Fotoshoot in Walt Disney World
Hallo
Ik ga volgend jaar eind mei op huwelijksreis naar Disney World... Ik had daar graag een fotoshoot gedaan... Weet iemand daar een goede fotograaf en of het wel toegelaten is om een fotoshoot te doen in Disney World? Moet ik ergens toestemming vragen ofzo... Alvast bedankt...
Groetjes
Charlene
Re: Fotoshoot Disney World
Disney heeft in de parken heel veel eigen fotografen rondlopen, wellicht is het ook mogelijk om via Disney een goede fotograaf toegewezen te krijgen tegen een vergoeding die met je mee loopt.
Probeer dit anders eens na te vragen bij Disney via de mail.
http://www.disboards.com/forumdisplay.php?f=55
Voor alle vragen over Disneymoons kun je hier de antwoorden vinden.:lol:
Heel erg bedankt voor de informatie...
Ik heb al heel wat goede tips op die site gevonden...
Als je alles bij Disney doet zou ik zeker een fotograaf van Disney nemen. Misschien iets duurder maar zij kennen de plekjes en zullen waarschijnlijk ook wel iets doen met characters (hetzij live of erin gephotoshops)
Je kunt het niet overdoen he :)
Misschien toch even een kleine waarschuwing. Je mag niet zo maar "verkleed" het park betreden. Voor de hotels zal het wel meevallen maar de parken zijn een absolute no no.
Alleen kinderen tot 12 jaar mogen dit.
Dit is omdat de andere gasten al heel snel geneigd zijn om je dan aan te zien voor een character of prinses en je eigen veiligheid in gevaar komt.
( boze ouders die je belagen omdat je weigert handtekeningen uit te delen)
Wil je in de parken zelf foto's nemen zou het denk ik wijzer zijn een Disney fotograaf te nemen.
Goed punt van Tinkerbell. Wij zijn afgelopen zomer getrouwd op WDW, maar de parken mag je echt niet betreden in trouwjurk. De hotels juist wel, zelfs een hele leuke ervaring. Iedereen die je feliciteert, meisjes die de bruid met open mond nakijken. Of je er 'zomaar' foto's mag laten maken door een eigen fotograaf .... geen idee #-o. Maar goed, dat heb je misschien al uitgezocht.
De standaard Disney Photopass fotografen vind ik persoonlijk nog wel eens wisselend van kwaliteit. Neem aan dat je als specifiek een fotograag krijt toegewezen, dat die wel goed van kwaliteit zal zijn.
Is het niet zo dat je voor opening in de parken kunt met trouwkledij en fotograaf van disney . Zolang je maar betaald zal dit wel mogenlijk zijn denk ik .
Is hier eens niemand getrouwd in fort wilderness en had dat koppel geen fotoshoot in het park voor opening ??? Of vergis ik me
ja hoor kijk maar eens op p2
http://www.floridaforum.nl/showthrea...trouwen&page=2