wel typical, ik bedoel.. je komt binnen, nog redelijk lang wachten voordat je naar binnen mag. Das mooi, kan je weer tientallen dollars spenderen bij de shops voor mooi gadgets..

    Vervolgens blijkt inderdaad dat drankjes beneden alleen 'gratis' zijn bij VIP tickets (stomme erik !) en dan eindelijk mag je naar boven.
    De show aanzich was best leuk, het eten smaakt prima maar wordt met ICE vaart (of HSL net wat je wilt LOL) voor je gedumpt. Dus mocht iemand deze show willen bekijken, maak ruimte in de maag en kauw extra snel !

  4. Top | #34
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Pirates Dinner Adventure

    Hallo,

    Is iemand weleens naar het Pirates Dinner Adventure in Orlando geweest, en wat vonden jullier ervan?

    Groetjes, Ingrid

  5. Top | #35
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Pirates Dinner Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ieniminie Bekijk Berichten

    Is iemand weleens naar het Pirates Dinner Adventure in Orlando geweest, en wat vonden jullier ervan?
    Die wilde ik dus net gaan aanraden. Ik ben destijds (wel al weer lang geleden hoor.. 2000) naar Medieval Times gegaan (die vond ik zelf erg matigjes) Sleuths mystery dinnershow (heel leuk en echt een aanrader, maar je engels moet er goed voor zijn want er waren mensen die het dus minder konden waarderen) en de Pirates Dinner Adventure. Ik geloof dat wij Pirates het allerleukst van de drie vonden, al vonden we Sleuths ook erg gaaf.

    Het eten was goed te doen (niet super maar zeker niet vies) en de entertainment was geweldig. De show was bijna Disney waardig:wink:

  6. Top | #36
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Uitgaan: Dinner Show Orlando

    ik ben ook opzoek naar tickets voor de Arabian dinnershow
    maar vind ze op de site idd nog al duur
    op andere ticketsites zijn er kaarten te koop voor de dinnershows maar niet voor` arabian` of ze zijn net zo aan de prijs, dan op de site zelf
    wie weet er een verkoopadres met een acceptabelere prijs
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  7. Top | #37
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Dinnershow, waar kaarten kopen?

    Een paar berichten naar boven stond o.a. dit bericht. Misschien wat voor jou ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rotarynette Bekijk Berichten
    Wij zijn 28 december geweest,kaarten bij Arabian aan poort $56.Bij ticket momma gehaald voor $27,95 pp volw.( tip op forum gelezen)
    Wij zaten voor dit geld op de 1e rij.
    Show was aardig ,eten redelijk.
    Maar voor die $56 had ik het zonde gevonden.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #38
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Uitgaan: Dinner Show Orlando

    ik heb idd die site gecheck
    en hou hem in gedachten om ze bij het hotel te laten te bezorgen
    om de kaarten internationaal te laten verzenden, daar vragen ze een bom geld voor
    ik het ondertussen undercovertourist nog maals gekeken , en daar staan ze ondertussen weer terug op
    misschien intressant om ze daar incl disneytickets te bestellen, die verzenden volgens mij gratis toch ?
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  9. Top | #39
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    68

    Standaard The Outta Control Magic Comedy Dinner Show

    Is er iemand die al naar de The Outta Control Magic Comedy Dinner Show bij Wonderworks in Orlando is geweest?
    Op een site voor disney/ universal tickets kom je deze aanbieding tegen

    http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/attraction-ticket-prices/outta-control-magic-comedy-dinner-show.htm


  10. Top | #40
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Uitgaan: Dinner Show Orlando

    Vandaag naar de show geweest (dinsdagavond om 18.00 uur) kaartjes via undercovertourist besteld. Ik had maandagmiddag gebeld en gereserveerd voor de volgende dag. We hebben genoten van de show heel mooi wij vonden hem voor herhaling vatbaar.Gelukkig zijn de kaartjes bij de undercover tourist niet zo heel duur want ook daar geef je nog genoeg uit. Foto's gemaakt bij binnenkomst $20,00 het uitstapje had onze jongste dochter van 6 jaar zich gewenst dus zo'n leuke cowboyhoed met lichtjes $20,00 en natuurlijk niet te vergeten de tip $5,00 volwassenen en $3,00 voor de kinderen. Klein heb je het niet dus alweer $20,00 maar het was toch heel mooi om te zien en de economie heeft ook een zetje nodig.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •