Re: Vliegen met Martinair #2
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Kimmeke
Tja, we reizen met 2 kleine kinderen...dus ik mag hopen dat we snel nieuws hebben... want uren in transit verblijven met hen zie ik dus écht niet zitten :-( Als er nog mensen meer info hebben, laat het me dan gerust weten! Alvast bedankt voor de reacties!
Onze zoon vindt het schitterend om de tussenstop te maken en dan gaan we altijd even vliegtuigen kijken en uiteraard de winkeltjes af. Ook wil hij graag met een andere maatschappij vliegen aangezien hij dan altijd een vliegveld set mag kopen van die maatschappij. En papa koopt dan altijd een vliegtuig in het klein van die maatschappij voor bij de rest van de verzameling.
Over het algemeen hebben wij een overstap tussen 1 uur en 3 uur op een luchthaven. Heen is altijd een korte wachttijd en terug liefst iets langer zodat we nog even goed kunnen eten op de luchthaven zodat we niet afhankelijk zijn van het vliegtuig eten.
P.S. Onze zoon was 3 toen hij voor het eerst mee vloog, komend jaar gaat er ook een baby mee van ong. 6 mnd oud tegen die tijd.
Wij hadden er ook nooit problemen mee, op luchthavens is genoeg te zien voor je kids. Enne... ik heb terug liever een korte stop-over, wij eten altijd vóór de eerste vlucht, en gaan slapen zonder te eten op de tweede vlucht, zit je zo weer in je ritme!!Afgelopen keer 30 minuten overstaptijd in Memphis, perfect!! Zelfs de koffers waren mee gekomen, prima service bij Delta!
Zojuist via mijn reisbureau gehoord dat Martinair na 15 januari 2011 niet meer vliegt naar Orlando. dit hadden zij bevestigd gekregen van Martin Air zelf.
Zijn er nog andere maatschappijen die rechtstreeks vliegen?
Maurice
Hallo Maurice.m
alleen Martinair vliegt/vloog rechtstreeks op Orlando vanaf Schiphol,
grtjes Mineke
Citaat:
maurice.m
Zijn er nog andere maatschappijen die rechtstreeks vliegen?
Maurice
Vanaf Schiphol niet, dus zul je moeten uitwijken naar over de grens.
Vanaf Düsseldorf bijvoorbeeld, o.a. naar Tampa of Ft. Myers.
Edit; of zie dit bericht; http://www.floridaforum.nl/showthrea...329#post133329
Volgens de vele nieuwsberichten zou de KLM deze bestemmingen over nemen.
Kijk dus eens bij de KLM.
Sjon, Bianca en Romy
Citaat:
Sanibel
Lijkt me sterk dat KLM rechtstreeks gaat vliegen. Dat doen ze op dit moment ook niet.
Aangezien ik zelf een ticket heb/had voor maart 2011 heb ik Martinair gebeld en ook bevestigd gekregen dat Martinair niet meer gaat vliegen na 15 januari op bestemming Orlando.
Over een week of 3 verwachten ze dat KLM met een alternatief voorstel gaat komen.
Ze verwachten niet dat dit rechtstreeks gaat worden maar met een overstap in de USA.
Sja Martiniair, afgelopen zondag werd op schiphol alweer omgeroepen dat de vlucht naar orlando 2,5 uur vertraging had......
Toch wel weer blij dat wij met Continental vlogen
Citaat:
Ta2 Gerrit
Vanaf Düsseldorf bijvoorbeeld, o.a. naar Tampa of Ft. Myers.
Welke maatschappij vliegt rechtstreeks naar Tampa?