Mooi hotel; zie onze trip afgelopen november/december ;-) ! Prima locatie ook, vonden wij ! Koopje toch !
Afdrukvoorbeeld
Mooi hotel; zie onze trip afgelopen november/december ;-) ! Prima locatie ook, vonden wij ! Koopje toch !
@ A.Hofman Een heel mooie prijs voor The Westin.;)
via express deals gebroekt;
3 star hotel -Miami Beach area - 59$ ipv 157$ -guest rating 8/10'
hotel dat we hebben gekregen hiervoor;
Claridge hotel
ziet er ons toch mooi uit! De volgende keer gaan we eens proberen te bieden voor het volgende hotel! Ben benieuwd hoe dat af gaat gaan!
Bij Priceline heb je ook Express Deals, nu zijn we al even bezig om te bieden op een 4* hotel in Clearwater Beach maar nog niet gelukt. Nu heb je de Express Deals, heeft iemand daar ervaring mee? Ze hebben er een deal voor een 4* hotel in Clearwater Beach wat normaal $239 kost maar nu $157...Is dit een goede deal of heeft iemand weleens een overnachting gewonnen voor een veel lager bedrag?
Ik heb bij het bieden op 4* hotels betere prijzen gewonnen waar de volle kamerprijs in de buurt ligt van de usd 239. Persoonlijk vind ik usd 157 een hoge prijs. Een prijs van tussen de usd 90 en usd 100 moet doorgaans mogelijk zijn.
ik ben ook aan het bieden op clearwaterbeach maar het schiet niet op. tip: kijk eens op trivago daar kosten in juli bv mariot in clearwaterbeach 158 dollar per nacht . mij is het nog te duur maar als je het ervoor wil betalen weet je wel zeker welk hotel je zit. volgens mij hanteren de express deals deze prijzen .deprijs is al aan het dalen sinds eind december dus ik hou hoop en ik heb nog even de tijd. hou ook rekening met de extra fees a 20 a 25dollar per nacht
ik probeer via biddingtraveler een hotel te boeken maar kan alleen manual bieden. Klopt dat dat je niet altijd autobid kan gebruiken?
Ligt aan je browser denk ik. Autobid werkt alleen met Internet Explorer. Maar ik zou sowieso altijd manueel bieden..
Ik hou het dan toch nog maar even op het bieden..het is idd wat prijzig. Het is leuk als we hem kunnen winnen maar het is niet nodig dat ik persen in een 4*hotel moet.. heb nog ff de tijd ;-)
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje. Ik heb vol interesse dit topic zitten lezen en wil de gok ook wagen. De planning is dat wij van 9 tot 11 juli in een hotel op Clearwater Beach zullen doorbrengen. Nu heb ik zitten kijken welke hotels daar zitten en er springt er ééntje uit:
Marriott Suites Clearwater Beach On Sand Key
Daarnaast is er ook één waar ik liever niet in om:
Sheraton Sand Key Resort
Nu werkt het bij mij altijd zo dat ik dan juist degene krijg die ik niet wil ;-) dus hier is mijn vraag.....Stel dat het toch de laatst genoemde wordt, kan ik dan wel vragen om een kamer met ocean vieuw? Of bepalen zij gewoon welke kamer het wordt? Je hebt ook kamers met parking lot vieuw en daarvoor kom ik niet naar Clearwater beach ;-) Deze kamers zijn een stuk goedkoper natuurlijk dus ik vraag me af of dit te regelen is?
Groetjes Hylke