Wie weet er of er toevallig coupons zijn voor de Ducktours in Miami???
Zo ja....waar kan ik die halen...
Wij willen morgen met de ducktours gaan ;)
BEdankt
Afdrukvoorbeeld
Wie weet er of er toevallig coupons zijn voor de Ducktours in Miami???
Zo ja....waar kan ik die halen...
Wij willen morgen met de ducktours gaan ;)
BEdankt
Op TripAdvisor.com (wel een bericht van anderhalf jaar terug) zegt iemand dat een coupon in een reisfoldertje stond daar op de balie. Maarja, dan moet je daar wel heen. Maar voor een paar dollar meer of minder ga je toch ook wel? :)
Ik heb gewoon het volle pond betaald, geen coupons ergens gezien -ook niet naar gezocht-.
Ik heb vorig jaar een coupon gevonden in een reisfoldertje over miami die je kan vinden in bijv. je hotel
Vorig jaar geen coupon gevonden, maar wel gegaan.
Grz
Ton
Hoi allemaal,
Wij vertrekken morgen naar Miami en ik ben heel benieuwd of ik kaarten moet reserveren voor de Duck Tour. Op hun website kan ik maar tot en met morgen reserveren en wij komen maandag pas aan... Of is het niet zo druk dat wij op de dag zelf gewoon heen kunnen lopen en in kan stappen?
Groetjes Wenske
Wij zijn zelf vorig jaar ook gewoon 30 min voor aanvang naar de balie gelopen en hebben daar de tickets gekocht.
Moet wel zeggen dat het daarna vrij snel druk werd. Dus zorg gewoon dat je op tijd daar bent (tegenover hun zaak ligt een grote parkeerplaats) en je kunt gewoon mee.
Oh ja, in dit --> http://floridaforum.nl/showthread.php?t=328&page=4 topic wordt er ook over gesproken...
Have Fun !
hoi kan iemand mij vertellen hoe laat ze beginnen of doen ze er meerdere per dag kan het echt niet vinden?! alvast bedankt
misschien even mailen info@ducktoursmiami.com of bellen 1-877-DUCK-TIX of
786-276-8300 ?
wij willen graag in miami de ducktour doen
is het verstandig om de kaarten op voorhand te kopen via internet?
of is het daar wel te doen om ze ter plekke te kopen, (let wel dat we op 1 ste pasen miami passeren)
ik heb ze met deze vraag gemailt maar krijg geen antwoord ....
vind het wat `onhandig` om ze thuis te bestellen omdat ik nog geen flauw idee heb hoe laat we daar zijn... maar als het niet anders kan gok ik maar op de laatste tour om 3 pm ,want ik wil die ducktour echt heel graag doen.......
we komen die dag vanuit westpalmbeach,waar we na ontbijt vertrekken en wil even een stop maken in fort lauderdale
(we overnachten in florida city om de dag daarna door te reizen naar key west),dus dan is aankomst voor 3 uur in miami B toch wel te doen?