Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 46 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

  1. Top | #201
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotels in Oktober... Kakkerlakken? BWUEEEEEGH!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mandy
    Wie weet of de volgende hotels wel ok zijn?
    [b]Best Western Plaza - Orlando
    Bedoel je de Best Western Plaza op International Drive? Da's het "hotel met de blauwe daken" dat je vanaf de I4 kunt zien. Daar hebben wij in 1998 via Jan Doets in gezeten, en geen slecht woord over dit hotel. Gewoon goede kamers, ruim. Goede ligging centraal op Int. Drive, vlakbij Pointe Orlando (shopping mall). Hoe deze de tand des tijds hebben doorstaan ....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mandy
    Wie weet of de volgende hotels wel ok zijn?
    [b]Best Western Thunderbird - Miami
    Ook in hotel Thunderbird ben ik in 1998 via Jan Doets geweest, al heette het toen nog niet Best Western. Het hotel is me toen niet echt meegevallen. Al kan het nu natuurlijk wel een stuk beter (of slechter ...) zijn. Veel opengebroken kamers, kluisjes buiten werking, slechte service van personeel, duur parkeren, kamer die trilde (de centrale airco zat precies naast onze kamer, dus maar een andere kamer gevraagd), zwembad slecht met veel kapotte tegeltjes en zo. Maar wel direct aan het strand. Een een hele goede desk waar je plaatselijke tours kunt boeken, niet al te duur. Ook ligt het hotel heel centraal ten opzichte van Miami Beach, Aventura Mall en Dan Mariono Stadium.

    In beide hotels heb ik overigens geen kakkerlak gezien .... nergens in Florida trouwens.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #202
    Vaste Bezoeker daydreamy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Almere
    Berichten
    75

    Standaard Florida of California

    Ik wil heel graag naar Amerika dit jaar of volgend jaar..
    Nu wil ik naar Florida, maar m'n vriend wil naar California..
    Onze vakantie zal voornamelijk bestaan uit het bezoeken van Pretparken en het ontdekken van de Natuur..
    En misschien een paar dagen strand.
    We willen graag de laastse 2 weken van September en de 1ste week van Oktober.

    Zijn er hier mensen die in bij staten geweest zijn en mij kan vertellen welke staat beter bij onze vakantie wensen past?


    Reisverslagen: Florida 2011, Florida 2018

  3. Top | #203
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Florida of California??

    Dat wordt moeilijk, Californie staat voor natuur (en strand en ook nog wat pretparken) en Florida is natuurlijk de geeigende plek voor Pretparken en strand ...
    Voor natuurschoon moet je niet naar Florida gaan (ofschoon er ook best wel mooie plekjes zijn.
    Ga je rondtrekken of wil je in een villa?
    Met een camper rondtrekken is meer iets voor Californie, terwijl je in de omgeving van Orlando juist weer schitterende villa's kunt huren.
    Dus.......
    Eric

  4. Top | #204
    Vaste Bezoeker daydreamy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Almere
    Berichten
    75

    Standaard Re: Florida of California??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Ga je rondtrekken of wil je in een villa?
    Met een camper rondtrekken is meer iets voor Californie, terwijl je in de omgeving van Orlando juist weer schitterende villa's kunt huren.
    Eric
    Mmmm dat wordt wel lastig.. ik wil dus idd het liefst op 1 plek blijven en een beetje de buurt verkennen.
    Mijn idee is dus ook om 1 week in Miami te verblijven en 1 of 2 weken in Orlando.. 8)
    Maar in California kan dat in principe ook.. eerst een week in San Francisco en daarna 1 of 2 weken in de buurt van LA/San Diego/Las Vegas...


    Reisverslagen: Florida 2011, Florida 2018

  5. Top | #205
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Florida of California??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daydreamy
    Mmmm dat wordt wel lastig.. ik wil dus idd het liefst op 1 plek blijven en een beetje de buurt verkennen.
    Mijn idee is dus ook om 1 week in Miami te verblijven en 1 of 2 weken in Orlando.. 8)
    Maar in California kan dat in principe ook.. eerst een week in San Francisco en daarna 1 of 2 weken in de buurt van LA/San Diego/Las Vegas...
    Reken in California op grotere reisafstanden. In Orlando ligt alles mooi bij elkaar..

    SF-LA-San Diego - Las Vegas ligt allemaal niet echt naast elkaar
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #206
    Vaste Bezoeker daydreamy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Almere
    Berichten
    75

    Standaard Re: Florida of California??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Reken in California op grotere reisafstanden. In Orlando ligt alles mooi bij elkaar..

    SF-LA-San Diego - Las Vegas ligt allemaal niet echt naast elkaar
    Dank je! ik zal er rekening mee houden, ben nu een beetje aan het rondkijken naar goede landkaarten, die me een beetje een beter beeld geven van de staten :roll:


    Reisverslagen: Florida 2011, Florida 2018

  7. Top | #207
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Florida of California??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daydreamy
    Dank je! ik zal er rekening mee houden, ben nu een beetje aan het rondkijken naar goede landkaarten, die me een beetje een beter beeld geven van de staten :roll:
    >> http://www.nl.map24.com/ en dan onderaan op Amerika klikken. Hier kun je al snel een idee krijgen van afstanden..

    Mocht je willen besluiten om naar California te gaan dan zijn de volgende forums misschien beter geschikt voor je vragen:

    http://www.allesamerika.nl/forum/
    http://amerika.discussiegroep.info
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #208
    Vaste Bezoeker daydreamy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Almere
    Berichten
    75

    Standaard Re: Florida of California??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Mocht je willen besluiten om naar California te gaan dan zijn de volgende forums misschien beter geschikt voor je vragen:

    http://www.allesamerika.nl/forum/
    http://amerika.discussiegroep.info
    Super! dank je ik was idd ook al opzoek naar een forum over California :wink:


    Reisverslagen: Florida 2011, Florida 2018

  9. Top | #209
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Florida of California??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daydreamy
    Mmmm dat wordt wel lastig.. ik wil dus idd het liefst op 1 plek blijven en een beetje de buurt verkennen.
    Voor de pretparken in Orlando kun je inderdaad lekker op één plek blijven, maar in California gaat je dat echt niet lukken. Sowieso niet als je ook nog natuur willen zien.

    Los Angeles en San Diego liggen redelijk dicht bij elkaar, maar dan nog is een dagtochtje van Los Angeles, om bijvoorbeeld naar Seaworld te gaan, niet aan te raden. Voor de rest (San Francisco en Las Vegas) zul je toch echt zelf in deze steden moeten verblijven, maar dan heb je nog geen natuur. Ook daarvoor zul je er steeds voor op pad moeten, om zo op doortocht te reizen.

    Het is maar net waar je de voorkeur aan hebt:

    * California = veel natuur & een paar pretparken (betreft een rondreis)
    * Florida = geen (weinig) natuur & veel pretparken (op één plaats verblijven)
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  10. Top | #210
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Nou als ik nog geen kinderen had was ik naar Californie gegaan met de camper of een auto huur en dan op de bonnevooi naar hotels gegaan.
    Als je eenmaal kinderen hebt ga je ( Ik) niet zo snel naar deze kant van Amerika Ivm Las vegas waar je haast nergens inkomt, Laat staan kunt gokken , het nacht leven is schitterend om mee te maken!
    Als onze zoon ouder is gaan wij zeker weten terug.
    Vooral Las-Vegas heeft ons uitermate geboeid. En met kids is dit gewoon anders.
    San-Fransisco is ook heel mooi en daar kun je ook lekker rond wandelen door al die straten.
    En gaan eten in Fog-City Diner , Kent iemand die nog?
    Santa monica, Santa Barbara, Yosimity Park, Death Valley Adembenemende staat en Nevada( Las-Vegas) zijn wij ook 2x geweest en daar leef je zo in een andere wereld die moet je 1x in je leven hebben meegemaakt!
    Maar Orlando, Miami Kortom Florida is ook geweldig , Daar kun je altijd met kids heen .
    Maar persoonlijk is daar minder mooie natuur, Gewoon anders laat ik het zo zeggen.
    En ook mindergroot om door rond te trekken. Ca is uitgestrekter!
    Florida is ons thuis zeggen wij altijd omdat wij er ook getrouwd zijn ( 16 mei) alweer 10 jaar en dat gaan wij ook vieren dit jaar!
    Kortom het is allemaal fantastisch!!
    Voor Pretparken moet je echt naar Florida en voor de Natuur en voor het rondtrekken naar Californie.
    Veel succes met beslissen.
    Oktober is wel een mooie tijd voor Florida en de vluchten zijn ook relatief goedkoper.
    In Ca is het al welweer iets frisser vooral als het zonnetje weg schuilt, Wat ik mij kan herrinderen maar Ca is voor ons alweer 9 jaar geleden.
    Las-vegas is lekker heet.
    En nu weet ik even niets meer te vertellen!
    Good luck, Marisca
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •