Hmm, wij huren de auto in Atlanta en de reserveringscode begint met een zeven (7)
Afdrukvoorbeeld
De 18e heb ik de auto ingeleverd maar niet voordat ik eerst weer met de manager (een andere manager deze keer) van Alamo ging praten. Zij heeft weer alles nagelopen maar kon nergens een reserveringsnummer vinden. Het moet dus echt aan FTI liggen. Van FTI heb ik inmiddels gisteren een bevestiging gekregen van mijn mails en dat ze mij op korte termijn terug zullen mailen.
Ik hoop echt dat het allemaal goed komt. Ik hou jullie wel op de hoogte.
Ik kreeg toevallig vannacht een e-mail van Alamo met daarin mijn reserveringsnummer. Ze geven aan dat je dit nummer nodig hebt bij het ophalen van de auto.
Begint met een 5 trouwens.
Even een snel bericht vanuit Miami.
Ondanks dat ik gebruik kon maken van Fast service (ben even het woord kwijt), kon ik GEEN gebruik maken van een Kiosk en moest naar de counter. Direct aan de beurt, dus geen probleem. De persoon er achter wilde wel een upgrade verkopen, maar een keer gezien dat we toch wel moe waren meteen gestopt en kregen we de papieren.
Was niet veel te kiezen, wel een Mazda CX9, geen Amerikaan, maar ja auto ziet goed uit, 10332 mile gereden dus dat gaat nog.
In het verslag komen nog de foto's en het uitgebreide verslag. Nu eerst slapen.
Er is dus geen touw aan vast te knopen, over het gebruik van de kiosk.
Dan lukt het de 1 wel en de ander niet om er gebruik van te maken.
Alamo heeft mij gezegd dat het moet kunnen als Europese insider.
Nog 3 weken dan ga ik het zelf uitproberen in Miami.
Heeft het niet te maken met het feit of je direct via Alamo, of via een tussenpersoon gebruik maakt hiervan ? Ik kon het in het verleden nooit, maar gebruikte altijd USAreisen en carhireagency. Nu de eerste keer via alamo direct, en nu lukte het wel. Al ben ik ook nu Insider, en in het verleden niet 8-[
Ik heb trouwens a.s. dinsdag via carhireagency een auto in Washington gehuurd. Dus ik vermoed dat het daar niet lukt, nu heb ik ook niet eens mijn Insider nummer doorgegeven en ik vermoed dat ik de boeking ook online niet kan benaderen. Ik zal straks eens kijken.
Edit: Ik heb wel het Alamo boekingsnummer (beginnend met 46) maar als ik online wil inloggen, krijg ik de melding dat het via een touroperator is geboekt en dat ik maar met hen contact moet opnemen. Dus zal ik alle info; adres, rijbewijs, etc weer moeten doorgeven aan de balie, ben ik bang ;-) ! Ik vond dat SaveTime wel handig, alles zat in het systeem !