Autohuur: drop-off kosten
Hallo,
Tijdens mijn verblijf in de VS wil ik van Miami - Memphis rijden (of visa versa). Nu heb ik bij Exit reizen geinformeerd naar een huurauto wat me 205 euro per week kost (DOLLAR) plus....300$ dropp-off fee.!!
Zelf even op de site van Dollar gekeken; kwam ik op 172$ drop-off kosten..ik bedoel maar!
Maar mijn vraag is: weet iemand een mogelijkheid omtrent autohuur waarbij dit te voorkomen is (bv ander verhuurbedrijf, wisselen per staat die je door komt etc.)?? Toch wel veel geld aangezien er altijd toch wel 1 toerist moet zijn die de tegenovergestelde richting reist??!!
Bedankt!!!
EWoud
Autohuur in Miami in terugbrengen in Charleston
Hoi, wie heeft ervaring met het huren van een auto en hem terugbrengen in een andere staat? Wij willen ons rondje Florida nog wat uitbreiden met South Carolina, ik zou dus daar de huurauto inleveren. Kan via internet alleen brengen en halen op zelfde locatie vinden.
Re: Autohuur in Miami in terugbrengen in Charleston?
Kijk eens bij o.a. usareisen.de of FTI.de (kies voor "detailsuche"), daar kun je afzonderlijke ophaal en terugbrengstations invoeren.
Extra kosten voor het terugbrengen zijn bijv. bij National: $199
Op de Alamo site kan je verschillende locaties opgeven.
Misschien een tip: Binnen Florida halen/terugbrengen op verschillende vrijwel altijd gratis. Breng de auto zo dicht mogelijk bij de staatsgrens terug en neem een nieuwe mee. De dropoff charge wordt bepaald door de afstand tussen de huurstations, kan je aardig wat besparen.
Succes
Knaapje
goeie tip. denk dat we terugrijden de staat florida in, naar jacksonville en daar de auto inleveren en vanaf daar naar NY vliegen.
Dropoffkosten vermijden roadtrip houston-miami
Heeft iemand een tip om de drop off kosten van een huurauto te voorkomen voor deze trip. Bij voorbeeld om 2 x los te huren of iets.
Bedankt voor jullie hulp!
Re: Dropoffkosten vermijden roadtrip houston-miami
Wij lezen ff mee. We willen zelf van New York naar Orlando.
Re: Dropoffkosten vermijden roadtrip houston-miami
De voordeligste optie van New York is met National.
US$ 500,- drop off kosten