Is er hier iemand die ervaring heeft met het boeken via American Estates?
Afdrukvoorbeeld
Is er hier iemand die ervaring heeft met het boeken via American Estates?
American Estates is het meest genoemde reisburo op dit forum, en ik heb er nog nooit iets slechts over gehoord.
Ook zijn ze meestal nog de goedkoopste ook.
Dus, trek je eigen conclusies maar.
Eric
Ik zal onze ervaringen in detail noemen:
we hebben onze Florida reis bij hun geboekt. We hadden via de site een offerte opgesteld (dit gaat heel eenvoudig is en is een stuk duidelijker als bij reguliere reisburo's). We hadden nog wel wat aanpassingen en deze hebben we via de e-mail doorgegeven. Hier kwam binnen het uur weer een reactie op. Na een paar keer heen-en-weer e-mailen waren we er tevreden over. Later kreeg ik nog een telefoontje dat de vlucht die we wilden niet meer te boeken was. We kregen een andere optie (die qua prijs weinig verschil maakte).
We hebben toen uiteindelijk besloten om te boeken. De prijs bij AE was stukken lager als wat we bij een normaal reisburo konden boeken. De verdere afhandeling was ook prima.
Dit jaar hebben we alles zelf geboekt maar ik kan AE van harte aanraden. Ik verwijs mensen meestal eerst naar het online offerte formulier van AE om een prijsindicatie te krijgen voor hun Florida-reis :)
Ja, recent een reis bij hun geboekt voor de laatste week van december en de 1e week van januari. Tot nu toe geen enkel probleem en voor ons qua prijs goedkoper als anderen in dezelfde periode.
Aangezien ze aangesloten zijn bij het SGR is het m.i. ook gewoon goed.
AE is goed. 3x geboekt en 3 keer perfect geregeld. Gewoon doen.
Wij zijn de 1e 2 weken van mei via American Estates naar Florida geweest met onze 2 kinderen. Geboekt inclusief vlucht, huurauto en vrijstaand huis met zwembad. Zeer gunstige tarieven. We waren ook bezig met Exit maar AE kwam er beter uit.
De offerte berekening op de site is zeer eenvoudig en plezierig.
Houd er alleen rekening mee dat de genoemde vliegticketprijzen niet altijd haalbaar zijn of je moet heel ver van te voren boeken.
Wij willen hier ook onze reis gaan boeken. We hadden al op de site zitten kijken maar hadden toch nog wat vragen. Even gebeld en we werden heel vriendelijk en enthousiast te woord gestaan. :D Dat was zeker al een goed begin.
En gezien de goede reactie's die ik hier overal lees, heb ik er geen moeite mee bij hen te boeken! :wink:
Papa gaat met de kids as donderdag 10 daagjes naar Florida. Ik heb geboekt via Americain Estates en dat bevalt tot dusver uitstekend. Snelle reactie en heel bereidwillig. Mijn probleem was dat ik er laat achter kwam dat ik beter disney tickets vanuit NL kon kopen ipv ter plekke. Imv tijdsdruk hebben ze mij de tickets zelfs opgestuurd terwijl ik ze nog niet betaald had. Uiteraard wel dezelfde dag gedaan. Als iets me niet bevalt dan meld ik me altijd luidkeels, en als het goed is mag het ook gezegd worden.
:lol:
Groeten van Leander
Nou, ik heb al wel andere ervaringen gehoord. Vooral als er iets mis gaat ter plaatse schijnen ze heel bits te kunnen reageren en kun je het allemaal zelf uitzoeken.
Ikzelf heb ze een keer gebeld om te informeren voor tickets die ze aanboden en kreeg toen zo'n antwoord dat ik gelijk mijn belangstelling verloren was. Maar gelukkig dat het bij jou allemaal goed gaat.
Groeten
Joost
Hoi allemaal,
Goed bedrijf met goede services, niets op aan te merken.
( nu voor het 3e jaar een villa bij hem geboekt )
Groetjes ,
Pieter & Petra
Wij ook, goede ervaringen met AE.
Maar dit jaar ergens anders geboekt, wij kijken gewoon waar het voor ons het voordeligst is, was dit keer direct bij de airline zelf.
Wij zijn inwoner van Frankrijk en hebben ook via AE een annulerings- en reisverzekering afgesloten. Ik had gebeld met Hans van AE en vroeger bleek dit inderdaad niet mogelijk te zijn, tegenwoordig gelukkig dus wel.
Groetjes, Renée
Wij hebben vorig jaar bij AE hotel, disneytickets en auto geboekt en niets bijzonders meegemaakt. Gewoon oké service dus.
Dit jaar had ik echter een e-mail gestuurd en daar na een week nog steeds geen antwoord op ontvangen. Na een telefoontje van mijn kant bleek dat ze net terug waren van vakantie (?) en nog bezig waren met het beantwoorden van alle mailtjes. Tot op heden overigens nog steeds niets ontvangen.
Maar ik heb inmiddels al geboekt bij usafunvacations, wat ik trouwens als prettiger heb ervaren. Zeer goede en snelle service!
We gaan overigens waarschijnlijk wel weer onze Disney tickets bij AE boeken, aangezien ze die bij USAFV niet verkopen en AE duidelijk het goedkoopst is!
De auto is ook gehuurd bij hen, we krijgen weer een economy (compact dus ;) ) bij Alamo :)
En we gaan naar het Country Inn & Suites, wederom in Lake Buena Vista.
Dit hotel scoort een 4 op de schaal van 5 op Tripadvisor
We hebben gratis ontbijt en draadloos internet op de kamer. En dat voor €42 per nacht! :)
Hebben mensen toevallig ervaringen met American Estates. Ik hoor zo hier en daar wat en krijg er een dubbel gevoel van.
De één raad het aan, de ander raad het af, omdat ze b.v. problemen hebben gehad.
We willen namelijk wel een goede organisatie hebben met vlucht + villa + autohuur. En natuurlijk betaalbaar.
Ook qua vliegmaatschappijen, zie ik allemaal negativiteit over Martinair, slechte beenruimte, humeurig personeel, slecht eten etc...
Mij lijkt het handig om non-stop te vliegen, maar als ik dit lees, dan denk ik ook hmmm kies liever een overstap.
Alvast bedankt!
Zie hier: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2994
Het is een bedrijf wat vaak genoemd wordt, net als de andere bekende aanbieders:
AE = American Estates
AV = Amercan Vacations
ER = Exit Reizen
USAFV = USA Fun Vacations
Stuur gewoon bovenstaande aanbieders een lijstje met je wensen en zie waar ze mee komen. Vergelijken kan nooit kwaad.
Er zijn ook zat positieve ervaringen te noemen. Zie bijvoorbeeld hier:
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3390
Wij hebben afgelopen jaar ons hotel, de auto en de Disneytickets geboekt en dat ging allemaal gewoon heel correct. Geen problemen ervaren.
Toen we in juni echter informeerden (via de mail) of ze voor volgend jaar iets vergelijkbaars konden bieden, hoorden we niks van ze terug en hebben we uiteindelijk zelf gebeld. Ze zeiden toen dat ze op vakantie waren geweest en dat ze binnen een paar dagen een offerte zouden samenstellen. Tot op de dag van vandaag hebben we daar nog niets van vernomen. Inmiddels hebben we bij Usa Fun Vacations geboekt en daar was de service allemaal net iets beter en sneller.
Ik heb nog nooit met Martinair gevlogen en dat moet iedereen ook lekker voor zichzelf beslissen, maar ik zou ook niet snel met ze vliegen. Het merendeel van de mensen is er erg negatief over, je hoort heel vaak verhalen over gigantische vertragingen.Citaat:
Ook qua vliegmaatschappijen, zie ik allemaal negativiteit over Martinair, slechte beenruimte, humeurig personeel, slecht eten etc...
Mij lijkt het handig om non-stop te vliegen, maar als ik dit lees, dan denk ik ook hmmm kies liever een overstap.
Alvast bedankt!
In 2006 zijn we met United naar Amerika gevlogen en in 2007 met Continental. Hoewel je met beide maatschappijen moet overstappen, zijn ze mij prima bevallen. Totaal geen vertraging en uitstekende service!
Van AE hebben ik gisteren avond een mailtje gestuurd met vragen en vanochtend had ik al antwoord terug.
Heb al wel eerder een telefoontje met ze gepleegt maar dat vond ik iets minder.
Wij hebben vorig jaar met Martinair gevlogen en vonden het eten, personeel en de vlucht zelf gewoon netjes en goed.
Wel hadden wij 6 uur vertraging op de terug weg, ja dat is pech hebben denk ik dan!
Maar desondanks gaan we dit jaar gewoon weer met ze omdat ze gelijk naar Orlando vliegen en dat vind ik wel erg fijn, plus dat we het personeel en het eten en drinken goed verzorgt vinden.
Maar ja ieder voor zich en als je het niet probeert dan weet je het ook niet, toch??
Succes met boeken enzo.....
Gr. Monique
Hoi allemaal,
Wij hebben goede ervaringen met AE, begin dit jaar offerte laten doen bij AV, maar ging paar keer fout etc, dus toen weer op gevoel bij AE geboekt.
Ook heeft AE mij goed geholpen vorig jaar toen ik na thuiskomst $ 1300,00 'naheffing' kreeg van ALAMO, en had mn geld in no-time terug.
Inmiddels aan het rondkijken voor volgend jaar, maar nog niet besloten bij wie we gaan boeken, dus ze hebben allemaal weer gelijke kansen 8-[ en wie de mooiste aanbieding heeft....
Wat Martinair betreft, het belangrijkste voor mij is dat ze rechtstreeks vliegen en ook de comfort-class aanbieden. En als ik zo af en toe de foto's zie van mede-forummers die in een toestel van United of Delta zijn gemaakt, heb ik niet het idee dat je daar echt nog meer beenruimte hebt.
Groetjes,
Pieter
Ik vindt dat je bij AV iets meer keuze hebt (als je er naar vraagt) over de ligging van je villa. Bij AE kom je al snel in Haines City terecht. Buiten dat bijten ze elkaar niet erg. Al is het met Teo (AV) prettig overleggen.
De beenruimte in de Martinair comfortklasse is inderdaad vergelijkbaar met Delta en United (gewone klasse), maar dan wel €98,- p/p goedkoper.
Over de stopover (erg prettig:-\") ga ik het niet hebben, nuf said.
Wij hebben voor het eerst een reis vlucht + villa + auto geboekt via een organisatie en dus ook bij AE.
Ik heb een keer telefonisch contact gehad met Hans van AE en toen was hij heel behulpzaam en kwam zijn afspraak ook na. Daarna heb ik nog Disney tickets besteld via hun, ook dat ging prima. Daarna nog 2 x een e-mail gestuurd en kreeg snel en netjes antwoord. Of het daadwerkelijk ook bevalt zien we in februari wel want dan gaan we pas.
Wij vliegen ook met Martinair (wij moeten er zelfs vanuit Frankrijk een dag voor rijden) vanwege het grootste voordeel: rechtstreeks.
We hebben al eerder met Martinair gevlogen en wij hebben GEEN vertraging gehad, het eten is niet slecht (er zijn ook mensen die altijd iets te klagen hebben, je moet niet vergeten dat je niet in de restaurant zit en dat alles al van te voren is bereid), en ook de service was helemaal niet slecht, veel beter dan KLM vonden wij. Beenruimte is ook niet slecht, ook economy niet als je tenminste niet erg lang bent, maar dan zit je volgens mij nergens echt lekker.
Onze ervaringen met American Estates zijn tot nu toe goed.
Vandaag, 5 weken voor vertrek, hebben wij onze reisdocumenten al ontvangen.
E-tickets, Voucher voor auto en voor 1e hotel overnachting.
:-P Inmiddels weer terug van vakantie in Orlando en Naples. Hadden geboekt bij AE. En dat was prima geregeld. De tickets kregen wij al een maand van tevoren. De vlucht met US Airways ging prima. De auto was geregeld. Het huis in Orlando overtrof alle verwachtingen. En het hotel in Naples was ook uitstekend gereserveerd. Ook hebben we een 10 dgs ticket voor Disney bij hen geboekt.
Voor uitgebreide ervaring verwijs ik je naar mijn weblog http://macinflorida.web-log.nl
(= bijna af)
Groetekes van MAC
In janauri 2004 hadden wij ook bij American Estates geboekt voor een reis naar Florida in oktober 2004.
Vanwege medische redenen hebben wij onze reis in juni 2004 moeten annuleren.:|
Wij hebben alles (natuurlijk m.u.v. de annuleringsverzekering) met behulp van Hans terug gekregen.
Mijn ervaring met AE:
Prijsverschil met offerte en definitieve boeking (verschil op de totale reissom 462 euro)
Niet echt vriendelijk reactie van AE toen ik hierop reageerde.
Na definitive boeking nog een keer een foutje van bijna 200 euro. (verschil samen gedeeld)
Foutje, verkeerde afhaalpunt huurauto toen we de tickets e.d. kregen. (is wel hersteld, in de definitieve orderbevestiging was wel het goede afhaalpunt genoemd)
Heel tevreden over de service. Vermits alles op korte tijd geregeld moest worden (auto en disney tickets). Binnen dezelfde week van betaling had ik alle documenten al ontvangen. En steeds snelle reply's op men mails!
Wij hebben in april vlucht (martinair), villa en auto gereserveerd bij AE. We gaan in februari 2008. Normaal zou je denken, vroeg boeken is goedkoper. Nu heb ik nog eens gekeken op hun site en nu zouden we € 250 goedkoper zijn met alles, dan in april.
Is dat niet vreemd, en kun je het teveel in rekening gebrachte voor villa en auto (vlucht niet neem ik aan) terug vragen?
Ik vind er niks over op de website van AE en ik wil niet nu al gaan bellen of mailen.
Ik heb afgelopen zondag een hotel in Orlando geboekt via de site van AE. hierna niets meer vernomen. Woensdagmiddag gebeld en kreeg een antwoordapp., hierop was te horen dat ze gesloten zijn t/m zaterdag, maar dat de e-mail wel beantwoord werd. Ik hoop dat wij gauw iets horen, anders gaan we snel ergens anders boeken!!
Jolanda
edit: Vandaag een e-mail ontvangen van AE:
Toch nog even een berichtje.... weten we in ieder geval dat onze mail is aangekomen. Hopelijk is het hotel in tussentijd niet volgeboekt. Afwachten dus!Citaat:
Daar wij deze week in Florida zijn, zullen wij deze aanvraag volgende week aan u bevestigen. Exccuus voor de vertraging.
mvg
Hans Schippers
American Estates
Jolanda
hotelervaring: kan iemand mij zegggen waar precies de villa‘s van ae zich bevinden, liggen ze bij elkaar in 1 wijk of juist verspreid? en zo ja waar bevinden de villa’s zich?
zijn er tennis banen ect in de wijk die je vrij mag gebruiken?
wie heeft ervaring?
Overal. AE heeft niet een bepaalde community waar ze villa's verhuren, maar doen dat via één of meerdere beheerbedrijven. Je kijgt dan ook pas bij aankomst te horen waar je zit en zult dan ter plaatse moeten vaststellen welke faciliteiten er zijn.
Succes!
Hoi allemaal,
De villa die wij dit jaar via AE hebben gehuurd was van Welcome Homes USA :
http://jaydonovan.point2agent.com/Li...&Preview=False
Welcome Homes USA heeft villas in diverse communities in- en rond Kissimmee/Davenport/Haines City
Groetjes,
Pieter & Petra
ervaringen american estates: als je pas bij aankomst te horen krijgt waar je verblijft wat geef je dan op als verblijf adres bij het invullen van de papieren in het vliegtuig?
Wat is eigenlijk het verschil tussen een AE superior en luxury villa?
Volgens hun eigen website liggen de superior villa's dichter bij Disney dan de luxury. Wij hebben ook een superior geboekt (feb 2008) dus we zijn erg benieuwd.
Het meest vervelende vinden wij inderdaad ook dat we niet weten waar de villa ligt die wij krijgen. De volgende keer gaan we waarschijnlijk particulier huren dan weet je tenminste precies wat je krijgt en waar.
Kan iemand zeggen of de villa's ook een bbq hebben, het staat nl. nergens op de site.
Hoi hoi,
De 'superior-villas' liggen meestal op de nieuwere communities langs de Hwy 27, dat is echter iets verder rijden van Disney.
Het feit dat je vantevoren niet weet op welk adres je komt te zitten vonden/vinden wij ook vervelend want het hoort bij de 'voorpret'.
Maar het zijn stuk voor stuk mooie woningen :
http://jaydonovan.point2agent.com/Li...&TabID=1868394
(Bij een eerder bericht heb ik deze link ook al gegeven) Een superior-villa zal ongetwijfeld een bbq hebben staan, wij hebben die altijd in onze luxury-villa's ook gehad.
Groetjes,
Pieter & Petra
hoi!!!!
Ik heb vandaag toch maar mijn accomodatie omgegooid van een villa ipv een appartement nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen van een villa bij American estates groetjes allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot op heden altijd prima villa's gehad van American Estates. Ook dit jaar hebben we weer een villa via hun geboekt.
Een keer in een villa gezeten en was allemaal prima in orde!
Het was bij southern dunes golf course en heel dicht bij een walmart die 24 uur per dag open was, heel handig!:-D
Wij waren er in 2000, of de weg toen opgebroken was weet ik niet meer, maar we zaten elke dag wel redelijk lang in de auto naar de pretparken inderdaad. Maarja als je een auto tot beschikking hebt, maakt dat niet heel veel uit.
hi,
Wij hebben verschillende villa's via AE geboekt. Een paar keer op southern dunes. Gemak van Walmart bij de poort. Inderdaad het ligt niet erg dichtbij de parken en ja met de auto ben je er zo... mits de I4 klaar is. Dit jaar hebben dan ook een villa in Kissimee geboekt omdat volgens mij de I4 nog steeds niet klaar is bij de afslag. Verder hebben we de laatste keer best pech gehad met de villa (2406 st Augustine blvd). Zag er allemaal erg gebruikt uit. Voorheen super villas gehad. In Davenpoort volgens mij een hele nieuwe comleet met intercom systeem met radio in alle kamers.
GRoeten,
Danny
Hallo Belinda,
wij hebben dec 2006 een villa geboekt voor Orlando via AE
dit is prima bevallen.
De villa zag er heel netjes uit niets op aan te merken.
Dit jaar hebben wij voor het eerste deel van onze vakantie (zomer 2008)
weer geboekt bij AE.
Wel zaten wij ook iets afgelegen van de parken maar heb nu gevraagd of
wij dit jaar iets dichterbij de parken kunnen verblijven.
Opzich is het niet erg om een stukje te rijden is eigenlijk best heel leuk maar
met 4 kids is het sávonds terug lastig omdat ze na een half uur in slaap vallen
en krijg ze dan nog maar eens wakker.
Gr Angelique