Oke Teleton, volgens mij heb je het goed begrepen. Ik kan dus met zo'n ticket naar Typhoon Lagoon en 1 dag naar disney Quest bijvoorbeeld, wat onze bedoeling ook is.
Groetjes Monique
Afdrukvoorbeeld
Oke Teleton, volgens mij heb je het goed begrepen. Ik kan dus met zo'n ticket naar Typhoon Lagoon en 1 dag naar disney Quest bijvoorbeeld, wat onze bedoeling ook is.
Groetjes Monique
We gaan over 3 weken naar Orlando en we horen wat verschillende verhalen over kaartjes bestellen. Kan ik dat het beste on-line doen of gewoon daar in het hotel kaartjes voor de parken kopen?? Ik hoor dat het wel eens kan schelen als je de kaartjes daar terplekke in de hotels koopt.
Alvast bedankt
Ligt eraan hoeveel dagen je gaat. Als je minder dan 4 dagen gaat dan maakt het niks uit of je ze aan de poort koopt of van te voren besteld. Vanaf 4 dagen wordt het goedkoper. De standjes in de hotels verkopen vaak kaarten gekoppeld aan een Timeshare presentatie.
Zie voor een prijsvergelijking ook dit topic: Disney Tickets: Een prijsvergelijking
Yep, de prijzen gaan omhoog!
Beginning Sunday, Disney World will increase the base price of a one-day, one-park ticket to $79 -- up $4, or 5.3 percent. The price of a similar ticket for a child between the ages of 3 and 9 will climb $5, or 7.9 percent, to $68.
Crisis! Welke crisis?:sad:
Tja bij Disney is inderdaad schijnbaar geen crisis, wist je dat datzelfde ticket in 2001 nog maar $42,00 koste!! dus bijna een verdubbeling van de prijzen in 8 jaar tijd!
Je zou bijna verwachten dat het dan minder druk is......
das nou weer pech hebben. wij wilden afgelopen week kaartjes kopen, maar het is er niet van gekomen...
dus nu hebben we een prijsverhoging aan onze broek.... ](*,)
zat net op de site van ae en die voeren de prijsverhoging niet door.
ik denk dat de juiste zin 'die voeren de prijsverhoging nog niet door'. Ze zullen waarschijnlijk nog een voorraad oude kaarten hebben en die eerst opmaken. Maar AE is geen liefdadigheidsinstelling en als Disney de boel duurder maakt zullen ze dat uiteindelijk echt wel doorbelasten...
Ben dus benieuwd wat de prijzen over maand doen..