Re: Ervaringen met : Airbnb
"het Ramada" zegt niemand iets...
De vraag is WELKE Ramada en wáár :-)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
FloridaFabian
Vorig jaar hebben wij via Airbnb het Ramada in Orlando geboekt..............
En dit ging om de Ramada Orlando 'near convention center'.
Hi fabian, ik kan je helaas niet verder helpen, wij gaan de eerste keer naar florida maar schrikken erg van de prijzen. Waar heb je bijv de cabin gevonden. Op airbnb hebben we niets gevonden. Wellicht kun je ons helpen, alvast dank
Ik heb zoveel leuks gezien op Airbnb, maar durf het niet zo goed aan. 2 jaar geleden had ik iets gereserveerd net buiten Orlando, maar kort van te voren, dacht 2 a 3 weken, cancelde de eigenaar het. Hij had last van lekkage in de betreffende kamer. Kon toen op stel en sprong iets anders zoeken, en vond dat best wel stressvol.
Uiteindelijk gelukt (binnen mijn budget) maar fijn is anders. Als een hotel een lekkage heeft hebben ze nog genoeg kamers over, dus veiliger zeg maar.
Had voor mijn komende weekje in februari ook iets heel leuks, met goede reviews en leuke prijs (30 euro per nacht ook) gezien. Nagedacht en knoop doorgehakt om toch maar te boeken en hotel te cancellen, toen het vol zat voor mijn week. Tja...
Wil dit jaar ook nog naar NY, een vriendin van mij gaat er met haar man voor een jaar wonen, en ga het dan alsnog proberen, omdat een hotel in NY helemaal
onbetaalbaar is.
Ben ook benieuwd naar ervaringen van anderen!
Pfff .. in die cabin die jij laat zien zou ik acute claustrofobie krijgen. Wat een hokje! Geen wonder dat je daar zo weinig voor betaalt.
Wij hebben via Airbnb in Gulfport overnacht. Dit is ons zeer goed bevallen, was wel iets duurder. We hadden een eigen cottage incl 2 fietsen. We hadden goed contact met de eigenaresse. Had ook alleen maar goede reviews. Jullie kamer ziet er goed uit, klein, maar met alles wat je nodig hebt. Veel plezier!
Citaat:
Fitzroy
Pfff .. in die cabin die jij laat zien zou ik acute claustrofobie krijgen. Wat een hokje! Geen wonder dat je daar zo weinig voor betaalt.
Snap goed wat je bedoelt maar wij zijn vaak maar 8 uur per dag op de (hotel)kamer te vinden om, je raadt het al, te slapen! :-)
Citaat:
Fitzroy
Ik denk dat iedereen op het forum een ander budget- en een andere eis heeft voor een overnachting. Ik vind de bedragen die je op Miami Beach betaalt voor mijn budget te hoog. Een 'cabin' in een veilige buurt en op 5 minuten lopen voor het strand inclusief gratis parkeren klinkt voor mij als muziek in de oren. Hoe leuk is het dat je contact hebt met locals die je de leukste tips kunnen geven. Ik heb niets anders nodig dan een bed, een lekkere douche en een koelkast voor wat frisdrank. Waarom geld neerleggen voor een plek waar je maar enkele uurtjes per dag doorbrengt :), dat geld weet ik wel beter te besteden (SHOPPPPEEEEN, haha).
Heb je zelf wel eens via airbnb geboekt, en zo ja, wat zijn jouw ervaringen? :D