Je kan ook eens via Duitsland proberen te huren. Dit is echt stukken goedkoper.
Kijk eens bij:
www.fti.de of
www.usareisen.de
:lol:
Afdrukvoorbeeld
Je kan ook eens via Duitsland proberen te huren. Dit is echt stukken goedkoper.
Kijk eens bij:
www.fti.de of
www.usareisen.de
:lol:
ik heb wat lopen klikken maar ik snap de site niet helemaal..
http://img198.exs.cx/img198/7535/fti1ui.png
Ik zie bij de details zo geen verschil tussen de Alamo van 538,- en die van 744,- .
Iemand die het eens wil meeklikken ?? (we halen de auto op 2 april tegen 19.30 op).
Ik zag dat de prijzen voor huurauto`s op de (duitse) website van www.usareisen.de zeer aantrekkelijk waren, met name de huurprijs voor een Chevrolet Equinox is zeer aantrekkelijk. Heeft iemand ervaringen met dit bedrijf en weten jullie of het betrouwbaar is?
Volgens mij kom ik bij FTI.de nog goedkoper uit (http://www.fti.de en dan Mietwagen). Ik heb de Full Inclusive vergeleken met de SuperSparPlus.
Als ik op de Alamo site kijk dan is die Equinox maar klein qua koffer-inhoud.
Iemand hier ervaring mee?
http://img210.imageshack.us/img210/8492/alamo2sn.jpg
Ik ken USAReisen niet. Van FTI (ook Duits) heb ik wel goede verhalen gehoord. Die reageerden ook heel snel op Email (binnen het uur).
Uiteindelijk krijg je van alle aanbieders gewoon een Voucher waar je mee naar de balie van de verhuurder loopt. Deze zijn bij alle aanbieders hetzelfde. Het gaat er alleen om of je de juiste verzekeringen hebt. Bij All-Inclusive kun je hier wel vanuit gaan.
Voor onze zomervakantie (zie weblog) hebben wij ook via usareisen.de geboekt. Die waren verreweg het goedkoopste (toen). Ook wij hebben de Equinox gehuurd, maar kregen uiteindelijk een Chevrolet Trailblazer. Meer dan genoeg ruimte kan ik je vertellen.
Daarnaast had ik begin van het jaar voor tripje LA ook al daar geboekt, voor vakantie van mijn ouders naar Orlando afgelopen oktober en ik ben vandaag teruggekomen vanuit Colorado (ski-tripje Breckenridge :lol: , als er nog interesse is voor weblog laat maar weten), wederom auto gehuurd via usareisen.de. Zijn echt supergoedkoop, en alles perfect geregeld. Heb nog geen cent bij moeten betalen, alles is inclusief.
De eerste keren was alles via Alamo het goedkoopst, deze keer via Avis. Was ook perfect, ook deze keer een Chevrolet Trailblazer, maar nu Extended Edition, met winterbanden. Reed perfect.
Ik heb ook een contactpersoon daar die perfect Engels spreekt (en emailt), mocht je interesse hebben, dan hoor ik het wel. Zijn over het algemeen redelijk snel in hun reacties.
Via usareisen.de heb ik inmiddels een auto van National geboekt (Chevy Equinox). Deze was voor 18 dagen weliswaar een hele 3 euro duurder dan Alamo, maar dan heb ik in elk geval 2 uur vakantie extra en minder hassle (hoop ik)......
MVG
A3
wij hebben gereserveerd bij USAreisen.de:
Vermieter: Alamo
Typ: Equinox 4türig
Paket: Super-Inklusiv-PLUS-Preise
Annahme: 15.12.2006 19:00 Uhr
Station: Orlando Intl. Airport
Abgabe: 31.12.2006 19:00 Uhr
Station: Miami Intl. Airport
Miettage: 16
Preis: 599,46 Euro
Mooie prijs dacht ik zo..
GR Harold
Prima auto, net 2,5 week in rondgereden.
Ruime 4 persoons auto, kunnen 4 normale koffers in en is ook nog eens heel zuinig in gebruik.
Kortom:toppertje.
Eric
Eergister een auto bij hun geboekt. Wou gaan voor een Equinox (wel klein voor ons doen :oops: ) , maar zijn toch verleidt tot een Dodge Magnum. Die moesten ze aanvragen ???, maar we zouden bericht krijgen over de aanvraag.
Ik hoop alleen dat de korting dan nog van toepassing is. De offerte is wel reeds retour voor die prijs (€212,- voor 8 dagen, koopje), dus ik denk dat het wel goed zit.
Nog even iets over usareisen.de.
Ik heb dus ook de equinox geboekt.
Bij mijn boeking had ik de chauffeurs niet goed opgegeven.
Ik kreeg gelijk een mailtje van ze waar ze mij op dit voorval attendeerde.
Dit was dus een uitstekende aktie van ze, heel netjes.
Aangezien wij pas 28 sep gaan, kan ik niet snel iets over de service in de us vertellen.
Maar we hebben met alle huurders afgesproken deze even na de vakantie op het forum te vermelden.
168,38 euro per week
Deze auto kun je huren voor +/- 168 euro per week. Er gaat wel nog 3 % internetkorting vanaf. Als je iets eerder had kunnen boeken had je nog 10% xtra kunnen krijgen. Maar het blijft nog steeds een zeer goede prijs.Citaat:
Equinox - 4türig
http://www.usareisen.de/images/alamo/equinox_eq.jpg
Equinox EQ z.B. Chevrolet Equinox:
Empfehlung: max. 4 Erwachsene und 1 Kind http://www.usareisen.de/images/logos/clip_erw.gifhttp://www.usareisen.de/images/logos/clip_erw.gifhttp://www.usareisen.de/images/logos/clip_erw.gifhttp://www.usareisen.de/images/logos/clip_erw.gifhttp://www.usareisen.de/images/logos/clip_chd.gifhttp://www.usareisen.de/images/logos/clip_kof_gr.gifhttp://www.usareisen.de/images/logos/clip_kof_gr.gifhttp://www.usareisen.de/images/logos/clip_kof_gr.gifhttp://www.usareisen.de/images/logos/clip_kof_gr.gif
- Klimaanlage
- Automatik
- Airbags/ABS
- Servolenkung
- Tempomat
- Autoradio
- 6-Zylinder Motor
Het is geen Jeep, maar wel en grote auto.
Kijk eens bij www.usareisen.de. Kijk eens de berichten van afgelopen maanden na. Hier is al heel veel over geschreven de laatste tijd.
Groet,
Pascal
ps,
Eric heeft hem de laatst ook gehad tijdens zijn verblijf in de usa.
USAReisen.de was het goedkoopst, mede door de vroegboek-korting van 13%. Ze zijn nu nog steeds aantrekkelijk volgens mij, al is de korting nog maar 3%.
De Chevrolet Equinox is een leuke auto en kost net zo veel als een Economy.
Ik heb een mailtje van usa reisen terug gehad.
Deze wisten mij te vertellen dat ik het moest sturen naar kundendienst@fti.de
USA doet aleen maar reizen verkopen......
Mailtje heb ik gestuurd, ben nu benieuwd of ik antwoord krijg.
Pascal
Heb net bericht gehad, en dit is de uitkomst:
Sehr geehrter Herr Brouwers,
vielen Dank für Ihre email.
Es wurde das Super-incl. plus Paket für Sie abgeschlossen.
Die Versicherungen sind alle eingeschlossen.
Uns liegen keine Änderungen mit Zusatzgebühren vor Ort vor.
Mit freundlichen Grüssen
Ihr FTI TeamDus voor al diegene die ook bij usareisen hebben geboekt, en een super incl Paket hebben genomen zijn dus voldoende verzekerd.Ik heb niet specifiek gevraagd naar de road service plan.
Pascal
Maar wel voorbeelden gegeven zoals in kapotte band, ruit, sleutel vergeten etc. Ik heb verder gevraagd of ik voor alles verzekerd zou zijn.
Hierop kreeg ik de mededeling dat bij Super icl paket geen veranderingen hebben plaats gevonden.
Ik heb overigens een nieuwe mail gestuurd met een gerichte vraag naar de Road Service Plan.
Hoeveel jaar huren we al auto's in Florida. Ik heb altijd de meest uitgebreide verzekering genomen. Mij is ook nooit eerder iets opgedrongen of gezegd dat je deze Road Service Plan erbij moet hebben.
En als ik mail krijg van FTI team, moet ik er toch vanuit kunnen gaan dat ik voldoende verzekerd ben......
Wordt vervolgd
Pascal
Vind ik ook ja, heb afgelopen 2 jaren al heel veel keer via usareisen.de met Alamo meest uitgebreide verzekering genomen. Ze vragen wel altijd of ik niet een te kleine auto heb, maar die Road Service of zo hebben ze mij nog nooit gevraagd. Ook vorige week in Denver weer niet :-\" !
Ik heb m'n Equinox voor komende zomer geboekt bij usareisen voor € 175 per week (€ 526 voor 3 weken=21 dagen). Bij FTI nu € 548. Kwestie van op tijd boeken, of gewoon geluk hebben. En voor wie nog wil boeken: er komt nog wel een betere actie!!
Beste forumleden,
In Juli ga ik lekker op vakantie in florida waar ik graag een auto wil huren.
Via de usareisen.de is er een aktie speciaal voor bestuurders tussen de 21-25 jaar. Nou wil ik (naar aanleiding van de positieve gesprekken) de Equinox huren.
Ik haal hem op in Miami en wil hem terugbrengen in Orlando, in dezelfde staat Florida dus.
Weet iemand wat de drop-off kosten zijn? ik kan het nergens vinden.
en het is via Alamo : http://www.usareisen.de/mietwagen/ca...kage=u25&sz=so
Nul, nada, noppes.
Binnen Florida rekent Alamo (en ook de meeste andere verhuurders) geen drop-off kosten.
In het Duits heet dat trouwens "Einwegmieten" en dat staat gewoon op de website van USAreisen.de:Citaat:
Informationen zu Einwegmieten
- Einwegmieten sind mit allen Fahrzeugkategorien möglich.
- Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen Kalifornien und Washington State, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona, sowie zwischen Georgia und Florida.
- Einwegmieten mit Navigationssystem sind nur zwischen Stationen die Navigation anbieten möglich.
- Einwegmieten nach Kanada sind nur auf Anfrage möglich.
Sorry mijn Duits is sux egt.
Ik kom dan op een prijs van 350 euro voor 10 dagen.
24juli - 3 augustus Equinox
Super-Inklusiv-PLUS-Preise / U25 Special
Ophalen Miami airport - Inleveren Orlando airport
Ben 21 jaar, 1 bestuurder
Is dit de totale prijs? komen er nog kosten bij?
ik heb nog wel een paar vragen maar kan de nummer niet bellen op de site. Wat moet je nou draaien? Tel. *49 - (0)30 - 707 93 40
Ik krijg steeds een niet bestaand nummer.
Weet iemand dan of ik een navigatiesysteem erbij kan nemen voor deze 10 dagen, kosten?
Internationale rijbewijs nodig?
- Getoonde prijs = totale prijs.
- Bellen: 0049 30 7079340 (00 is int. toegangsnummer, 49 is Duitsland, de eerste nul van het plaats-nummer 030 laat je weg)
- Navigatiesysteem kan ("An bestimmten Stationen verfügbar. Siehe Leitseite"), maar er is geen tarief voor <25jr op de website gezet. Moet je wel even voor bellen. Vraag meteen even of het navigatiesysteem op zowel de ophaal- als wegbrengplaats beschikbaar is (zo niet dan betaal je alsnog drop-off kosten, zie mijn eerdere post).
- Int. rijbewijs: zie de diverse discussies die hierover al op dit forum zijn gevoerd. Even de term in de zoekfunctie invoeren.
In de onderstaande link staat dat de U25 special voor de extra toeslagen zijn voor een extra bijrijder onder de 25 jaar.
http://floridaforum.nl/showpost.php?...8&postcount=61
Maar is de U25 special niet bedoelt voor de bestuurders als ik (21) die geen toeslagen hoeven te betalen voor de huurperiode? dus het gaat niet om de extra bijrijder toch maar gewoon om de bestuurder.
Mooi, dus bij die 350 euro komt er niets meer bij.
ik krijg over 2 a 3 weken pas mijn Creditcard, dus ik kan hem nog niet reserveren...wel jammer want dan is die equinox waarschijnlijk al weg.
Hopelijk blijft die aktie wel nog
Hi,
Ik heb gehoord dat een auto huren via Duitsland je veel geld kan besparen.
Heeft iemand er ervaring mee?
Zo ja welke site kan ik daarvoor bezoeken?
Alvast bedankt Orlando freak
Op usareisen.de kun je vaak leuke aanbiedingen vinden.
Veel forummers huren hier hun auto.
Eric
USAReisen.de of FTI.de.
USAReisen boekt zelf bij FTI dus het maakt in de praktijk niet uit. Alleen hebben ze soms apart van elkaar aanbiedingen. Even vergelijken dus..
Zie ook dit topic: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2499
USA reisen kent voor Alamo 2 tarieven:
Super spar, alle verzekeringen zitten erbij
Super inclusief, hetzelfde + 2 extyra chauffeurs + volle tank benzine.
Ook als je alleen rijd, ben je soms beter af met de super inclusief, namelijk als je voor een korte periode (week?) huurt, dan is de meerprijs namelijk minder dan een volle tank benzine.
Bij 3 weken huur valt dat voordeel weg tegen de meerprijs.
Eric
Ik huur hem voor 2 weken. ben enige bestuurder. Welke is voordeliger?
de Super spar kost 394 euro
de super inclusief kost 420 euro.
scheelt 25 euro maar wel een volle tank.
Klopt. Maar tegenwoordig krijg je - als je dat niet al betaald hebt - alijd direct een eerste tank in rekening gebracht als je je auto gaat ophalen. Da's allemaal weer gedoe waar ikzelf niet op zit te wachten na een lange reis (m'n contract moet onderaan gewoon $0,00 aangeven), dus kies ik er toch voor het Super-Inklusiv-pakket (=Alamo Gold) te nemen.
Tja schijnbaar zijn we allemaal of ouder of laten we ons rijden door iemand die ouder is en dan heb je dus niks aan die actie van onder de 25.
Maar des ondanks is het toch een goeie actie, veel mensen hebben al via usareisen.de geboekt hier en nog niet echt problemen gehad.
Heb zelf ook de Equinoxe voor september geboekt.
Ik heb mijn vliegticket (AMS-MCO) bij USAReisen.de besteld. 2x volwassenen + 1 kind, samen voor €1245, all-in, met Martinair, eind september. Rechtstreeks bij Martinair was €90 duurder. Hoewel mijn dochter dan pas 14 maanden is en zonder stoel mag reizen, willen wij toch een stoel voor haar gegarandeerd krijgen. Daarvoor moet je het tarief van een 2+ kind betalen. Je kunt echter bij het invullen van de geboortedatum (online) dan alleen geboortejaren 2005 en eerder invullen. Na de boeking heb ik een mail gestuurd naar USAReisen met het verzoek de geboortedatum aan te passen. De eerstvolgende ochtend had ik al antwoord en was de datum al aangepast.
Tot nu toe dus niets dan lof over USAReisen.de
USAReisen.de heeft de winterprijzen bekend gemaakt. Tot 31 augustus heb je een Turbo-Frühbucher-Special. 10% korting op de huurprijs als je een "Super-Inklusiv-Plus" huurt (alle types). Daar bovenop krijg je nog 3% korting. Dus totaal 13% korting.
Ze hebben de prijzen voor Dollar/Alamo/National online staan. Zie http://www.usareisen.de/mietwagen/index_wi.htm
Hoi allemaal,
Wie kan mij vertellen hoe het precies gaat met de betaling?Moet je alles in 1x betalen of eerst een gedeelte, ik kan er niet helemaal wijs uit worden.Wij gaan voor de Chevrolet Equinox, de prijs is weer goedkoop vergeleken bij de andere aanbieders.
Anthonie
Maar ja zoals ik al in mijn reisschema overzicht net heb geplaatst is de economy 4 deurs niet goedkoper dan bij USAfunvacations.
Het huren bij Dollar.
Maar heb net vergeleken met de Equinox dan is het verschil maar 22 euro voor 14 dagen huur bij Alamo, en de 4 deurs economy is zelfs duurder!??
Toch wat vreemd vind ik.
Dus dat is dan wel erg goedkoop! voor z'n auto
We zullen er morgen nog eens over hebben hier thuis!
gr. Monique
Ook wij hadden vooruit de Equinox (MET NAVIGATIE) geboekt bij usareisen.de voor 20 dagen voor 380 euries. Bij aankomst afgelopen vrijdag was er geen Equinox te vinden in de garage van Alamo, maar wel een Saturn Vue, een splinternieuw Midsize SUV. Het is echt een geweldige auto en het zal moeilijk worden volgende week weer afscheid te nemen. We hebben er ook navigatie bij van Garmin, deze vinden wij wel heel slecht werken, Annie (zo noemen we haar) stuurt ons regelmatig de verkeerde kant op, ze zegt dan rechtsaf en op scherpje staat dan linksaf. Erg onduidelijk!
Maar komen doen we er wel. Jolanda
Toch weer een tevreden klant.
Die Saturn Vue hadden ze afgelopen zomer ook veel van staan toen wij mochten kiezen. Ik vond 'm echter wat minder prettig zitten en (heel belangrijk voor ons): de kofferbak was wat kleiner dan van de RAV4 die er ook stond. En hij is wat minder gunstig in het brandstofverbruik .... (maar daar zijn al een heleboel discussies over gevoerd\\:D/).
Da's nou juist het mooie van zelf mogen kiezen: ieder kiest de auto die het best bij hem/haar past.
Ennuh ... met betrekking tot de navigatie: Houden jullie hem misschien ondersteboven .... ? ;)
Wij hadden deze zomervakantie bij Alamo de 'Luxury SUV' gehuurd, daarbij stond dat het ging om een Chevy Tahoe oid. Nou mooi dat we die niet meekregen hoor. Ik heb echt vanalles geprobeerd, bij Alamo zelf (manager erbij etc; volgens die was het niet mogelijk om via internet in Europa een dergelijk type te huren, kon alleen maar via upgrade aan de balie), ik weet niet hoeveel keer gebeld en ge-emailed met usareisen (ik wilde tussentijds, in bv Las Vegas of SF wel omruilen), maar mocht echt niet baten. Zelfs nog met directeur van usareisen gesproken (na de vakantie), maar ook die kon er echt niets aan veranderen. Ik kreeg een Dodge Durango mee, ook een prima auto, maar had me op een Suburban of Tahoe verheugd ....
Oftewel, reken er niet teveel op .....
@Mattrob,
Misschien krijg je gelijk, want ik kreeg van usareisen de volgende tekst retour;
Sehr geehrter Herr van Dijk,
vielen Dank, dass Sie uns mit der Vermittlung eines Mietwagens beauftragt haben. Das von Ihnen gewünschte Fahrzeug konnte vom zuständigen Reiseveranstalter nicht sofort bestätigt werden und wurde somit von uns verbindlich angefragt. Sobald wir vom Veranstalter eine Antwort erhalten, werden wir uns unaufgefordert bei Ihnen melden.
Wir rechnen mit einer Antwort innerhalb der nächsten 48 bis 72 Stunden.
Vielen Dank für Ihre Geduld! Für Rückfragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.
Mit freundlichen Grüßen
Ihr USA-Reisen.de Team
Hoop doet leven zeg ik wel eens. Afwachten dus.
Nou, Mattrobb krijgt gelijk. Lees maar wat ik retour ontving. Voor slechts 27 Euro verschil van een Chevy Tahoe downgraded naar een Trailblazer. Vooral niet lullen over de vroegboekkorting die ik had hoor freunde.
Sehr geehrter Herr Vandijk
Leider ist der von Ihnen gebuchte Mietwagen der Kategorie FW- Fullsize ab/bis Orlando ist zu diesem Zeitpunkt nicht verfügbar.Alternativ können wir Ihnen folgendes Angebot unterbreiten. Die Kategorie Standard -SUV kostet gesamt 870,- € und ist Verfügbar. Bitte teilen Sie uns mit, ob die Alternative für Sie in Frage kommt.
Für Rückfragen stehen wir Ihnne jederzeit gerne zur Verfügung.
Mit freundlichen Grüßen
Michael Sokiranski
Ga hier even over nadenken.