[Reisblog] Teleton: Springbreakertjes, 26-02 t/m 26-03 2012
Met nog precies een dikke vier weken te gaan staat het nieuwe verslag voor de voorjaarsreis in de startbloggen; Springbreakertjes!
De Senioren zijn op het Springbreakerspad en hoe dat afloopt, zullen we met onze trouwe lezers delen. Het recept is bekend: het gaat vaak nergens over, maar het is vakantie dus wat kan ons het schelen!
Het rantsoen is nog niet helemaal duidelijk; of het straks om dagelijkse smakelijke porties gaat of dat het toch zo af en toe karige prakjes van de voedselbank worden, wij wachten het zelf ook maar af. En voor de lezers zal er dus niet veel anders op zitten......
Vaste volgers, toevallige voorbijgangers en incidentele aanwaaiers zijn weer van harte welkom, want vanaf vandaag staan onze avonturen in de aanloop naar de Springbreak weer online!
Re: Reisverslag Teleton van 26-02 t/m 26-03 2012 Springbreakertjes
Ah leuk! Ga jullie weer volgen, voor een deel vanuit Orlando, vertrek zelf de 27e :wink:
We komen thuis als jullie weer vertrekken, dus hebben we dan weer genoeg tijd om met jullie mee te genieten. Zo duurt onze vakantie dan nog een beetje langer :razz:
Onder springbreakers versta ik toch wel iets anders...
of wordt het voor jullie ook sun, sea, sex and a whole lot of booze? :oops: :? [-X
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
trails
We komen thuis als jullie weer vertrekken....
....kom maar snel terug dan...........:lol:.
Ennne..wat het wordt moeten wij ook afwachten. Een ding is zeker: we zitten wel precies tussen de springbreakertjes!
Gaat vast weer ''smullen'' worden !!
grtjes Tante T.
Deels overlap, maar ik volg lekker mee ;-)
Yep weer een heerlijk reisverslag van Ton en Lidy om te gaan volgen, ik ben dus ook weer van de partij, ga me gauw aanmelden.
grtjes Mineke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
trails
of wordt het voor jullie ook sun, sea, sex and a whole lot of booze? :oops: :? [-X
Wij gaan jullie (letterlijk) volgen, en kiezen voor optie "of" van Trails :lol: =D> (op gepaste 50+ wijze dan)
Gezellig ! Wij zijn er natuurlijk ook weer bij !