Re: Smart Parking Schiphol
Heb voor dit jaar ook smart parking genomen. Zet voor het parkeren wel eerst iedereen af. Hoeven we niet met de koffers te leuren, bus in bus uit. En het inchecken kan al gebeuren.
Grz
Ton
Je kunt inderdaad gemakkelijk uitstappen voor de vertrekhal en een persoon naar P3 laten rijden. Hiervoor rijd je vanaf de vertrekhal naar beneden en houd je de borden P3 Lang parkeren (Schiphol Oost) aan. Je rijdt dan op de loevensteinse randwegen hier is parkeerterrein P3. De bus rijdt elke 10 min. 24/7
Hier is de route
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Dr. Phlox
En het inchecken kan al gebeuren.
Dat zal helaas niet lukken ben ik bang. De familie kan hooguit in de rij gaan staan, zij kunnen, als je dat wilt, zelf ook al inchecken. Maar bij het inchecken moet jij toch echt zelf aanwezig zijn, dus voor de tijdwinst hoef je dit niet te doen.
Dn blijft het NIET leuren met koffers over als voordeel :cry:
Ik heb zojuist ook maar de Smartparking gedaan, 23 dagen voor € 115.50. Hotel of zo is voor mij geen optie (lees: ik slaap liever in mijn eigen bed), aangezien ik binnen 45 minuten rijden vanaf Schiphol woon. Jammer van de vele eurootjes, dat waren nog veel meer "spendable" dollartjes geweest. Niet dat we er in Florida ook maar één dollartje minder voor zulllen uitgeven ... \\:D/:oops:
Je man zou ook een belletje kunnen geven als hij met de shuttlebus vertrekt vanaf de parking, dan kan jij misschien vast in de rij gaan staan en kan hij bij je aansluiten als hij bij de vertrekhal arriveert. Scheelt je weer een klein kwartiertje. :)
Bedankt voor de reacties ik gok er op dat de rij zo lang is bij de in check balie dat hij weer terug is voordat wij aan de beurt zijn.Waarom moet hij erbij zijn, je geeft toch de koffers af en er worden toch nog geen paspoorten gecontroleerd?