Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 40

Onderwerp: Reisorganisatie: Fly2Florida **FAILLIET **

  1. Top | #11

    Standaard

    Het heeft inderdaad te maken dat ze onderdeel zijn van een in de VS gevestigd bedrijf. Alles is naar mijn mening in kannen en kruiken. Een hele prettige vakantie gehad.

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Wijchen
    Berichten
    66

    Standaard Reisorganisatie: Fly2Florida **FAILLIET **

    Heeft er iemand ervaring met Fly2Florida?

    Op de floridastartpagina zag ik hun in de top 5 staan. Vervolgens heb ik hun folder opgevraagd. Ziet er goed allemaal. Dus ik ben wel benieuwd naar ervaringen of ze ook goed zijn.

    Corrine

  3. Top | #13
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Ervaring met: Fly2Florida

    Let wel op dat ze bij de ANVR en zo zijn aangesloten
    Was vanavond weer reisbureau in opgelicht !!
    Eric

  4. Top | #14

    Standaard Re: Ervaring met: Fly2Florida

    Goede ervaringen mee,al een keer of 4 geboekt. En misschien de volgende keer ook wel.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  5. Top | #15
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Ervaring met: Fly2Florida

    Hallo Corinne, wij hebben de laatste keer bij hen geboekt. Ik vond ze heel aardig en behulpzaam. Alles is ook prima gegaan. Volgende keer misschien wel weer.

    Jackie

  6. Top | #16

    Standaard Re: Ervaring met: Fly2Florida

    Ook wij zijn van plan om bij hun een reis te boeken. Zij hebben als een van de weinige een leuke rondreis door Florida voor een aardige prijs.
    Zover ik weet zijn zij niet aangesloten bij ANVR en SGR, maar ze maken wel een goede indruk op ons.
    Benieuwd naar ervaring van jullie en andere

  7. Top | #17
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Ervaring met: Fly2Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samabith Bekijk Berichten
    Zij hebben als een van de weinige een leuke rondreis door Florida voor een aardige prijs.
    Wat is voor jou een "leuke rondreis"?
    En wat is voor jou een "aardige prijs"?

    Ik kan nl. nog best wel wat andere reisorganisators bedenken die m.i. een leuke rondreis in het pakket hebben. Of via de tips op dit forum zelf een "rondreis" kunnen organiseren.
    En de prijs .... uiteraard afhankelijk van de periode waarin je gaat en de kwaliteit die je beoogt.

    Ben dus erg benieuwt naar je reis.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    23

    Standaard Re: Ervaring met: Fly2Florida

    Ik heb al twee keer bij ze geboekt en vond ze heel goed. Ze zijn relatief gunstig geprijsd en ze zijn heel behulpzaam. Voordeel is ook dat zelf een kantoor hebben in Fort Lauderdale. Kortom ik heb goede ervaringen met ze

  9. Top | #19
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    14

    Standaard Re: Ervaring met: Fly2Florida

    Wij hebben geboekt bij fly2florida en vertrekken in december naar Florida.

    We hebben bij fly2florida geboekt op aanraden van vrienden. Twee jaar geleden hebben zij zelf een fly&drive gedaan via fly2florida en afgelopen jaar familie van hun. Zeer positieve ervaringen.

    Fly2florida is een amerikaans/nederlands bureau met vestigingen in ft.Lauderdale en Alkmaar. Dit is zeer makkelijk indien er iets geregeld moet worden wanneer je in Florida bent, geen tijdsverschil etc. In geval van overboeking o.i.d. direct een Nederlands sprekend iemand via een lokale lijn.

    Ze zijn geen ANVR/SGR lid omdat ze in amerika gevestigd zijn. Bovendien geldt SGR niet voor de tickets/huurauto's en dit is toch een belangrijk onderdeel van hun activiteiten.

    We vertrekken de 24e dec. Tot nu toe ging alles prima. Door vrij laat te boeken in een zeer drukke periode waren ze niet zo flexibel als normaal. Prijs is gewoon goed, daar kun je niets van zeggen. Ze bieden o.a. een 16-tal standaard fly&drives. Daarnaast is alles naar wens aan te passen. E-tickets heb ik inmiddels binnen, de overige reisbescheiden volgen nog.

    Ik vertrouw erop dat het allemaal goed gaat en we verheugen ons op onze vakantie.

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Ervaring met: Fly2Florida

    Wij zijn verleden jaar in maart met hun naar Orlando geweest. 9 dagen in de Marriot Fairfield Inn. Ik geloof dat we op dat moment 475 euro hebben betaald (vliegticket, auto en half pension). Dat was een heulllle goeie deal. Reisagenten waren heel vriendelijk en behulpzaam, hotel was goed (geen grote luxe maar voor die prijs zeeeeeker niet slecht). In oktober hadden we terug met hun weg geweest maar we hadden zelf iets goedkopers in elkaar gestoken.
    Informeer ook bij hun naar hotels die niet op hun website staan (maar die je graag wel wil). Wisten wij veel dat zij ook deals maakten met Florida Mall Hotel (jammer voor hun hadden wij een nog iets goedkoper adresje gevonden).
    Nogmaals, je zit niet verkeerd bij fly2florida.
    Shoppen in Orlando is super!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •