De tickets zijn geboekt bij Connections.be en er is een World Pack arrangement geboekt al kan ik die niet zo snel vinden op de connections site. ;-)
Afdrukvoorbeeld
De tickets zijn geboekt bij Connections.be en er is een World Pack arrangement geboekt al kan ik die niet zo snel vinden op de connections site. ;-)
Wij zijn van plan om volgend jaar juli weer richting florida te vertrekken.
En jawel met 9 personen.
Weet iemand al vanaf wanneer wij de tickets + hotels kunnen boeken?
Groetjes,
Chantal
Citaat:
Moderator Michael66:
Afgesplitst van het "andere" topic over vliegtickets 2011: nu een apart topic voor het hoogseizoen - de maanden juli en augustus.
Vragen kun je hier kwijt.
Heb je al geboekt? Mooi! Deel je geluk met de andere forumleden en plaats de gegevens van je tickets als volgt:
Geboekt bij: ..
d.d.: ..
Periode : ..
Route: ..
Maatschappij: ..
Aantal Personen: ..
Totaalprijs: ..
Veel plezier! Leef je uit!
Houd het topic schoon a.u.b.!
Hier alleen meldingen / vragen / info over vliegtickets. Voor allerlei andere info en vragen over gerelateerde onderwerpen zijn vele andere topics op het forum. Zie o.a. Overzicht onderwerpen in "Florida Algemeen"
via toerkoop vanaf okt/nov pas
330 dagen van te voren, gerekend vanaf de datum waarop je terugvliegt.
Hier kun je makkelijk de datum berekenen: http://www.timeanddate.com/date/dateadd.html
Op de site van BA (British Airways is het 355 dagen van te voren).
Per reserveringssyteem verschilt het...
Bij United toch ook 330 dagen ofzo, ik elk geval nog een 14 dagen wachten en dan ga ik mijn tickets vastleggen. Hoe eerder, hoe beter in geval van vliegen met miles lijkt me. En in de tussentijd even een vast schema vastleggen.. maarja, 2011 wordt geen Florida jaar denk ik.
Dit jaar voor het eerst naar Amerika geweest,New York,Orlando en Miami en natuurlijk gelijk verslaafd,haha.
We hadden tickets vis World ticket center voor 536€ all in(30 juni vertrokken)..
Nu zijn we aan het kijken voor volgend jaar en kom ik nog niet uit onder de 840€!
Is het volgend jaar echt zoveel duurder?Wij kunnen ook niet eerder dan 30 juni ivm 3 schoolgaande kinderen..
Ga er maar vanuit dat de kans op tickets onder de €750 / €800 niet zo groot zal zijn ... Dit jaar was dat 'eigenlijk' ook al zo, maar WTC heeft het niet zo netjes gedaan met hun ticketprijzen (zie ander topic daarover), wel voor de consument dus :lol: ! Maar dat gaat dit jaar niet meer gebeuren denk ik ...
Zowiezo voor andere periodes zijn tickets onder de € 500 op dit moment al schaars, dus voor de zomervakantie helemaal al niet ... Ik hoop het wel, maar ga er maar vanuit dat de zomervakantie w.b. tickets duur zal worden #-o
@natalie:
Waarschinlijk heb je op 30 juni nog net een laagseizoen-prijs betaald.
Zoals corrus al in een ander topic meldde gaat volgend jaar bij de meeste airlines het hoogseizoen (met bijpassende hoge prijzen) al starten vanaf medio juni. Waar veel vraag is wordt het aanbod vanzelf aangepast.
Prijzen van minimaal € 850 tot boven de € 1000 zijn helaas vrij normaal geworden in het hoogseizoen. Vanaf A'dam in ieder geval. Als je vanaf Brussel, Düsseldorf of een ander luchthaven kunt vertrekken heb je nog kansjes (klein) om iets onder dat bedrag uit te komen.
Hoi allemaal,
Ben natuurlijk ook aan het zoeken naar tickets, maar ben net te vroeg denk ik.
Alleen bij BA kan ik al boeken voor 1 Juli 2011, dan kom ik rond de 620 euro uit.
Volgens mij zit hier alles bij zoals tax e.d.
Heb totaal geen ervaring op dit vlak dus graag uw mening!!
Gr Miran
620 euro is niet duur!! voor het hoogseizoen.....
Greetz, Remco
Ik heb ze bij BA ook gezien voor die prijs (vooral heen op MIA en terug vanaf MCO is voordeliger).... oooh zal ik dan toch maar gaan boeken??? :)
volgens mij zijn dit geen slechte prijzen....
Greetz, Remco
Nee dat dacht ik ook al, en de overstap in Londen is niet ideaal maar wel heel goed te doen... nu alleen manlief nog overhalen dat we toch gaan en kijken hoelang m'n collega's me kunnen missen... ze hebben in ieder geval nog 11 maanden om aan het idee te wennen...
Wij dachten ook al dat het goede prijzen waren!! Maar klopt dat ook dan dat er niks meer bij komt, want dan gaan we gewoon boeken hoor.
(Heb het nu al warm hihi):oops:
Volgens mij niet, maar tot het eind (de betaling) kun je altijd nog je sessie afbreken....
en dan gaat het niet door.... weet je wel zeker wat je moet betalen.
Greetz, Remco
Ga het ff uitproberen!!
Dit is wat ik eruit krijg.Citaat:
Your shopping basket
http://floridaforum.nl/cms/global/as...t_bordered.gifFlight:Departing Amsterdam, 1 Jul 2011Total price (Euro, EUR, €)€1,981.29
Flight itinerary
Outbound - Friday 1 Jul, 2011http://floridaforum.nl/cms/global/as...con/Flight.gif10:10
1 Jul10:15
1 JulAmsterdamGatwick (London)BA8112
British AirwaysEuro Traveller11:20
1 Jul15:35
1 JulGatwick (London)OrlandoBA2037
British AirwaysWorld TravellerHide flight details
€1,981.29
Currency calculator Change flights
Inbound - Wednesday 20 Jul, 2011http://floridaforum.nl/cms/global/as...con/Flight.gif17:35
20 Jul06:45
21 JulOrlandoGatwick (London)BA2036
British AirwaysWorld Traveller09:25
21 Jul11:35
21 JulGatwick (London)AmsterdamBA8113
British AirwaysEuro Traveller
http://floridaforum.nl/cms/global/as...con/Flight.gif http://floridaforum.nl/cms/global/as...small_blue.gif10:10 1 Jul10:15 1 JulAmsterdamGatwick (London)11:20 1 Jul15:35 1 JulGatwick (London)Orlandohttp://floridaforum.nl/cms/global/as...con/Flight.gif http://floridaforum.nl/cms/global/as...small_blue.gif17:35 20 Jul06:45 21 JulOrlandoGatwick (London)09:25 21 Jul11:35 21 JulGatwick (London)AmsterdamShow flight details
Voor hoeveel personen is dit dan?? Volwassenen/kids?
Voor 3 volwassenen , m,n dochter word in Maart 12 dus dan ben je volwassen ....ahum.
Dat is niet gek hoor... komt op € 660,- per persoon incl.tax....
Ja , ik vind het wel acceptabel voor het hoogseizoen.
Eerst maar even de esta aanvragen en dan kunnen we los!!
Ik denk ook niet dat we voor de zomerperiode veel lagere prijzen gaan zien, dus lijkt mij een hele goede deal. En BA is een prima maatschappij, zorg alleen voor genoeg overstaptijd, want Heathrow schijnt volgens de laatste ervaringen dramatisch te zijn ...
Edit: zie nu dat het Gatwick is, dus Heathrow probleem opgelost !
Ik heb ook nooit eerst ESTA aangevraagd hoor...dus gewoon boeken! Manlief hier is nog niet overtuigd (verslaving heeft bij hem blijkbaar minder toegeslagen) dus we zijn hier nog in discussie... zag al wel dat de prijs t.o.w. maandag alweer 110 euro hoger was (met zijn viertjes dan, maar toch zonde)....
Wij gaan ook weer, was verrast door deze prijzen, dacht dat het hoogseizoen veel duurder zou zijn. Nu dus voor het eerst niet in de meivakantie maar lekker ruim 3 weken naar Florida.
Geboekt bij: internetsite van british airways
d.d.: 13 augustus 2010
Periode : ..van 1 juli 2011 tot en met 25 juli 2011
Route: ..van amsterdam via gatwick naar Tampa en weer terug
Maatschappij: ..British Aiways
Aantal Personen: ..3 volwassenen en 1 kind van 10 jaar
Totaalprijs: .. 2373,72
We verheugen ons weer.
Groetjes Irene
Wij hebben vandaag onze zomervakantie geboekt.
Geboekt bij: United.com
d.d.: 14 aug 2010
Periode : 24 juni t/m 11 juli 2011
Route: AMS-IAD-MCO
Maatschappij: United
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: €891 + 75.000 miles
Niet slecht!
Maar op 24/6 is er nog geen schoolvakantie hoor, dus dan zouden wij nog niet kunnen vertrekken (dus voor mij i.i.g. geen hoogseizoen!).
Het klopt! Midden Nederland heeft in zomer 2011 als eerste zomervakantie, en die is vanaf 4 juli.......
Voor degene die vroegste schoolvakantie hebben en event. al donderdag 30/6 vrij hebben (of "gewoon" nemen:roll: en/of iets weten te regelen) Swiss heeft ook nog aardige tarieven 654 euro p.p. (volw)
Swiss is een fijne maatschappij, vliegt AMS-ZRH-MIA of wat ook leuk is dat deden vorig jaar, naar Florida in combinatie met New York. (mogelijk met Swiss)
En je spaart je UA miles door.
Het hoogseizoen bij United Airlines begint op 17-06-2011, op de scholen is dit 2 weken later.
Wij kunnen op woensdag 29 juni al weg, ze missen bij ons dan alleen de rapporten uitreiking, deze worden opgestuurd. Mogelijk hoort dit in het andere onderwerp over vliegtickets 2011 maar voor ons gevoel is dit ook hoogseizoen.
Nadat wij merkte dat de tickets elke dag duurder werden naar Orlando wilden we het boeken niet meer uitstellen. Aankomen op Miami was nog €300 goedkoper dus uiteindelijk is het dat geworden. Een hotel voor 1 nacht kost zeker geen €300. De aankomst en vertrek tijden vinden wij ook erg gunstig.
Helaas lukte het niet bij British Airlines zelf op dat moment maar bij Cheaptickets wel wat ons €95 extra heeft gekost aan dossierkosten, standaard customer service en vluchtinfo sms.
Als we dit mee reken komt het per ticket op €618 wat wij een mooie prijs vinden. Bij BA zelf was het €595 per ticket geweest maar dan hadden we volgende week pas kunnen boeken omdat er geld overgeboekt had moeten worden naar de cc. Nu het geregeld is geeft dat bij ons een enorme rust.
We hebben de etickets ook al op de site zien staan bij British Airlines dus dat is in ieder geval goed gegaan.
Geboekt bij: Cheaptickets
d.d.: 14 augustus 2010
Periode : 29 juni t/m 13 juli 2011
Route:Amsterdam-London Heathrow-Miami
Maatschappij: British Airlines
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: €2471,74
Dit is precies wat hier in dit topic past, dit zijn echt hoogseizoen tickets. Hele mooie prijs hoor :lol: ! Ik denk niet dat er iemand hieronder gaat duiken voor deze periode O:) !
Hoi,
wij boeken altijd via expedia.nl
Het grappige is dat in veel gevallen vlucht+hotel 1 nacht goedkoper is dan enkel een vlucht.
Ik had voor alleen vlucht 29 juni t/m 13 juli ingevoerd en kom op een totaal van € 566,- pp uit ... totaal € 2263,- Met een nachtje hotel erbij zal het mogelijk nog goedkoper worden...
Misschien dat je daar nog wat aan hebt...
Groet,
Marcel
Thanks, ga gelijk even kijken.
Gr Miran
Heb inmiddels gekeken, maar ben daar duurder uit en de terugvlucht is nog niet boekbaar.
Met 1 nacht hotel is geen optie , want wij huren daar direct een villa:-D
Maar als de inclusief hotelnacht nou een berg scheelt op de ticketprijs, neem je die toch.
Je hoeft niet naar het hotel, je kunt ook rechtstreeks naar de villa.
Daar heb ik ook naar gekeken maar ben dan 100 Euro pp meer kwijt en we zijn met 3.
Dus ik wacht nog maar een dag of 2 als m,n overboeking binnen is dan boek ik bij BA.
Krijg wel de kriebels met dat wachten dat heb ik niet slim aangepakt:sad:
Zijn er mensen die ervaring hebben met Euroreizen.be??
Hebben nml mooie prijzen op het moment
Hoogseizoen retourtje BRU-MCO 618 euries!!
Vliegen met BA en Virgin 1 tussenstop!
BA heeft zowiezo scherpe tarieven op dit moment voor de zomerperiode. Dus dat kan wel kloppen.
Zojuist tickets geboekt voor de zomervakantie 2011 (je kan er maar vroeg bij zijn)
Geboekt bij: British Airways.com
d.d.: 20 augustus 2010
Periode : 2 juli t/m 24 juli 2011
Route:Amsterdam-London Heathrow-Miami
Maatschappij: British Airways
Aantal Personen: 4 (2 volwassen en 2 kinderen)
Totaalprijs: €2196,24
En voor deze prijs ook nog gunstige vliegtijden;
2 juli 2011
AMS - Heathrow 7:20 - 7:35
Heathrow - Miami 9:40 - 13:50
24 juli 2011
Miami - Heathrow 20.45 - 10.00 (25 juli 2011)
25 juli 2011
Heathrow - AMS 12.00 - 14.10
Groeten,
Monique