Re: Villa kopen in Florida
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
floridajunkie
Ik heb wel eens gehoord van zogenaamde timeshare huizen. Ik ben dit zelf van plan om te doen. En hoe werkt dit precies ?
'k zou eens even googlen op "timeshare". Daar zijn namelijk ook erg leerzame fora voor waar je de ervaringen van voor- maar vooral ook van tegenstanders vindt. Neem goed de tijd om het timesharesyteem en de kosten grondig te bestuderen. Zelf houden we lekker onze handen vrij, kunnen gaan en staan waar we willen en zitten nergens aan vast. Toch zijn er mensen die dit een perfect systeem vinden, wie weet ben jij er een van... Goed om te weten dat er een lucratieve industrie die timeshares van spijtoptanten koopt. Maak je borst maar nat en succes met de beslissing!
Misschien zinvol om het topic over de Disney Vacation Club op dit forum te lezen.
Ik heb er nog nooit iets positiefs over gelezen, alleen negatief en van mensen die er spijt van hadden en die het een hoop geld kostte.
Weet waar je aan begint en denk er vijfentwintig keer over na.
Succes,
Knaapje
Ik heb mezelf nog vorig jaar flink verdiept in het Disney Vacation Club timeshare model. Ook dat is timeshare en daar zijn zeker positieve verhalen over. Dus om nou bij voorbaat te zeggen dat het nooit kan werken, is misschien wat te. Er zijn meer voorbeelden hiervan, bijvoorbeeld Hapimag, die goed aangeschreven staan.
Maar het belangrijkste, zoals Teleton ook al aangeeft, is je heel goed verdiepen hierin. Daar is dit forum waarschijnlijk niet de beste plek voor, omdat kennis op andere fora waarschijnlijk veel beter is. Er is hier volgens mij wel een discussie op het forum geweest over de DVC. Dus wellicht kan je daar eens kijken.
Wij hebben, ondanks de gunstige dollar op dat moment (was ook een serieuze overweging daardoor) toch niet hiervoor gekozen. Maar ik heb me overal goed ingelezen en alles tot in de details bekeken. Ik vond het uiteindelijk niet aantrekkelijk.
Succes