Waar kon je online ook al weer je tollkosten bekijken, ik kan de link van Alamo niet meer vinden :(
Afdrukvoorbeeld
Waar kon je online ook al weer je tollkosten bekijken, ik kan de link van Alamo niet meer vinden :(
Denk dat deze officiële calculator van SunPass wel accuraat is : http://www.floridasturnpike.com/TollCalcV3/index.htm
Ligt het aan mij of werkt de calculator van hierboven niet?
Het is wat iedereen zelf wil. De een vind het leuk om nog extra te besparen, de ander heeft echt vakantie. Ik doe meestal ook lekker simpel toll by plate, maar ga je geregeld naar Florida, dan kan zo'n stickertje of transponder best handig zijn.
edit; ik zit weer eens te reageren op een bericht van de vorige pagina. ;)
hoi allemaal,
ik heb al zoveel gelezen over de tolwegen in orlando, maar eerlijk gezegd begrijp ik er niks van..Wij zijn van plan om woensdag
2 weken lang Orlando te bezoeken, en dan willen we de auto van MCO huren en dan willen we de auto alleen om van t hotel naar disney en universal te rijden, restaurantjes te bezoeken etc. Geen lange roadtrips e.d.
Kan je niet gewoon cash betalen bij de tolwegen of is dit zo ontzettend duur dat iedereen stickers en transponders neemt?
Dit is ons eerste keer in Orlando....
In dat geval zou ik inderdaad alle tol cash doen, dat kan op dit traject. Zorg er wel voor dat je voldoende kleingeld hebt om van MCO naar Orlando te komen.
( Ongeveer een kleine 6 dollar )
Ik zou als je de auto bij Alamo huurt toch gaan voor de toll by plate, kost je een paar dollar meer maar geen risico op een boete als je even niet oplet en op de verkeerde rijstrook zit, alles is immers nieuw voor jullie. Dan hoef je je nml. verder niet druk te maken om de tol poortjes.
En anders is het goed opletten en inderdaad al zorgen voor kleingeld (quarters) om de tol te voldoen, zorg dan dat je wel overal de cash lane volgt.