[Reisblog] Moolenschotjes: Florida, 14 Juli t/m 9 Aug 2014
Hallo allemaal,
Ook wij hebben de vliegtickets inmiddels geboekt en gaan weer een blog bijhouden:
http://florida-usa-2014.blogspot.nl
De reisplannen zijn voorlopig: na aankomst; 2 dagen Miami, doorreizen naar de Gulfcoast waar we een week zullen blijven
en van daaruit gaan we de laatste 2 weken naar "House of Orange" in Davenport. In de laatste dagen van de vakantie rijden we via de Atlantische Kust naar Miami terug.
Wij vinden het super leuk als jullie ons volgen en een bericht achter laten! :o
Re: Reisverslag de Moolenschotjes (Stefan, Nicole,Demi en Sem) van 14 Juli t/m 9 Aug
Leuk! We will follow.....:cool:
Re: Reisverslag de Moolenschotjes (Stefan, Nicole,Demi en Sem) van 14 Juli t/m 9 Aug
Leuk hoor, Ik ga jullie weer volgend. We zijn er trouwens ongeveer tegelijk met jullie !! ( 19/7 - 12/8 )
Leuk Ilse, wellicht komen we elkaar tegen in de omgeving van Orlando…
Afgelopen jaar hebben we daar ook de Gadetjes ontmoet, dus wie weet?
Wij volgen ook. :-) Wij gaan ook zo'n route doen vanaf 27 juli, 2 nachten Miami, 5 nachten Sarasota, 10 nachten Orlando, en dan nog 1 nacht Miami.
Hallo Sandra,
Bedankt! Zie dat dat jullie twee weken later vertrekken...
Gaan jullie volgen als je ook deze keer een blog gaat bijhouden.
Ja, begin van het blog is inmiddels gemaakt, maar moet de site nog even wat bij gaan werken. ;)
Net even op jullie blog gekeken, ziet er gelikt uit ;)
Veel plezier met het plannen....
Wij zitten er dan ook! Vanaf 5 juli t/m 13 augustus. Ik heb me net aangemeld voor jullie blog, ziet er nu al leuk uit!!
Dank je bieg... het begin is weer gemaakt.