Vliegen van/naar/via Detroit (Michigan)
Ik ben meer een lezer dan een schrijver, en na lang zoeken op het forum heb het antwoord op mijn vraag nog niet gevonden ( overheen gekeken ?? )
Maar.. heeft er iemand ervaring met overstappen op Detroit ?
Wij vliegen vanaf Amsterdam naar Detroit -> Orlando met NW Airlines.
Is het daar een beetje goed aangegeven??
In ieder geval alvast bedankt, en als het antwoord ergens al staat, dan zie ik de link wel verschijnen :roll:
Vlucht naar detroit keert terug op schiphol met problemen
Toestel Northwest keert terug met problemen
- Gepubliceerd op 11 juni 2008, 13:49
- Laatst bijgewerkt op 11 juni 2008, 15:17
http://www.noordhollandsdagblad.nl/m...wa_644362h.jpg
Schiphol - Een vliegtuig van de Amerikaanse maatschappij Northwest Airlines is woensdagmiddag na de start vanaf Schiphol teruggekeerd naar de luchthaven met technische problemen.
Over de aard van de storing is nog niets bekend, maar volgens een woordvoerder van partnerbedrijf KLM, dat is het toestel veilig geland en zijn alle 375 passagiers zonder problemen uit de Boeing 747 gekomen.
Het toestel, dat op weg was naar Detroit, heeft kort na de start een mayday-signaal afgegeven, wat voor hulpdiensten uit de wijde omgeving van Schiphol het teken was om uit te rukken naar de luchthaven.
Even na twee uur landde het toestel veilig op de Buitenveldertbaan, waar zo’n vijftien ambulances en verschillende brandweervoertuigen langs de baan stonden te wachten. Volgens de KLM-woordvoerder is dat een standaardprocedure bij dergelijke problemen. ,,Zeker voor zo’n groot vliegtuig met veel passagiers aan boord, moeten er gewoon voldoende hulpvoertuigen aanwezig zijn voor als het mis mocht gaan.’’
Re: Vlucht naar detroit keert terug op schiphol met problemen
Maar wat was er nou precies mis? Daar staat niets over in het bericht.