Hoi,
Zoonlief (11 jr) is hevig aan het sparen voor de vakantie. Oh nee niet voor de vakantie, :roll: hij denkt dat de gamecube spelletjes daar veel goedkoper zijn dan hier. Is dat zo? Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes Saskia
Afdrukvoorbeeld
Hoi,
Zoonlief (11 jr) is hevig aan het sparen voor de vakantie. Oh nee niet voor de vakantie, :roll: hij denkt dat de gamecube spelletjes daar veel goedkoper zijn dan hier. Is dat zo? Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes Saskia
Om een antwoord te krijgen op je vraag kan je het beste kijken op een van de volgende sites:
www.bestbuy.com en www.circuitcity.com Hier kan je de prijzen van de meeste spelletjes. Ik weet niet of er ook met regio's wordt gewerkt zoals bij dvd films.
Dit zijn de grote elektronica ketens van Amerika. Je kan natuurlijk ook bij Walmarkt of Sears kijken.
Veel succes
dank je, ik zie inderdaad dat het duurste spel daar 49 dollar is terwijl hier een nieuw spel al gauw 59 euries is. Scheelt dus . :D
Graag gedaan.
Waarschijnlijk zijn de spelletjes bij Walmarkt nog goedkoper. Je moet in Amerika maar even goed zoeken. Kan ook via internet.
Wie weet er een paar Amerikaanse prijsvergelijkings sites voor elektronica :?:
Je kan eens www.froogle.com proberen. Dit is een soort winkelzoekmachine van Google. Type gewoon de naam van het spelletje in en Froogle komt terug met een lijst van winkels die het spelletje (of iets anders) hebben en voor welke prijs het te koop is.
Succes!
Ik weet wel dat XBox spellen uit Amerika niet hier werken op een Europese XBox speler. Ik weet niet hoe dit met GameCube zit, ik zou dit goed checken :wink: !
Gamecube spellen werken net zoals DVD's ook met regio-codes. Om dit te kunnen omzeilen heb je zoiets als de Gamcube Freeloader nodig.
Zie ::hier:: een winkel die ze in nederland verkoopt. Hier staat ook meer uitleg..
Of ze veel goedkoper zijn weet ik niet. Het is wel zo dat veel spellen eerst in de USA uitkomen voor ze in Nederland worden uitgebracht.
ik hoor het alweer, het is niet zo simpel als we denken.Een spelletje is bij mij een spelletje. Niet dus.Gelukkkig hebben we nog 14 weken! om dat allemaal uit te zoeken.
Bedankt voor de jullie reacties,
Saskia (regelmatige bezoeker, YES!) :lol:
Hoi,
Wij gaan in oktober naar orlando.
Nu zijn mijn kids gek van de nintendo gameboy (advanced) en de nintendo gamecube. Doen de spelletjes uit amerika het ook op onze gameboys of werkt dat anders?
En zo ja, iemand enig idee wat zoal een spelletje kost daar?
Groetjes van Angelina
Nou de GBA kun je daar gewoon kopen en spelen maar op de spellen van de Gamecube zit een landcode waardoor deze het niet doen thuis dus dat zou niet erg handig zijn.
(je kunt ook de Gamecube laten ombouwen en dan kan die nog meer dan alleen Gamecube spellen draaien. )
(de Nintendo DS kan beide DS en GBA spellen afspelen is wel handig omdat de gba spellen gaan verdwijnen)
En de prijzen hier vergeleken met daar is ook enorm hier in bartsmit nieuwste van het nieuwste spel 50 eurie voor GBA en ruim 65 eurie Gamecube, in Florida's Target zijn de prijzen voor precies het zelfde (nou misschien ander doosje en andere handleiding BIG DEAL) zijn de prijzen 30 GBA en 40 a 50 Gamecube dus dat scheelt enorm zou ik zeggen.
Als er nog andere vragen zijn stel ze maar
Mzl Robin (zoon van Petra)
Ombouwen hoeft niet. Je kunt deze ook met Freeloader draaien. Hier hoeft je Gamecube niet voor open. Je start je GC met de Freeloader disc. Op een gegeven moment vraagt het systeem om de disc te wisselen. Hierna kun je je US/JAP disc erin doen en starten. Je TV moet wel NTSC aankunnen maar dat is met de meeste moderne TV's wel het geval...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door petra
Deze kun op verschillende plekken bestellen, waaronder in Hong Kong (verzendkosten $6. Kan alleen wel wat langer duren). Je kan hem ook in Nederland bestellen maar dan ben je meestal duurder uit :) . In Nederland betaal je er meestal iets van 30 euro voor...
Maar de gameboy spellen doen het dus wel?
doen de gameboy spellen het dan ook op de gamecube of pakt ie die ook nie?
Enne, hoe bedoel je ombouwen dat ie nog meer kan ?
Zoals? (bedoel ik dan)
En de freeloader is denk ik niet van toepassing, want ik ga ook niet heel veel spelletjes kopen ofzo (denk ik hahahahaha)
Maar als ik het wel wil, waar kan je dan zo'n freeloader bestellen?
Of waar kan ik hem om laten bouwen?
Bedankt voor jullie reacties tot dusver.......
Groetjes van Angelina
(een nieuweling op de site, maar wel gek van amerika, alhoewel ik er pas voor de tweede keer naar toe ga :wink: )
De GBA spellen doen het gewoon als je zo'n apparaat hebt voor de Gamecube waarmee je de spelen erop kan afspelen.
Dus de GBA kan gewoon maar ik adviseer een DS te kopen omdat langzaam maar zeker de GBA gaat verdwijnen en de DS naar voren komt.
En met ombouwen bedoel ik dat de Gamecube ook Xbox en Playstation spellen kan draaien (1 van mn vriend heeft het laten doen).
Mzl Robin
De DS kost in de USA momenteel $150 en daar krijg je nog een spel bij ook. Er zit echter een prijsverlaging aan te komen. Je moet 'm dus kunnen kopen voor ca. $130. Tegen de huidige dollarkoers is dat €107. Let wel op dat er dan een Amerikaanse voeding (110V) bijzit. Je kan echter in Nederland voor minder dan €10 een Nederlandse voeding kopen. De GBA en de DS hebben dezelfde voeding, dus als je er 1 van een GBA hebt liggen, dan kan je die ook gebruiken.
Ik vind de DS op het moment nog errug karig in zijn spelletjes.
Ik heb de Mario wel gespeeld en dat is wel een leuk spel, maar de Yoshi vond ik weer erg kinderachtig.
Maargoed de gameboy advance spellen kunnen er ook weer op.
Als je daar dan een DS koopt, kunnen de spellen van hier er dan ook op?
Ja zeker.
Enne robin, waar heeft je vriend hem om laten bouwen dan? Zeker via via.
Wij hebben vroeger de eerste nintendo wel eens om laten bouwen maar daar ging ie alleen maar vaker kapot van.
Weet niet of dat dan wel een goed idee is met twee van die kleine slopertjes in huis..... :wink:
Ik kan al spellen (en ook dvd's trouwens) blijven kopen omdat ze steeds onder de krassen komen..........bah
Ik blijf weggooien.
ja je kan de nederlandse ds spellen er ook op doen ikheb het zelf ook dus..
Robin
Mooi, kunnen we spellen gaan shoppen daar.
Is toch bijna twee voor de prijs van 1 als ik het zo hoor. :D
Ben zelf ook gek van computerspelletjes hahahaha
Je kunt de gba spellen vaak nog veel goedkoper krijgen.Mijn kinderen hebben er laatst een aantal gekocht,allemaal tussen de 10 en 15 dollar.Alleen de allernieuwste die net uit zijn zijn wel duurder,maar vaak zijn daar ook aanbiedingen bij,er is vaak een behoorlijk prijsverschil tussen de ene winkel of de andere,goed rondshoppen dus.
Dat klinkt helemaal te gek natuurlijk.....
Moet je dan bij zo'n wallmart zijn?
Ik ben nog helemaal niet in een mall geweest, moet er dus nodig naar toe :D
He Angelina,
Robin heeft zijn spelletjes gekocht bij o.a.
Target of Wall*Mart of bij EBgames
Je kunt ook terecht bij Toys r Us of KB toys, dat zijn zeg maar speelgoedwinkels, maar ze hebben soms ook spelletjes. KB Toys en EB games zitten meestal in een mall, de anderen zijn winkelketens.
Succes hoor :lol:
Groetjes van Petra
Voor je met tientalle spelletjes terugkomt: hou er rekening mee dat je voor slechts 175 euro per persoon belastingvrij mag mee terugnemen! Zie ook de belastingdienst site.
Hahahaha dat zijn wel veel spelletjes Daniel.
Maargoed, wel iets om rekening mee te houden.........lolllll
Tnx voor de tip Petra
Meestal kopen zij hun spelletjes bij target of eb games,maar ook wel bij walmart en bv.die hele grote winkel bij disney down town(vergin geloof ik)Daar heeft mijn zoontje een ijshockey spelletje gekocht waar hij al heel lang naar op zoek was voor 10 dollar.
Je bedoelt waarschijnlijk Virgin.
Zit ook op andere plaatsen.
Eric
Dus je kunt in Disney ook gameboy spelletjes kopen?
Ja. In Downtown Disney Marketplace zit "Once Upon a Toy", waar ze (o.a.) Disney-GBA spellen verkopen. Ook bij de Virgin Megastore op Downtown Disney Westside verkopen ze spellen.
Mooi!
Moeten we in elk geval daar naar toe hahahaha
We hebben dit jaar weer veel te veel GBA-spelletjes meegenomen. De Toys R Us bij de Florida Mall had een groot aantal leuke aanbiedingen met 2 spellen op 1 cassette voor $25 (vooral Spongebob, de favoriet van onze zoon). Daarnaast een paar leuke speletjes gekocht bij de WalMart ($18 voor twee spellen, Cat in the Hat en Dora) en een paar 2e handsjes bij de games-winkel in de Mall of the Millenia (of heet dat de Millennia Mall).\ voor $7 per stuk.
Spelletjes voor Gamecube, PS2 en zo werken helaas niet (of alleen met een illegale aanpassing van je console) in Nederland. Allemaal NTSC i.p.v. PAL. Ben ik vorig jaar wel ingetrapt, heb nu nog een voor mij onbruikbare versie van het Gamecube-spel Billy Hatcher liggen ...... iemand interesse?
Standaard houding van onze zoon na thuiskomst in de villa:
http://home.tiscali.nl/toetgouda/ima...7-09%20053.jpg
En ook als we weer eens ergens een (scrapbook-)winkel binnenliepen:
http://home.tiscali.nl/toetgouda/ima...7-25%20005.jpg
Lollll Michael,
Ik had je reisverslag al gelezen, dus had de foto's al gezien.
Errug leuk verslag trouwens, heb soms erg zitten lachen.
Bovendien heel leuk om te lezen omdat mijn dochter ook 5 is. (bijna 6 dus)
Dus was erg herkenbaar.
Ik kwam vandaag in de winkel een playstation spel tegen van de Shamu Adventure . Er stond ook Seaworld op vermeld! Mischien leuk voor de seaworld verslaafden onder ons en ps2 fanatics! Ik heb hem gezien bij Bart smith. Groetjes Marisca. :D
http://img463.imageshack.us/img463/7...478ps210mw.jpg
Of is dit oud nieuws? Ik heb hem nog niet gekocht, Heeft iemand dit spel al in zijn bezit? Dan zou ik graag willen weten of het de moeite waard is :?:
Groeten marisca
Wij hebben het spel al een maandje of 2, maar dan voor de XBOX. Valt op zich wel een beetje tegen, is niet supermooi zoals veel andere spellen. Mijn kinderen hebben er denk ik 2 dagen mee gespeeld, daarna niet meer .... (dat hoeft niet heel veel te zeggen, want ze hebben heel veel spellen).
Het idee is wel leuk, je bent Shamu en je moet een beetje rondzwemmen. Maar ik vond de kwaliteit van graphics en zo ook niet echt super :? !
Ok bedankt voor je reactie, Dan slaan wij dit spel denk ik toch over. Groetjes Marisca :cry:
Vorig jaar scheel gezocht naar betaalbare gameboy spellen, Wij hebben er genoeg op de kop getikt maar meer tips zijn welkom.
Michael jij weet dat denk ik wel!
Op de '192' in Kissimmee zitten 2 FleaMarkten en diverse electronicazaken , dus dat moet dan toch wel lukken denk ik !!!
Groetjes,
Pieter & Petra
Tuurlijk weet ik dat. De favoriete adresjes van mijn zoon Steven:
1. WalMart (where else?)
Daar heb ik een aantal dubbel-pakken gevonden met leuke spelletjes, kosten samen slechts $18 !! Rest is over het algemeen ook niet zo duur als elders. Assortiment is aanzienlijk, maar kan ook snel uitverkocht zijn. Geen nood, er is altijd nog wel een andere WalMart in de buurt!
2. Toys 'R Us (Bij de Florida Mall)
Enorme collectie spellen, waarbij heel veel aanbiedingen. Ook veel dubbel-cassettes: twee spellen op één cassette. Wel opletten dat ze de beveiliging goed verwijderen, dat vergeten ze nog wel eens. Sta je daar bij de deur met loeiende sirenes ....:roll:
3. EB Games (Florida Mall/Mall at Millenia)
Grote collectie tegen redelijke prijzen. Ook een behoorlijke collectie 2e hands spellen, die tegen erg lage prijzen wordt verkocht. In de Florida Mall is de winkel vlakbij de foodcourt, dus kind droppen in de winkel en zelf even een overheerlijke Philly Cheese Steak scoren!! In de Mall at Millenia op de eerste verdieping aan de rechterkant. Daar hadden ze vorige zomer meer dan 250 2ehandjes, vanaf $5. Klik hier voor website. Klik op de storelocator voor meerdere vestigingen. De winkels van "Gamestop" horen tot dezelfde keten.
Toy's 'r us zijn wij vorig jaar ook geweest!
Bedankt voor de andere tips!
Groetjes marisca.
http://search.ebay.com/search/search...ame&category0=
Op bovenstaande link denk ik.
Momenteel staan er 12911 spellen te koop, ik weet niets van de spellen, maar ga er van uit dat je ook die het goedkoopste op e-bay kunt kopen.
Wie weet waar je in Orlando ds spellen kunt kopen voor een leuk prijsje.
Pascal
EB Games (ook gebruikte games)
WalMart
Target Superstore
Best Buy
Toys 'R Us (bij Florida Mall)
Virgin store
Effe googelen!!
Fye , zit in de meeste malls en is naar mijn ervaring vaak de goedkoopste !!
Eric