1 dag Ft. Lauderdale: wat raden jullie ons aan?
Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje mee op het forum. Op 30 juli vertrekken wij voor 11 dagen naar Florida, voor het eerst!
Nu gaan we ook een dagje naar Fort Lauderdale en blijven daar overnachten, we komen vanuit Miami.
Hebben jullie tips wat we deze dag kunnen doen?
We willen zowiezo shoppen!
De dag erna gaan we verder naar Orlando!
Bedankt alvast groetjes Marieke
Re: 1 dag fort lauderdale wat raden jullie ons aan?
Wat ik zelf erg leuk vond, maar dat is dus al wat jaren geleden, was een boottocht langs de dure huizen, met o.a. het Witte Huis wat daar in het klein is ( of was?? ;) ) nagebouwd.
Groetjes, Sandra
Re: 1 dag fort lauderdale wat raden jullie ons aan?
Hallo Marieke,
Als je van shoppen houdt ga dan zeker naar sawgrass mill.
Is ongeveer een klein half uurtje rijden.
Deze is echt heeeeel erg groot.
Als jullie nog een hotel moeten boeken, probeer dan eentje te krijgen in de buurt van Los Olas boulevard ( = uitgaancentrum veel winkeltjes en restaurantjes) of ergens in de buurt van Sunrise boulevard --> A1A.
Hier ligt het mooiste stukje strand van ft lauderdale.
Als je naar Orlando rijdt neem dan wel de turnpike.
Gaat veel sneller maar kost wel de nodige dollars.
Groet,
Pascal
Wat te doen in Fort Lauderdale
Goedemiddag,
Kan iemand mij informatie geven over dingen die er te doen zijn in Fort Lauderdale?
Wij gaan daar waarschijnlijk een dag heen.
DVD
Re: Wat te doen in Fort Lauderdale
Wat verwacht je er te doen........
Ft Lauderdale heeft een heel leuk strand ( ft lauderdale by the sea).
Las olas boulevard -->eten drinken shoppen.
little venice :-k ja zo noemen ze dat, je hebt hier veel canals, waar je o.a met een taxi door kunt.
swapshop de dagelijkse rommel cq "zwarte" markt, hier krijg je werkelijk alles voor en prikkie.
20 minuten rijden naar sawgrassmill grootste mall van florida.
etc etc.
ft lauderdale doe je voor zon zee strand lekker eten drinken shoppen.
ligt central gelegen richting everglades, miami.
ik zou er en paar dagen heen gaan en van daar uit uitstapjes oen richting miami everglades swagrassmill etc.
Pascal
Ft. Lauderdale: Discotheek
Hallo allemaal,
Ik wil een discotheek in Ft. Lauderdale beginnen.
Weet iemand een goede locatie in Ft. Lauderdale?
Ben benieuwd, of het via dit forum lukt.
Groetjes Carlo
Re: Discotheek Ft. Lauderdale
Tja ik heb geen verstand van Discotheken maar als je hem in de omgeving van Beach Plaza zou kunnen realiseren heb je in ieder geval het drukste plekje aan het strand van Fort Lauderdale te pakken volgens mij.
Maar in Miami zijn veel discotheken ook niet direct aan het strand vanwege de kosten waarschijnlijk. Lijkt me dat je goed moet bekijken hoe je publiciteit krijgt.
http://static.flickr.com/59/203051419_47a61ea3ac_m.jpg
Ft. Lauderdale: Gratis info op te vragen
Ik kwam net deze website tegen waar je allerlei info over "Greater Ft. Lauderdale" kan opvragen. Ben benieuwd of en zo ja wat er gaat komen.
Re: Ft. Lauderdale: gratis info op te vragen
Als ik me goed herinner had ik me in augustus/september ook op deze site aangemeld voor onze oktober vakantie. Ze vragen ook wanneer je denk te gaan. Ik werd overspoeld met mails van hotels, met name kleinere.
Knaapje
Je hoeft je email niet op te geven. Heb ik wel gedaan (mijn spam-emailadres:-?), dus wacht ik even af wat er gaat komen.
Probeer deze eens: http://www.sunny.org/offers/index.cfm?action=orders
Ik heb binnen een week een visitors guide ontvangen met een heleboel info en sdressen, en een DVD over duiken Ft. L. e.o.
Ik heb de afgelopen jaren al een paar keer informatie aangevraagd en kreeg telkens binnen een paar weken een brochure en een landkaart (weliswaar simpel maar met tekeningen van de belangrijkste attracties). Erg handig.
Je krijgt inderdaad e-mail maar als je unsubscribe gebruikt, stoppen die vanzelf.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
van der Steen
bij mij lukt het niet.......wie kan mij helpen of doorsturen??
misschien lukt het je wel om de E-brochure te openen?
en je hebt een PB
fort lauderdale of palm beach
We zijn rond 8 dec aan de Oostkust.
We boeken 1 nacht aan cocoa beach, 1 nacht in West Palm Beach of Fortlauderdale en 2 nachten miami.
Wat is het meest de moeite? Fort Lauderdale of Palm Beach?
groeten,
Re: fort lauderdale of palm beach
Citaat:
freddyfingers
Wat is het meest de moeite? Fort Lauderdale of Palm Beach?
Fort Lauderdale of Palm Beach? Over beide plaatsen is wel informatie te vinden op dit Forum. Klik op de linkjes of probeer de zoekfunctie en kies voor 'berichten tonen' voor nog veel meer informatie.
Wat de moeite is? Tsja, da's ontzettend persoonlijk. Voorstanders zijn lyrisch over de stranden, huizen, winkels, restaurantjes en ijstentjes. Tegenstanders rijden de volgende keer door; er is immers niks te beleven? De vraag past in het rijtje Sinterklaas of Kerstman, Chocolade of Vanille, Zuurkool of Hutspot, Bami of Nasi, Everglades of Neverglades....? Wie 't weet, mag 't zeggen. Ik pas!
In de avond wat te doen in Fort Lauderdale?
Hallo,
Wij willen met z'n 2e eind juni naar Miami. We hebben een aardig huisje gevonden vlakbij hugh taylor birch state park in Fort Lauderdale.
Al veel gelezen over Florida en Miami en overdag moet er genoeg te doen zijn. Nu vind je het als echte Hollander natuurlijk leuk om savonds over een boulevard te slenteren (stappen willen we niet). Kan je dat doen waar wij zitten?
Miami Beach is nog een goede 40 km weg en ook al zullen we een huurauto huren dat is toch wel wat ver.
Iemand tips voor leuke avond vulling?
Alvast bedankt.
Gr,
Koen
Re: In de avond wat te doen in Miami?
Beetje vreemde vraag , je vraagt of er wat te doen is in Miami , terwijl je Miami vanuit Ft. Lauderdale te ver vind.
Ft. Lauderdale is overigens s'avonds ook als je niet wilt stappen best okay. Genoeg barretje langs de boulevard
Re: In de avond wat te doen in Fort Lauderdale?
Voor dat boulevardje pakken, moet je toch echt in Spanje zijn denk ik. Miami heeft een leuke boulevard, Hollywood heeft een korte aardige boulevard en misschien vind jij er nu ook 1 tijdens je reis, maar je kan die gedachte beter laten varen als je naar the States gaat. Zomers wordt er veel binnengegeten in de restaurants i.v.m. de hitte en de mugjes. Amerikanen vinden dat prettig. Dus wen vast aan de gedachte dat Florida in alle opzichten anders is dan zuid Europa en lees wat reisverslagen wat er te doen valt in de Lauderdale omgeving. Er zal best wat te vinden zijn op dit leuke Forum. En eh....pak gewoon je auto 's avonds. There is always something to do at night!
Re: In de avond wat te doen in Fort Lauderdale?
http://www.lasolasboulevard.com/
= altijd leuk. kleine leuke restaurantjes en barretjes.
Re: 2 dagen Fort Lauderdale
Het http://www.riversidehotel.com/. Midden in de stad en de water taxi stopt recht aan het hotel.
Je zit hartje centrum aan de Las Olas Blv. Kijk eens bij Expedia. Die hadden een zeer mooie prijs toen wij daar boekten. Vergeet vooral niet om het Bonnet House te bezoeken.
Er staan een paar foto's van het hotel in mijn log.
@ axzel.
Parkeren op Las Olasis heel moeilijk.Althans het gedeelte dan waar de fun zich afspeelt. Daar is ieder plekje bezet. De "sjiek" van Fort Lauderdale rijdt hier af en aan om gezien te worden.:mrgreen:
We hadden een parkeergarage bij het hotel maar anders zou ik niet weten waar je daar je auto kwijt zou moeten tenzij je een paar kilometer wilt sjouwen in de hete zon. Ik denk dat de enigste mogelijkheid is "meecruisen" tot je een vrij plekje ziet.
Re: 2 dagen Fort Lauderdale
Citaat:
PENPE
Hoi allemaal,
Tijdens onze komende trip in September willen wij ook nog 2 dagen naar Fort Lauderdale.
Wij hebben al 2 'things to do' uitgezocht, nl de Sawgrass Mills Mall en Florida Swap Shop,
Sawgrass milss mall is erg leuk en groot trek er maar gerust een dag vooruit.
Swap shop is een soort vlooien markt/ zwarte markt in beverwijk. ze hebben wel in de avond uren openlucht theater