Wat zijn Must-Haves en fijne extra luxe in je accomodatie?
Het onderwerp zegt het eigenlijk al.......
Als je je accomodatie huurt, wat wil je dan absoluut hebben in je hotel/condo/villa?
En wat vind je allemaal een fijne extra luxe?
Mag zo uitgebreid mogelijk.
Wij hebben eigenlijk altijd alleen nog maar in een disney hotel gezeten en nog nooit iets zelf gehuurd........dus ben wel benieuwd waar de ervaren reiziger naar kijkt, of wat voor extra luxe die heeft meegemaakt in service/materiele dingen.
Groetjes,
Angelina
Re: Wat wil jij absoluut hebben in je accomodatie en wat is een fijne extra luxe?
Zit nu voor het 2e opeenvolgende jaar in een hotel, nu meer een motelkamer.Wat ik mis, en dat heeft volgens mij geen 1 hotel in Florida, is een balkon! Een buitenruimte, echt een gemis.
Verder is deze kamer basic, maar heeft wel alles wat ik nodig denk te hebben. Koelkastje, tv, wifi. Kon van de week alleen geen handwasje te drogen hangen, maar ook daar heb ik iets op gevonden.
Luxe hoeft voor mij niet,slaap er toch alleen maar.
Een villa lijkt me wel heerlijk overigens, maar dat is te duur om in mijn uppie te huren.
Re: Wat wil jij absoluut hebben in je accomodatie en wat is een fijne extra luxe?
Voor ons is het allerbelangrijkste dat we WIFI hebben en de locatie.
We gaan nu voor de 10e keer en zijn ooit begonnen in een hotel en via appartementen en een villa nu al een paar jaar in een town house.
Als ik op zoek ga kijk ik verder naar de inrichting en de prijs.
We willen natuurlijk het liefst zo min mogelijk betalen en een zo'n mooi mogelijk huis ;-)
Onze ideale locatie is LBV of Kissimmee ten oosten van de I4.
We gaan nu voor de 2e keer naar Compass Bay.
Super gaaf huis op een super locatie met goed werkende WIFI.
Voor ons helemaal top.
Jackie
Voor ons is wifi en een eigen pool een must.Verder huren we eigenlijk altijd een villa en die zijn zo goed uitgerust met alles dat we weinig te wensen hebben.Locatie is ook belangrijk,maar we beginnen altijd vroeg met zoeken zodat we altijd wel komen waar we willen.
Een eigen zwembad, WiFi en ons Florida virus. :)
WIFI is toch wel een must. En voldoende stopcontacten op handige plaatsen.
Koelkastje en een Flat-TV met HDMI-aansluiting zijn fijne extra luxe.
Voor ons is een mooi zwembad met veel ruimte er omheen en privacy erg belangrijk. Verder heb je zoveel keus in villa's dat je lekker kritisch kunt worden en daardoor zoek ik ook altijd een mooie inrichting uit. Wij willen graag aan de Hwy 27 zitten dus dat is ook een pré.
Re: Wat zijn Must-Haves en fijne extra luxe in je accomodatie?
Voor ons een must: 2 master bedrooms met eigen badkamer en dan nog 1/2 twins met gedeelde badkamer, terras (buitenruimte) op zuid-westen. Privacy, voldoende zitmeubilair (liefst comfortabel maar dat zie je helaas niet op de foto's) zodat we niet hutje mutje moeten zitten. Wifi is ook een must. Wij zitten het liefst ten westen van de I-4.
Luxe: op elke slaapkamer een tv, een spa, supergrote douche en dubbele wastafel in master bathroom.
Oh, en ik knap af op een glazen eettafel en groene of roze vloerbedekking ;).
-Wifi
-Eigen zwembad
-Jacuzzi
-Gamesroom
-Voldoende privacy
in willekeurige volgorde :-)
In een villa: - wifi
- lanai
- eigen zwembad
Op een hotelkamer: - ijskast
- magnetron
- en of er op de etages een wasmachine staat voor gezamelijk gebruik