Key West (en Miami) na de orkaan Wilma
Hoi allemaal,
Helaas kregen we vandaag te horen dat het hotel dat we hadden geboekt via Priceline op Key West toch niet kan worden geboekt, omdat het dicht is als gevolg van de beschadigingen van orkaan Wilma.
Ik vraag me nu eigenlijk af of we Key West niet beter kunnen overslaan? Aangezien we er over 2 weken zullen zijn, is het maar de vraag of het wel de moeite waard is. Als dit hotel is gesloten vanwege de beschadigingen, zullen er vast veel meer dingen zijn beschadigd.
Wat zouden jullie adviseren? Is er iemand die meer informatie heeft over de stand van zaken op het eiland na de orkaan?
Ik weet dat in MIami ook het een en ander is beschadigd, maar dat is zo'n grote stad dat we ons er zeker niet zullen vervelen. Ik heb gehoord dat het Aquarium in de stad is gesloten, maar dat stond toch al niet op de planning. Verder heb ik geen berichten gehoord of gelezen dat iets niet toegankelijk is. Weten jullie misschien meer?
Ik ben benieuwd naar jullie adviezen!
Groetjes
Jacqueline
Re: Key West (en Miami) na de orkaan Wilma
Gewoon naar Key West gaan.
Ik ben er ook geweest na Hurricane Andrew, en na een weekje is alles weer back to normal op Key West, omdat men daar gewend is aan orkanen.
Er zal best wel een winkel of hotel gesloten zijn, maar er zijn genoeg andere dingen die wel gewoon open zijn.
Verder zou ik Miami niet overschatten, na een paar dagen heb je het daar echt wel gehad.
Eric