Hoi,
Wij vroegen ons het volgende af; Kan je met een basispakket op één dag 2x keer naar hetzelfde park? We willen bijvoorbeeld een keer s'morgens gaan en dan s'avond terugkomen. Kan dat??
Afdrukvoorbeeld
Hoi,
Wij vroegen ons het volgende af; Kan je met een basispakket op één dag 2x keer naar hetzelfde park? We willen bijvoorbeeld een keer s'morgens gaan en dan s'avond terugkomen. Kan dat??
Voor zover ik mij nog kan herinneren kun je bij het verlaten van een park een zgn. re-entry stempel krijgen.
Daar was (toen) zelfs een speciale uitgang voor. Correct me if I'm wrong.
Voorheen was het zo dat je idd een stempel moest halen als je het park weer in wilt later op de dag als je een base ticket hebt. Ik ga er van uit dat dat nu nog steeds is.
Als je het zeker wil weten vraag het bij de ingang of stuur Disney een email.
Stempel was afgelopen april niet nodig. Gewoon het park uit en in met het ticket. Parkeerkaart ook bewaren want die is dan de avond ook nog geldig!
Als je een los kaartje koopt voor één van de waterparken, mag je dan ook Disney Quest of moet je daar weer apart entree voor betalen?
Monique
Antwoord is even simpel als logisch: Een enkel kaartje voor een zwempark is enkel een kaartje voor een zwempark.
Een vraagje, is je parkeerkaart ook een hopper ticket. Maw als ik eerst in het ene park ben geweest en wil daarna nog naar een andere,moet ik dan weer een parkeerkaart kopen of is die gewoon een hele dag geldig en kan ik hem dan ook voor die dag bij een ander park gebruiken ??
1-maal per dag betalen. Als je hoppert dan kun je je parkeerkaart gewoon weer gebruiken.
Wij willen dit keer 2x disney doen dus willen we een 2 daagse kaart kopen. We willen ook graag naar een waterpark. Als ik het dus goed begrijp kan ik dan beter een 2 daags ticket met fun and more optie nemen. Dan kan ik dus voor 50 dollar 2 dagen naar een waterpark en ook nog naar Disney Quest. Ik zag nl. dat dat ook nog 40 dollar entree is. Zo ja, moet je dan op dezelfde dag als op een waterpark of disneypark er naar toe of geldt dit bv. i.p.v een waterpark?
Groetjes Monique
Ik begrijp je vraag misschien niet helemaal goed. Maar als je een 2-daags MYW ticket met Waterpark, Fun en More koopt, kan je twee bezoeken aan een waterpark of Disney Quest brengen. Hoppen op dezelfde dag van Zwembad naar Disney Quest kan dus wel, maar dan is je ticket verbruikt.
Ze maken het ook wel erg lastig. Disney spreekt in hun tabel over $ 50/day voor 2 Visits voor een ééndaagse ticket. Kennelijk moet je dan Hoppen. Voor een tweedaagse ticket staat er $ 25/day voor 2 Visits.