Favoriete hotel in Florida
We hebben al verschillende "Wat is jouw favoriete..." topics gehad, maar deze nog niet: wat is jullie favoriete hotel (of hotelketen) in Florida?
Ikzelf heb erg goeie herinneringen aan twee hotels waar ik vroeger met mijn ouders kwam: het Hyatt Regency Grand Cypress bij Orlando en het Sonesta op Key Biscayne. Vooral het Hyatt is erg gaaf; dat zwembad is echt super!!
De laatste jaren gaan we voornamelijk de grote ketens af: Howard Johnson, Holiday Inn, Days Inn, etc. Eigenlijk maakt het niet veel uit in welk van deze hotelketens je komt te zitten; de standaard is overal ongeveer gelijk. Je moet alleen niet een onbekend "sleazy" motel boeken; ik denk dat je daar nog wel eens een wisselende kwaliteit kan tegenkomen :wink:
Van Miami naar Orlando of andersom?
Volgend jaar willen wij een one way trip maken in Florida, we komen
uit LA en willen nog een dag of 8 in Florida verblijven.
Wat is beter of makkelijker om te doen; vliegen op Miami dan
rijden naar Orlando en vandaar terug naar Nederland,
of kunnen we het makkelijker andersom doen?
Verder hebben we nog geen planning gemaakt, tips zijn dan ook van harte welkom.
Groetjes Antoinette
Re: Van Miami naar Orlando of andersom?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
Wat is beter of makkelijker om te doen; vliegen op Miami dan
rijden naar Orlando en vandaar terug naar Nederland,
of kunnen we het makkelijker andersom doen?
beide vliegvelden zijn van alle gemakken voorzien.. maakt dus niet zoveel uit..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
Verder hebben we nog geen planning gemaakt, tips zijn dan ook van harte welkom.
ik raad je wel aan om eerst naar Miami en dan naar Orlando te gaan. Wij hadden het andersom gedaan (2 weken Orlando en 1 week Miami) en Miami viel ons erg tegen na 2 weken Orlando. Er is in Orlando gewoon veel meer te doen en ik vond de sfeer er ook een stuk relaxter...
Het ligt er ook een beetje aan in welke periode je gaat natuurlijk. Toen wij gingen (in januari) was er op Miami Beach ook helemaal niks te doen.. Dan valt het extra tegen...
Re: Rondreis doorheen florida
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YvesL
Hallo,
Daarom wilde ik vragen of er iemand van jullie een goede route hebben die langs de mooiste bezienswaardigheden langsgaat. Het is de bedoeling dat de rondreis 2 à 3 weken duurt.
Voor je route kun je het beste eerst de reisverslagen doorlezen. Dan krijg je een beetje een idee wat er te doen is...
Zie dit ::Subforum::
Re: Rondreis door Florida
Haal bij een reisbureau een paar gidsen en kijk welke routes de reisorganisaties nemen. Je kunt dan eventueel zelf bepalen of je ergens langer blijft. Een 9 a 12 daagse reis van een organisatie is veel relaxter om in 3 weken te doen. Bijv. een langer verblijf in Orlando of op de Keys.
Goede reis