Re: welke prijs en wanneer?
Last Minute boeken is altijd duurder. Je kan je auto al ruim van te voren boeken.
All-Inclusive is altijd goed. Gold heb je als voordeel dat er een extra tank benzine bij zit.
Zie dit overzicht : Link
Auto huren via: eautohuur ervaring??
Hallo
Ik heb een site gevonden om een auto te huren, die soms tot wel €200,- verschild met andere verhuurders.
Kent iemand www.eautohuur.com en wat zijn de ervaringen??
of heb ik misschien niet goed gekeken en heeft iemand een betere site/verhuurder??
We willen een 7/8 pers. minivan huren.
Groetjes Lies
Goedkoop!! carhire3000 & eautohuur
Heb wat tarieven online gechecked en wat blijkt... beide bovengenoemden zijn way cheaper dan usareisen.de.
Ook is de keus uit typen en modellen vele malen groter. Verzekeringen ed zijn inclusief, al lijkt de Engelstalige site (www.carhire3000.com) wat uitgebreider beschreven dan www.eautohuur.nl.
De prijzen in Florida zijn echt goed. Een 8p Van voor 5 dagen al voor 242 euro (incl. gold pakket!) en een week voor €245! Let wel op bij de Engelse site: daar zijn de tarieven in ponden (1 pond = ca. € 1,50)
Succes!
A3
Re: Goedkoop!! carhire3000 & eautohuur
Ik heb even gezocht en kan ook niet zo snel slechte reviews vinden van Carhire3000. Zeker iets om in gedachten te houden dus voor mijn volgende reis, bedankt voor de tip.
Over Eautohuur is op het Orlando forum een discussie geweest.
Allerlei reacties waren spam. Toen er echter een reactie opdook uit Venlo leek het echt, de betrokkene beloofde na terugkomst ervaringen te melden doch heeft dat nooit gedaan. Ook zijn zoon zou goede ervaringen hebben en zou ze posten, nooit gezien.
KAN dus goed zijn.
Knaapje
Tja beloften van forummers zijn niet altijd even veel waard :) maar dat zegt nog niet veel over Carhire. Ik neem aan dat als er klachten waren geweest ze die wel hadden gepost, mensen willen voor klachten meestal wel een platform hebben :)
Ik heb geen ervaringen met CarHire en zal die ook nooit krijgen, omdat wij altijd bij Hertz of Avis boeken. Als je google gebruikt zijn er wel degelijk reviews te vinden. Zie hieronder de link:
http://www.reviewcentre.com/reviews-all-89413.html
Er zijn 24 negatieve reviews tegen 15 positieve reviews over CarHire.
Denk er aan...."goedkoop is soms duurkoop". Ik kan alleen maar zeggen; laat je goed informeren en probeer zoveel mogelijk informatie te krijgen over dit soort verhuurbedrijven!
Bij Eautohuur hebben wij vorig jaar een auto gehuurd (vanaf luchthaven Barcelona en elders ingeleverd).
Alles is prima verlopen en was een gunstige prijs. De auto konden we ophalen en inleveren bij een Avis kantoor. Volgens mij zijn zij een soort intermediar.
Na deze ervaring hebben wij besloten om dit jaar via Eautohuur een auto te huren voor Florida, in Miami ophalen en inleveren.
Voor 16 dagen (juli/augustus) betalen wij nu € 545,- voor een Dodge Grand Caravan (cat. Jeep Grand Cherokee/ SFAR).
We hebben alle verzekeringen, 1 extra bestuurder en volle tank benzine erbij.
Vorig jaar Florida hadden we via Alamo een Dodge Grand Caravan geboekt. Maar door het prijsverschil vinden wij het wel de moeite waard om het via Eautohuur te boeken.
Re: Auto huren via: www.eautohuur.com ervaring??
De gestelde vraag is inmiddels bijna 2 jaar oud, beetje late reactie.
Maar we zijn nooit te oud om te leren, dus leg maar eens uit waarom we bij jullie (zonder al te veel reclame te maken) moeten huren en niet bij usareisen.de bijvoorbeeld.
Re: Auto huren via: eautohuur ervaring??
Het is een oud topic, maar dan ook maar even van mij een reactie;
Yep ervaring met Eautohuur, via USA Funvacations hadden we de laatste keer ook Eautohuur en die huurt idd gewoon bij de normale bekende bedrijven. Wij zaten deze keer dan bij Dollar. Niets mis mee, maar er zijn ook geen rare dingen gebeurd.... scheelt best wat geld volgens mij.
Voor mij dus een positieve ervaring.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
JKG
Yep ervaring met Eautohuur, via USA Funvacations hadden we de laatste keer ook Eautohuur en die huurt idd gewoon bij de normale bekende bedrijven.
USAFunvacations heeft eAutohuur in zijn eigen site geïntegreerd. Zelf verhuren ze dus geen auto's maar ze treden puur op als Affiliate (als ik het goed heb).
Zie hier: http://www.eautohuur.nl/affxml/Home....ateCode=usafun
Oh ok ;) Nou dan hebben we het de komende keer ook via eAutohuur.. ben benieuwd of het dan weer Dollar wordt of wat anders, maar met Dollar waren we ook tevreden.
Maakt volgens mij weinig uit, zeker niet op Orlando. Daar zitten alle balies naast elkaar.
Dat is zo.. alleen die wachtrij bij Dollar was dus gewoon een uur. Hopen dat het de komende keer wat minder druk is, bij Hertz & Alamo liep iedereen meteen door. Net even de pech dat meerdere vluchten direct waren geland.... net zoals anderhalf uur bij immigration wachten. Ik had het echt gehad dat hele uur wachten bij Dollar. Heb heerlijk geslapen die nacht ;)