Restaurants in Miami en omgeving
Een lekker en veelzijdig en super gezellig restaurant is Monty's aan de haven van Miami kan je ook heeeel mooi de grote cruiseboten voorbij zien gaan. Er is ook een bar een dansvloer zelfs een buiten zwembad bij dat restaurant je kan er ook gewoon iets drinken super plek!!!! Niet vergeten Monty's
En ook een lekkere haptent is ook Outback (weliswaar australisch maar heerlijk goede ambiance!!!) Die zit onder Holiday inn collins avenue 17e straat.
Eet ze :lol:
American Classics restaurant
We verblijven er niet, maar zou willen gaan ontbijten in het American Classics restaurant in het Dezerland Beach resort op Collins ave. Of zou het alleen voor gasten zijn? Ik heb wel al even de zoekfunctie erop losgelaten, maar zou graag horen of er meer mensen hebben ontbeten, en hoe het is bevallen..
Weet anders iemand of er een leuke plek is om te ontbijten met uitzicht op zee? Dus aan Collins avenue.. We zoeken ditmaal eens 'andere' plekken om te eten, dus niet Dennys of Waffle house..
Alle aanbevelingen zijn welkom!
Re: American Classics restaurant
Vergeet HoJo Dezerland, het ziet er leuk uit, maar het eten is waardeloos daar. Smaakt nergens naar en ook nog eens weinig aanbod voor 10 dollar.
Ik zou op zoek gaan naar wat anders.
Kreeft (lobster) restaurant
Hallo Allemaal,
Na afloop van mijn rondreis zit ik een weekje aan het strand in Hollywood ( tussen Miami en Ft. Lauderdale). Weet iemand een restaurant waar je verse kreeft kan eten. Ik heb een auto tot mijn beschikking dus een stukje rijden is niet echt een bezwaar.
(Het mag ook op Key West zijn of in Naples hoewel ik daar geen auto tot mijn beschikking heb, maar dat is niet het gebied van dit topic:-?)
Miepie56
Re: Kreeft (lobster) restaurant
Absoluut en verreweg de beste in Orlando: Fultons Crab House... (Downtown Disney, Marketplace)
http://www.fultonscrabhouse.com/
En een voordeligere maar ook geweldig variant (beetje key west style): Joe's Crab Shack (Vlak naast Celebration)
http://www.joescrabshack.com/
Was het maar vast eind september, ik krijg er nog meer zin in.
Dank jullie wel voor de tips. Er zit zelfs een Red Lobster in Hollywood dus wat wil ik meer:grin:.
Als e nog meer tips zijn : laat maar komen :sun:
Miepie56
Hartje South Beach heb ik, lang geleden, in 1995, met mijn vrouw heerlijk kreeft gegeten maar hoe het restaurantje heette en of het nog bestaat weet ik niet. Maar Red Lobster is een goede keuze hoor. Je kunt de kreeften levend uit het aquarium uitkiezen. Of natuurlijk een van de andere visgerechten kiezen.
Ik ben bang voor kreeften/krabben/garnalen (dood en levend!) dus mij zul je ze niet zien eten ha ha.
Geeft niets, des te meer blijft er over voor de liefhebbers. (Maar je weet niet wat je mist:lol:)
miepie56
Vandaag in een tapas restaurant, vriendin bestelde krabvlees met een soort mayonaise. Vond het echt super akelig, maar probeerde toch een beetje. Geen succes ha ha. In Spanje trok ik een keer de lade van de koelkast open in de personeelskantine. Ongeveer twintig dode krabben in de lade, kreeg haast een hartaanval :lol:
Kindvriendelijk restaurant in Miami beach?
Iemand een aanrader?
Er lijken me vooral veel niet-kindvriendelijke restaurants te zijn...
Katrien
Re: Kindvriendelijk restaurant in Miami beach?
Restaurant in de buurt van Miami (Aventura)
Een tip voor diegenen die houden van vlees & Braziliaans BBQ restaurant (Churrascaria).
In Aventura is Area55 (niet zo ver weg van de mall). Dit is (iets) goedkoper dan Texas do Brasil, Fogo de Chão en Chimas (in Fort Lauderdale - uitstekend, maar duur! :rolleyes:). Het eten is heerlijk en alles ziet er netjes uit. Ik ben er 2x geweest en ik zal zeker teruggaan als ik in de buurt ben!
Hier is de link naar de website: http://www.areacode55.com/