Iemand ervaring met het vliegen met Eurowings? Wij hebben geboekt...Vanaf Keulen naar Miami. Dus we zijn erg benieuwd naar ervaringen!
Afdrukvoorbeeld
Iemand ervaring met het vliegen met Eurowings? Wij hebben geboekt...Vanaf Keulen naar Miami. Dus we zijn erg benieuwd naar ervaringen!
Geen ervaring mee, maar ik zie dat ze belachelijk goedkoop zijn. Voor € 275 in de meivakantie retour!! Helaas kan ik dit jaar niet i.v.m. examens van mijn dochter, anders zou ik gelijk boeken!!
Klopt!
Wij vliegen 1 augustus vanaf Keulen naar Miami voor nog net geen 2500 incl stoelreservering, koffers en maaltijd.
Dus wij vonden dat een prima prijs.
Maar ik ben zo benieuwd naar ervaringen!!
wij gaan in april naar miami vanaf keulen voor 1299 euro met 5 volwassenen
zal je dan laten weten hoe het is gegaan
Heel graag!!! En alvast een goede reis!
Wij hebben ook geboekt bij Eurowings vliegen met 5 volwassenen op 25 juli van Keulen naar Miami voor net geen 3000 euro
Voor de rest geen ervaring ermee dus ben ook benieuwd naar ervaringen van anderen.
Heb wel gezien dat we met een Turkse maatschappij vliegen SunExpress.
Ik zou me mbt het laatste toch iets beter laten informeren.....
Je vliegt niet met een Turkse Maatschappij sunexpress. Je vliegt gewoon met een machine van EuroWings.
Hoef je niet te denken, het is gewoon zo:
https://en.wikipedia.org/wiki/Eurowings
Afgelopen jaar 2 maal met Eurowings gevlogen naar Miami. Prima service, voldoende beenruimte (ik ben 186cm) dus niets te klagen. Afgelopen oktober moesten wij gedwongen 2 dagen langer in Florida blijven vanwege uitgestelde vluchten vanwege Hurricane Mattew. Eurowings hield ons keurig op de hoogte en uiteindelijke hebben ze toen de vliegvelden weer open gingen op zaterdag, een extra toestel ingezet. Toestel zat slechts voor 1/3 vol en we mochten gaan zitten waar we wilden. Kregen eten en drinken in overvloed! Kortom prima om met Eurowings te vliegen!! Oh ja op 23 April vliegen we weer met Eurowings naar Miami voor slechts € 279,00 pp met Smart optie :-)
har66, dit zijn de berichten waar ik op hoopte :D
Ik vlieg niet heel graag en al helemaal niet met een onbekende maatschappij. Maarja, de prijs was aantrekkelijk
dus toch geboekt.
Nu ben ik een stukje gerustgesteld!
mirretje, Indien je vanaf Bonn-Köln vertrek moet je inchecken bij balie van Lufthansa. Volgens mij is dat terminal 2. Dus niet op zoek gaan naar Eurowings check-in want dan sta je bij verkeerde terminal. Het vliegveld is relatief klein dus is makkelijk te vinden.
Wij vertrekken inderdaad vanaf Bonn-Köln HAR66. Bedankt voor de tip!
Wij slapen in een hotel dicht bij het vliegveld. De volgende ochtend rijden we naar het vliegveld en parkeren de auto op p3.
Dit hebben we gereserveerd op de website van de luchthaven.
20 dagen voor 87 euro
Eurowings vliegt va 7-7-2017 ook rechtstreeks naar Orlando
Net even met Eurowings aan de lijn gehangen...
Mijn vraag; Wanneer zijn de vluchten van eind maart/midden april 2018 boekbaar?
Het antwoord; Die komen ergens in oktober...
helaas voor ons te laat want we moeten zsm de cruise en Disney vastleggen om nog een beetje betaalbaar te zijn. Echt jammer...
Je kan toch de cruise enzo al vastleggen en je tickets later kopen. Je hebt dan nog ruim 6 maanden om "goedkope" tickets te spotten en te kopen. Meer dan voldoende lijkt me
Ik boek ook altijd als eerste de tickets, maar ik denk dat ik in jouw geval toch wel de cruise al vast zou leggen. Genoeg tijd en manieren om te regelen dat je op de juiste tijd op de juiste plaats bent voor de cruise. Evt AirBerlin vanaf DUS checken.
Voor een cruise zou ik echt eerst de cruise boeken en de tickets daarna. Je kan altijd wat schuiven met de vluchtdagen om zo een goede deal te scoren voor je tickets. Met de dagen van een cruise schuiven wordt een stuk lastiger zo niet onmogelijk. Of je de keuze hebt tussen de onzekerheid dat je niet de beste deal voor tickets kan krijgen of de zekerheid dat de cruise een stuk duurder gaat worden dan zou ik het wel weten. Ik heb zo vaak eerst een cruise of Disney vakantie geboekt en daarna pas de tickets (eigenlijk altijd als het losse boekingen waren).
Ik boek ook vaak eerst de accommodatie en dan pas de vluchten. Ik pas overigens wel de accommodatie aan op de vluchtdagen. Dwz als je weet dat een bepaalde maatschappij rechtstreeks op bv maandag of dinsdag vliegt boek ik de accommodatie op die dagen. En als ik geen goede deal kan vinden met die maatschappij moet het maar met tussenstop.
Volgens mij zijn zowel een cruise als disney (via .uk) vrij makkelijk te wijzigen/annuleren tot je full payment datum. Ik zou dus zeker dit vastleggen dan heb je dat in ieder geval tegen de prijs die je wilt. Vluchten voor maart met prima prijzen vind je altijd wel vanaf 6 maanden van te voren.
Dank jullie wel voor al jullie reacties... Ga er echt over nadenken... Ondanks de ervaring vind ik het toch nog steeds dood eng om dingen te boeken voor de vluchten vast liggen...
Waar ben je bang voor?
Tja, dat we tzt toch geen betaalbare tickets kunnen krijgen, het dus veel te duur word... Of erger nog, we niks kunnen krijgen op de data die we willen. Zitten nl. erg vast aan die data... dat maakt 't allemaal zo lastig. Naar voren willen we niet ivm Spring Break en naar achteren kan niet vanwege werk...
Door jullie bemoedigende woorden was ik overigens al bijna overstag, maar mijn man wil er niet aan... Hij wil eerst tickets... "t is gewoon balen omdat we de vorige keer al 13 maanden van tevoren (met AB) konden boeken en nu niet... Eerste Wereld problemen zullen we maar zeggen...
Geen tickets kunnen krijgen gebeurd niet.
Als jebwikt kan je morgen overal ter wereld naar toe, alleen de route die je wenst is wellicht wat langer.
6 maanden tevoor is echt ruim voldoende tijd. Maar dan ook echt ruim voldoende.
Hoogtepunt van boekingen ligt pas op 2 maanden voor vertrek voor losse vliegtickets.
En anders gewoon niet wachten op Eurowings
Afgelopen week met eurowings gevlogen en moet zeggen dat het best goed was
Had welliswaar geen eten en drinken maar kregen allemaal een fles water bij vertrek en boor eten hadden we zelf gezorgd
Ik had genoeg beenruimte en verder fing alles naar wens
Zou zo weer met eurowings boeken
We waren trouwens een uur eerder geland dan gepland
Ik zie dat je ca 260 pp hebt betaald (mooie prijs), hoeveel kwam daar nog bij voor bagage ?
Totaal met 5en 2 koffers heen en 3 terug geboekt 150 euro
mooi, met zo weinig bagage wordt zo'n goedkoop ticket nog interessanter !
Idd je betaald alleen wat je gebruikt
We zitten 9 dagen in villa en kunne onze kleding wassen dus hebben we echt niet 23 kg pp nodig
Wat fijn dat de reis goed is bevallen! Zo een bericht stelt mij toch wel weer gerust. Nog 12 weken en dan mogen we.....
Fijne vakantie jullie!!!
Ik ben vorig jaar met Eurowings gevlogen en dat was prima. Mijn man heeft een dubbele hernia en voor 100€ extra heb je mooi extra beenruimte, dat is bij tui en aanverwanten een heel stuk duurder. Ik heb op de heenreis nog 10€ betaald voor entertainment en 2€ voor een extra flesje drinken. Uiteindeljk waren we een stuk goedkoper uit dan met andere maatschappijen met een directe vlucht. Wij gaan in december weer met Eurowings. Keulen is maar een dikke 40 minuten rijden voor ons en het beviel me beter dan TUI.
Oh wat me wel opviel... we zouden om 13.35 vliegen en boorden begon pas om 13.10. Schetste mijn verbazing dat we ook daadwerkelijk om 13.25 al gingen taxiën. Was een beetje onder het motto "klep dicht en zitten"
We zijn vandaag ook weer terug gevlogen (helaas) :) met eurowings en ook de terugreis was prima geregeld en vezorgd
Wij hadden de basic geboekt maar kregen toch een bakje koffie
Alles verliep volgens schema en ik was zeer tevreden over eurowings
Prijs/kwaliteit een ruime voldoende
Wij vliegen in juli met Eurowings naar Miami. Weet iemand of tijdens de vlucht je Iphone/Ipad op te laden is?
In maart rechtstreeks van Koln/Bonn naar Orlando nu gezien voor €344 bij Expedia
Klopt het dat deze maatschappij zonder eten, drinken en koffers is?
Dat klopt. Daar betaal je (bijna allemaal) extra voor.