Wij hebben op onze oude tomtom de kaart van de USA laten zetten (rest moest eraf ivm geheugen) en zelf een nieuwe tomtom voor in Nederland gekocht.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik heb gewoon in Tomtom in Nederland gekocht, en zet er dan regelmatig nieuwe USA kaarten op.
Founder of 2 Florida/Orlando forums
Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023
Wij hebben op onze oude tomtom de kaart van de USA laten zetten (rest moest eraf ivm geheugen) en zelf een nieuwe tomtom voor in Nederland gekocht.
1998-2010-2011 Florida
2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 rondje NY / 2016 West USA / 2017 Florida / 2018 west USA/ 2019 Florida - west USA /
Wij zijn van plan om gelijk bij aankomst op het vliegveld in Orlando een Tomtom aan te schaffen in de Walmart. Kun je deze tomtom dan gelijk gebruiken is deze dan al opgeladen?
In een nieuwe TomTom zit altijd wel wat stroom. Daarnaast laad je hem gewoon op via de sigaretten aansteker tijdens het rijden.
Ik had al zo een vermoeden maar dacht check het nog even bedankt voor je antwoord.
Ik reis zelf rond met een TomTom met Florida kaart van een jaar of 8-9 geleden. Kan makkelijk, als je niet al te verbaast bent als de weg iets ander loopt dan je dacht. Dus 4 jaar lijkt me niet echt een probleem. Maar ik ben jij niet.![]()
Ik ga kijken of de navfree software op mn iphone daar goed werkt. Het is een gratis kaart van Florida die offline werkt. Oftewel er is geen dataverkeer tijdens het rijden nodig. Ik ben benieuwd hoe goed die werkt. Indien het niet werkt rij ik wel naar een Walmart toe om daar een TomTom of een Garmin te kopen.
Kan ik een USA map aanschaffen voor mijn TomTom One of werkt dit dan niet?
Als je echt de ONE eerste editie hebt dan kun je een SD kaart erin kwijt (aan de onderkant). Wij hebben online een kaart gekocht van Florida (USA kan ook, is een groter bestand en maar ietsje duurder) en vervolgens deze op de SD kaart opgeslagen. Als we op vakantie gaan wisselen we van SD kaart en gaat de Florida kaart erin. Werkt als een zonnetje. De latere versies van de TomTom One hebben niet meer zo'n SD sleuf.